Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 דקות, אליעזר כתב:

תודה רבה על תשובה מניסיון!

את הטיפולים עשית לפי X זמן או לפי קילומטרז'? ועוד שאלה, מה לגבי המצבר?

את הטיפולים משתדל לעשות כל שנה, לפעמים מושך קצת לכיוון שנה וחצי, לעשות לפי קילומורים זה יוצא פעם ב 15 שנה וכמובן שזה לא רעיון טוב😁

 

 

לגבי המצבר, אלו מכוניות ישנות ללא אלקטרוניקה, סגרת סוויץ' זה כאילו ניתקת את המצבר לגמרי ואם מערכת החשמל תקינה ללא זליגות, הוא לא נפרק גם אחרי 3-4 חודשי עמידה ללא שימוש. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Buki כתב:

אלו מכוניות ישנות ללא אלקטרוניקה, סגרת סוויץ' זה כאילו ניתקת את המצבר לגמרי

אוטו 98 נחשב ישן לענין זה? (סוזוקי גרנד ויטרה במקרה שלי) 

אם יש באוטו שעון למשל, הוא נחשב צרכן? (הוא כבוי כשהסוויץ כבוי, אבל "זוכר" את השעה)

עריכה אחרונה על ידי אליעזר
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לך שם אזעקה משנת 98? אימבולייזר? כל מיני התקנות מקומיות? עדיף להתקין מפסק למצבר, לפתוח אותו כשרוצים להעמיד את הרכב לתקופה ולהיות בראש שקט. או לנתק את המינוס המצבר, זה אותו דבר.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פעם איזה מוכר מצברים אמר לי שישנה פרוצדורה מאריכת חיים למצבר, על ידי ריקון מוחלט שלו באיזשהו אמצעי, ואז טעינה מחדש. מוכר?

פורסם
לפני שעה, אליעזר כתב:

אם יש באוטו שעון למשל, הוא נחשב צרכ

שעון הוא צרכן זניח לחלוטין, לדוגמא שעון יד פועל איזה 3 שנים על בטריה בגודל חצי סנטימטר... 

 

 

מה שצורך זה התקנות מקומיות וזליגות פרזיטיות. שיכול להיות שאין ברכב...

 

 

פורסם

אצלינו בבית עברנו לפרוצדורה דומה עם הדיסקברי המזדקן שלנו. בשנה האחרונה אני משתדל להניע אותו פעם בשבוע - 10 ימים ולעשות סיבוב קטן ופעם בכמה שבועות יוצאים לטיול ולנסיעות ארוכות יותר. 

נשים לרגע את הפאן הכלכלי בצד אם יש לך חניה מקורה או מוצלת אני לא רואה בזה שום בעיה. 

מצד שני קח בחשבון שעמידה ממשוכת בשמש בעיקר תזיק לצבע ולפלסטיקים אז במינימום הייתי ממליץ לכסות את הרכב. 

חוץ מזה פשוט תהיה במעקב על מצב צמיגים נוזלים וכ'ו ותהנה מהרכב :)

  • רעיון טוב! 1
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם
בתאריך 15.7.2021 בשעה 10:05, אליעזר כתב:

פעם איזה מוכר מצברים אמר לי שישנה פרוצדורה מאריכת חיים למצבר, על ידי ריקון מוחלט שלו באיזשהו אמצעי, ואז טעינה מחדש. מוכר?

אני מקווה שאתה לא סומך עליו יותר מדי, כי נשמע לי שהוא בעיקר עסוק בלוודא שתגיע אליו לקנות מצבר חדש. 

 

לשאלה המקורית - הרכב לא נרקב ולא מתקלקל. 

הלנדקרוזר הנוכחי, וזה שלפניו, וזה שלפניו, היו רכבי טיולים בלבד.

זה אומר שבעונת הטיולים - אוקטובר -> מאי, הרכב נוסע פעם בחודש, פעם בשלושה שבועות, ובחודשי הקיץ הרכב עומד. פשוט עומד. 

הרכב לא נרקב ולא התקלקל. 

מה שכן, המצבר התרוקן בגלל כל מיני דברים. בשורה התחתונה, כיום (כבר שלוש שנים!) הרכב עם שני מצברי אופטימה שיש להם שתי תכונות עיקריות - יכולות פריקה עמוקה ופיק התנעה גבוה מאוד, כך שגם אם המצבר פורק, הוא יכול להתאושש בקלות. אם הרכב עומד באמת הרבה זמן אני מחבר אותו למטען מצברים למלא אותם עד הסוף. 

לרכב לא נגרם שום נזק. מה שכן, הרכב הפך להיות הרכב העיקרי לנסיעות משפחתיות, זה אומר שגם בקיץ כשאין טיולי שטח, עדיין מדי פעם הרכב יוצא לנסיעות ארוכות. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתאריך 15.7.2021 בשעה 01:25, galbaruch כתב:

מקווה שעשית ביטוח לפי קילומטראז' אם לא ממש חבל על הכסף שלך.

תבדוק בליברה זה יוצא ממש משתלם. 

לא יודע בדיוק איך זה הולך מבחינת חובה ומקיף ,ברגע שאתה לא נוסע הרבה המחיר יורד לפי השימוש אם אני לא טועה.

 ממליץ לך לפנות אליהם ולברר אתה יכול להיכנס לאתר או להתקשר אליהם

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...