Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפריצר סתום - כיצד לנקות? (סיוויק 2002)


vadim6385
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שפריצר (מתז מים לשמשה הקדמית) ימני אצלי בקושי עבד תקופה אחרונה, כנראה נסתם מאבנית.

 

ניסיתי לנקות אותו עם מחט, אבל זה גרם לו להפסיק לעבוד לגמרי, כשאני רואה שיוצאים מים מתחתיו, אז הצנרת אליו תקינה.

 

כשאני דוחף סיכה לשם, אני מרגיש שמשהו חוסם אותה, אבל לא מצליח לשחרר את החסימה.

 

כיצד אפשר לפרק אותו ולנקות ניקוי יסודי (אולי לשים אותו בכוס עם Cillit Bang או משהו)?

 

או לוותר ולהזמין שפריצרים חדשים (כמה זה כבר יעלה?)?

 

בכל מקרה, אשמח להוראות פירוק/הרכבה. ואולי חנות חלפים באיזור כפר סבא.

 

תודה לעונים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לפרק את השפריצר ולשים אותו בכוס עם חומץ %5 . אם יש לך גישה לצינור לחץ אוויר אתה יכול להכניס לחץ אוויר שינקה אותו . הכי טוב זה לקחת מחבר שהוא רופא שיניים את הפוצר המשומש שלו והוא ינקה את התעלות כמו שצריך . (פוצר זה המחט הקטנה שרופא שיניים משתמש בו לניקוי תעלות שורשים)

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים רופאי שיניים אין, אבל חומץ 5% יש.

 

אנסה, תודה.

 

אה, והסתדרתי עם הפירוק, זה ללחוץ על קליפסים ולהוציא את הצינור מים. אני אוהב יפניות ישנות בקטע הזה, הנדסה מצויינת.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, vadim6385 כתב:

או לוותר ולהזמין שפריצרים חדשים (כמה זה כבר יעלה?)?

 

 

מכיוון שזאת הונדה סיוויק צריך את המתזים עם הלד הכחול. :rofl:

 

2PCS-12V-LED.jpg_q50.jpg

 

 

 

  • מצחיק 1

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי שם חומץ גם במיכל נוזל שמשות עצמו, כדי לנקות את כל המערכת על הדרך.

(משאבה, צינורות).

אם תרצה להחליף לחלק חדש, מבדיקה שטחית שעשיתי, המקט הוא כנראה: 76810-S5A-003.

Amayama טוען 13 דולר לפני משלוח לאחד, אולי יש זולים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא פשוט נוזל שמשות מתחנות דלק ושות'?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, פירקתי, השרתי בחומץ 3 שעות, הרכבתי שוב.

 

אחד בסדר, השני עובד חלקית (או שעדיין סתום או משהו בפנים נשבר).

 

עדיף שלא אתקמצן ואקנה חדשים, תודה לעונים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

  • תכנים דומים

    • מאת Yohay
      שלום לכולם,
      בעבר הייתה לי טויוטה קורולה 2008 גיר רובוטי וסך הכל הסתדרתי עם הגיר (זה הרכב היחיד שהיה לי אי פעם). 
      אני מעוניין לקנות הונדה סיוויק האצ׳בק 2006-2007 ומכוון לדגם ספורט, למרות שהדגם הרגיל גם סבבה. 
      1)מה הסיפור לגבי הגיר הרובוטי? זה גיר כמו בטויוטה קורולה 2008? או מה ?
      2)רוב הרכבים עם בסביבות ה200-220 אלף קילומטר, להמשיך לחכות לאחת עם מעט ק״מ ? או שזה סביר ?
      הכוונה האם הרכב ימשיך לתפקד כראוי או שצפוי לי איזה טיפול גדול? (אני לא מכיר כלום בהונדה) 
      אם יש למישהו חוות דעת לגבי הרכב אני אשמח לשמוע. 
    • מאת yoav911gt2
      אם גם אתם נרתעתם מהעיצוב האגרסיבי של הסיוויק הנוכחית, אתם לא לבד. מרגע הצגתה מהצגתה של הסיוויק הנוכחית, לפני 5 שנים, ספגה הונדה ביקורות רבות על העיצוב המוחצן
      והאגרסיבי למכונית המשפחתית הוותיקה שלה, ביקורות שככל הנראה התבטאו גם בירידה במספר המסירות. דבר זה יכול להסביר את העובדה כי הונדה הודיעה היום על השקת דור חדש,
      לסיוויק, 11 במספר. על אף התבססות על הדגם היוצא, הסיוויק הבאה זוכה לעיצוב קליל ומעודן יותר, עיצוב פנים חדש ושיפורים בחזית הטכנולוגיה והבטיחות שיאפשרו לה ליישר קו עם ההיצע העכשוי.
       

