Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים למישהו במקרה יש את הרכב המדובר (סיאט איביזה ידנית 1.2 TSI, ספציפית מדבר על שנתון 2017 אבל הכל תופס) ויכול לשתף בנתוני צריכת דלק שלו בנסיעה בינעירונית?

 

הולך ליסוע בעיקר נסיעות בינעירוניות ושוקל לרכוש את הרכב המדובר ומנסה להבין נתוני צריכת דלק.

 

תודה מראש

פורסם

אני מחזיק ברכב הזה ובנסיעה בינעירונית שקטה ובלי פקקים מטורפים אתה יכול להגיע ל17-18 קמ\ליטר. משולב אני עושה בין 13-15 (בכל זאת חיפה, עליות וכו'.. ). 
הרכב ממש חסכוני ומומלץ מכל הבחינות.

פורסם

מצטרף, הייתה לי כזאת לקצת פחות מחצי שנה - בין עירוני 17-18 ק״מ/ליטר ריאלי מאוד, בעיר לכיוון ה13 ק״מ לליטר. שניהם בנסיעה רגועה יחסית.

פורסם

אני עם פולו שזה אותו מנוע (90 כ״ס), עם 90% בינעירוני, בממוצע מקבל 18-19 בנסיעה מתונה.

מנוע חסכוני מאוד, ובנהיגת סבתא אפשר להגיע גם ליותר

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

×
×
  • תוכן חדש...