Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן מנוע פיזו 3008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

חבר נכנס לתחנת דלק וקנה שמן מנוע לפיזו שלו.

3008 1.6 טורבו שנת 2019.

מבלי לדעת הרבה נראה לי דחפו לו משהוא בכלל לא מתאים.

20210713_091434.jpg

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

צריך 5W30 בתקן B71 2297 למנוע הזה - על פי הוראות היצרן

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

חרא שמן שלא מתאים לרכב.

ממליץ על השמן של היצרן הוא די איכותי

total quartz ineo 5w30

 

יותר חשוב למה בכלל הוא מילא שמן? מדדו לו בתחנת דלק ישר אחרי נסיעה? המנוע הזה לא אוכל שמן בכלל...

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, nadavd4 כתב:

אתה צודק, השמן הזה לא מתאים. אך מה השאלה פה?
והאם מילאו לו, או שרק נתנו לו את הבקבוק ואמרו סע לשלום?

רק נתנו לו בתחנת דלק, והוא בא לשאול אותי לפני שמילא.

לכן שאלתי פה. להיות בטוח.

 

לפני 5 דקות, Angelica כתב:

חרא שמן שלא מתאים לרכב.

ממליץ על השמן של היצרן הוא די איכותי

total quartz ineo 5w30

 

יותר חשוב למה בכלל הוא מילא שמן? מדדו לו בתחנת דלק ישר אחרי נסיעה? המנוע הזה לא אוכל שמן בכלל...

הוא לקח לבד, הרכב שלו אוכל, זה ליסינג מהעבודה, ויש לו בעיה.

כל פעם שיורד שמן הליסינג שולח משהוא שיקח את הרכב למוסך.

אז רצה לחסוך את זה.

באמת אין לי מושג מה הם עושים עם הרכב??

בכל מקרה לא השתמש, שאל קודם.

יחזיר אותו

תודה

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, לירון .ה. כתב:

רק נתנו לו בתחנת דלק, והוא בא לשאול אותי לפני שמילא.

לכן שאלתי פה. להיות בטוח.

 

שיחזיר להם וידרוש את כספו בחזרה.

אני באמת לא מבין איך למתדלקים עדיין מותר בכלל למלא שמן כשמילוי שמן לא מתאים יכול לפגוע באחריות של הרכב.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם
לפני 12 דקות, nadavd4 כתב:

שיחזיר להם וידרוש את כספו בחזרה.

אני באמת לא מבין איך למתדלקים עדיין מותר בכלל למלא שמן כשמילוי שמן לא מתאים יכול לפגוע באחריות של הרכב.

למה? כי אפשר, כי מנסים לעשות עוד כסף

מישהוא עדיין מתפתה שיבדקו לו שמן מים בתחנת דלק? או לוקח את הטבלה והמתדלק כסמכות מקצועית?

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני שעתיים, edward כתב:

שמן 5W30 בתקן B71 2296 גם כן צריך להתאים.

זה תקן ישן שלא מאשר לשימוש במודל 2019.

 

רק מה שמלטבישי רשמם מאושר. 

 

 

פורסם
לפני 9 דקות, Buki כתב:

זה תקן ישן שלא מאשר לשימוש במודל 2019.

 

רק מה שמלטבישי רשמם מאושר. 

המנוע 1.6 זה אותו מנוע מ-2014 לפחות (וכמעט אותו מנוע מ-2007) אז אני לא רואה סיבה שזה לא יתאים למרות שזה תקן "ישן". סתם דעתי הלא מקצועית בעליל.

האתר שלי: long.co.il

פורסם

אני גם לא רואה סיבה (כי לא התעמקתי בזה) אבל יש חוזר של היצרן ושם זה מופיע בפירוש. 

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, edward כתב:

שמן 5W30 בתקן B71 2296 גם כן צריך להתאים. יש את זה באייס במאה שקל ל-4 ליטר. 

בוקי צודק.

למיטב ידיעתי השמנים היחידים שאי פעם היו מאושרים עבור המנוע הזה הם:

 

0w30 - PSA B71 2302/2312
אחד מהם ישן יותר והשני מחליף אותו, להבנתי הם די דומים.


5w30 - PSA B71 2297

זה התקן שהיצרן ממליץ לשים בארץ, כאשר לובינסקי שמים את זה של טוטאל.
יש מידי פעם מבצעים באוטו דיפו על שמן של מוביל בתקן הזה, משהו כמו 180-200 ש"ח ל5 ליטר.

 

המידע הזה יכול להימצא בחוזרים של היצרן ואולי גם כאן בפורום, היו כבר כמה ששאלו.

פורסם

אצלי בחוברת הוראות של ה5008 כתוב לשים שמן B71 2296 ולכן אמרתי שקצת מוזר שזה נעלם בשלב מסוים לטובת B71 2297.

האתר שלי: long.co.il

פורסם
לפני 16 דקות, edward כתב:

אצלי בחוברת הוראות של ה5008 כתוב לשים שמן B71 2296

האוטו שלך מודל 2012, מאז המלצות היצרן השתנו כמה פעמים, אפילו שהמנוע בבסיסו נשאר אותו דבר. בחדשים יש תקן זיהום אוויר אחר ויותר מחמיר. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...