       
      המטרה שעמדה בפני המעצבים של הונדה היתה לרכך את העיצוב החיצוני של הסיוויק מספיק על מנת לפנות לקהל רחב יותר. על מנת להשיג את המטרה בוצעו מספר שינויים לעיצוב הנוכחי:
      קו מכסה המנוע הונמך ואליו שודכו פנסים צרים וגריל קטן המזכירים במעט את החזית של הג'אז החדשה, במה שהופך להיות חתימת העיצוב החדשה של הונדה. בנוסף, קורות הגג הוזזו לאחור ולאורך צידי
      המרכב נעשה שימוש נרחב בקווים אופקיים רחבים. בחלקו האחורי של הרכב, פינה פס האור המחובר מהסיוויק הקודמת את מקומו לצמד פנסים נפרדים ופגוש צר מבעבר וכן נוסף ספויילר קטן בקצה תא המטען.
       

       
      בפנים מתרחש השינוי הדרמטי באמת. הסיוויק היא הראשונה מבין דגמי הונדה להציג לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין. המטרה המוצהרת לפי הונדה היתה ליצור תא נוסעים ארגונומי ומינימליסטי ככל האפשר.
      הדשבורד מגיע כיחידה אחת שטוחה ואופקית הנמתחת לכל רוחב תא הנוסעים וכולל אלמנט עיצובי בצורת כוורת, המסתיר מאחוריו את פתחי המיזוג ויוצר תחושה אחידה. הונדה שהיתה ידועה עד כה
      במספר הלחצנים הגבוה בסביבת הנהג,  בחרה הפעם לצמצם את מספר הכפתורים למינימום האפשרי, כאשר הכפתורים היחידים שנשארו הם כפתורי בקרת האקלים, שליטה בחלונות וחוגת ווליום של מערכת המולטימדיה,
      על מנת לאפשר שימוש נגיש, אינטואיטיבי ופשוט בזמן נסיעה. שאר השליטה מתבצעת מתוך מסך 9 האינץ' של מערכת המולטימדיה, שמוצב כעת על הדשבורד ולא מוטמע בתוכו כבעבר.
       

       
      גם בסיוויק החדשה ממשיכה הונדה את המגמה של עושר מערכות בטיחותיות ותציע את חבילת הבטיחות המתקדמת שלה, "הונדה סנסינג" כסטנדרט בכל רמות הגימור. המערכת הכוללת בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית,
      תיקון סטייה מנתיב והתראה על שטחים מתים. בנוסף, צפוייה הונדה לצייד את הסיוויק החדשה בשלל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות נוספות. הונדה כן מציינת שצפויה תוספת של כריות אוויר וכן הקשחת המרכב
      שמלבד סיוע בהגנה על נוסעים, תשפר גם את איכות הנסיעה, חווית הנהיגה והשליטה על הרכב. 
       

       
      הונדה לא משחררת פרטים על יחידת ההינע של הסיוויק החדשה, אך כן מתחייבת שהיא תיכלל במאמצי החשמול של המותג, כאשר גרסה היברידית צפויה להופיע
      ראשונה. למרות שמועות לגבי הנעה כפולה בטייפ R הבאה, הסיוויק הבאה תתבסס על הנעה קדמית בלבד. לאחר סגירת המפעל באנגליה, הסיוויק האצ'בק הבאה
      תגיע אלינו ישירות מיפן והסדאן מטורקיה, כאשר יחידות ראשונות צפויות לנחות בארץ כבר מאמצע השנה הבאה.
       

      '



    • מאת yoav911gt2
      אם גם אתם נרתעתם מהעיצוב האגרסיבי של הסיוויק הנוכחית, אתם לא לבד. מרגע הצגתה מהצגתה של הסיוויק הנוכחית, לפני 5 שנים, ספגה הונדה ביקורות רבות על העיצוב המוחצן
      והאגרסיבי למכונית המשפחתית הוותיקה שלה, ביקורות שככל הנראה התבטאו גם בירידה במספר המסירות. דבר זה יכול להסביר את העובדה כי הונדה הודיעה היום על השקת דור חדש,
      לסיוויק, 11 במספר. על אף התבססות על הדגם היוצא, הסיוויק הבאה זוכה לעיצוב קליל ומעודן יותר, עיצוב פנים חדש ושיפורים בחזית הטכנולוגיה והבטיחות שיאפשרו לה ליישר קו עם ההיצע העכשוי.
       

       
      המטרה שעמדה בפני המעצבים של הונדה היתה לרכך את העיצוב החיצוני של הסיוויק מספיק על מנת לפנות לקהל רחב יותר. על מנת להשיג את המטרה בוצעו מספר שינויים לעיצוב הנוכחי:
      קו מכסה המנוע הונמך ואליו שודכו פנסים צרים וגריל קטן המזכירים במעט את החזית של הג'אז החדשה, במה שהופך להיות חתימת העיצוב החדשה של הונדה. בנוסף, קורות הגג הוזזו לאחור ולאורך צידי
      המרכב נעשה שימוש נרחב בקווים אופקיים רחבים. בחלקו האחורי של הרכב, פינה פס האור המחובר מהסיוויק הקודמת את מקומו לצמד פנסים נפרדים ופגוש צר מבעבר וכן נוסף ספויילר קטן בקצה תא המטען.
       

       
      בפנים מתרחש השינוי הדרמטי באמת. הסיוויק היא הראשונה מבין דגמי הונדה להציג לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין. המטרה המוצהרת לפי הונדה היתה ליצור תא נוסעים ארגונומי ומינימליסטי ככל האפשר.
      הדשבורד מגיע כיחידה אחת שטוחה ואופקית הנמתחת לכל רוחב תא הנוסעים וכולל אלמנט עיצובי בצורת כוורת, המסתיר מאחוריו את פתחי המיזוג ויוצר תחושה אחידה. הונדה שהיתה ידועה עד כה
      במספר הלחצנים הגבוה בסביבת הנהג,  בחרה הפעם לצמצם את מספר הכפתורים למינימום האפשרי, כאשר הכפתורים היחידים שנשארו הם כפתורי בקרת האקלים, שליטה בחלונות וחוגת ווליום של מערכת המולטימדיה,
      על מנת לאפשר שימוש נגיש, אינטואיטיבי ופשוט בזמן נסיעה. שאר השליטה מתבצעת מתוך מסך 9 האינץ' של מערכת המולטימדיה, שמוצב כעת על הדשבורד ולא מוטמע בתוכו כבעבר.
       

       
      גם בסיוויק החדשה ממשיכה הונדה את המגמה של עושר מערכות בטיחותיות ותציע את חבילת הבטיחות המתקדמת שלה, "הונדה סנסינג" כסטנדרט בכל רמות הגימור. המערכת הכוללת בין השאר בקרת שיוט אדפטיבית,
      תיקון סטייה מנתיב והתראה על שטחים מתים. בנוסף, צפוייה הונדה לצייד את הסיוויק החדשה בשלל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות נוספות. הונדה כן מציינת שצפויה תוספת של כריות אוויר וכן הקשחת המרכב
      שמלבד סיוע בהגנה על נוסעים, תשפר גם את איכות הנסיעה, חווית הנהיגה והשליטה על הרכב. 
       

       
      הונדה לא משחררת פרטים על יחידת ההינע של הסיוויק החדשה, אך כן מתחייבת שהיא תיכלל במאמצי החשמול של המותג, כאשר גרסה היברידית צפויה להופיע
      ראשונה. למרות שמועות לגבי הנעה כפולה בטייפ R הבאה, הסיוויק הבאה תתבסס על הנעה קדמית בלבד. לאחר סגירת המפעל באנגליה, הסיוויק האצ'בק הבאה
      תגיע אלינו ישירות מיפן והסדאן מטורקיה, כאשר יחידות ראשונות צפויות לנחות בארץ כבר מאמצע השנה הבאה.
       

      '




      לצפייה במאמר המלא
    • מאת וינסנט אניימה
      היי, אני ממש מעוניין לרכוש הונדה סיוויק
      הבנתי שהרכב הזה כמעט ומושלם כי אנשים מוכרים אותו במחירון ולפעמים מעליו השאלה היא אם היא באמת שווה את זה.
      נעבור על הפרטים של הרכב
      2010 נפח 1.8 140 כ"ס
      120000 קילומטר
      חיישני רוורס
      טסט נגמר באוגוסט
      יד 1 ליסינג יד 2 פרטית של איש מבוגר שגר איתי בעיר ממש היה נחמד לדבר איתו בטלפון. היתרון שהוא באמת שמור כי הוא מבוגר ולא נוסע הרבה.
      דיברנו על מחיר הוא אמר בהתחלה 29 אלף 
      הצלחתי להוריד אותו ל27 אלף ואולי גם אצליח ל26 אני מקווה וככה זה יכין אותי לשלם עוד 1000 שקל ספייר על טסט שנגמר באוגוסט, בקרוב אראה את הרכב ואני לא חושב שתהיה בעיה בבדיקה גם.
      השאלה היא אם היא שווה את המחיר כי היא באמת במצב בובה כאילו היא שנה 2011 ולא 2010 בתכלס יש לה מה שאין להרבה מהמשפחתיות בשנים שלה (מתכוון למנוע בעיקר). 
      ואני לא מתכוון לקחת רכב בכיוון של הסיוויק כמו גולף כי אני לא מאמין בגיר שלהם לפחות לא מתחילת שנת 2013.
      מה אתם אומרים שווה לקחת 2010 במצב שלה ב27 או 26 אלף כי אפילו הונדה 2011 לא הצלחתי למצוא בדיל כזה (כמובן שאם לא תצוץ בעיה בבדיקה).
      אודה לכם מאוד.
       
    • מאת Alex1211
      היי חברים יש לי הונדה סיוויק 2013 קניתי לא מזמן, חסר לי שמן גיר הוא לא שחור הוא בצבע צהוב כזה רציתי לברר לפני שאני עושה שטות האם אפשר למלאות שמן גיר אם כן איזה סוג? או שאני צריך לפנות למוסך רגיל/מורשה שיחליף לי את השמן?
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • Members

×
×
  • תוכן חדש...