Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לפני שבוע קיבלתי את הרנו קליאו rs line החדשה שלי. 

אתמול שמתי לב שעל הניילונים שיש על הכיסאות מאחורה רשום מרץ 2020.

הסתכלתי על הצמיגים וגם הם מינואר/פברואר 2020.

 

האם מותר ליבואן למכור לי במאי 2021 רכב ממרץ 2020??

והאם אני צריך לבדוק דברים ברכב? כגון שמן וכו

פורסם

1. חוקית - מותר לו.

2. לבדוק - תמיד כדאי. להחליף? לא נראה לי שצריך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כן. בתקופת הקורונה מדינת ישראל האריכה את הזמן שרכב יכול להיות בנמל משנה אחת לשנה ו 3 חודשים ( לאחרונה חזר לשנה אבל זה לא רלוונטי במקרה שלך) ולכן יש מצב שקיבלת רכב ששנת הייצור שלו הייתה ב 2020. לפי משרד התחבורה הוא שנת 2021.

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, asix כתב:

כן. בתקופת הקורונה מדינת ישראל האריכה את הזמן שרכב יכול להיות בנמל משנה אחת לשנה ו 3 חודשים ( לאחרונה חזר לשנה אבל זה לא רלוונטי במקרה שלך) ולכן יש מצב שקיבלת רכב ששנת הייצור שלו הייתה ב 2020. לפי משרד התחבורה הוא שנת 2021.

למה לא רלוונטי? קיבלתי את הרכב לפני שבוע

 

לגבי ה 15 חודשים, הבנתי שהיבואן חייב להגיד לי את זה, והם לא אמרו

עריכה אחרונה על ידי haipbm
פורסם

תדרוש תוספת טיפולים חינם בגלל שהרכב לא "טרי", זה תרגיל חוקי אבל מסריח. 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 32 דקות, haipbm כתב:

למה לא רלוונטי? קיבלתי את הרכב לפני שבוע

 

לגבי ה 15 חודשים, הבנתי שהיבואן חייב להגיד לי את זה, והם לא אמרו

מאיפה הבנת שהם חייבים לומר לך מתי הרכב יוצר?

הם לא חייבים לומר לך מתי הרכב יוצר. אתה בחודש ה 14. לא ה 15. אם הרכב היה בן 16 חודשים היבואן היה צריך לרשום  את הרכב על שמו ולמכור אותו כיד ראשונה על שם חברה.

מה אני כן מציע? תפנה ותבקש כמחווה של רצון טוב הטבה של טיפול ראשון חינם מכיוון שהרכב היה הרבה זמן בנמל. האם הם חייבים? לא. האם יש מצב שתקבל בגישה רגועה? בהחלט כן.

פורסם

אתה יכול לבקש מהיבואן גם את תאריך הייצור המדוייק של הרכב.

יכול להיות שבפועל הרכב יוצר מאוחר יותר ממרץ 20. התאריך שאתה רואה על המדבקות בדרך כלל מייצג תאריך ייצור של החלק הספציפי שן הסתם מיוצר קצת לפני שמרכיבים את הרכב. כנ"ל לגבי צמיגים שבדרך כלל מיצרים 3-6 חודשים לפני תאריך הרכבת הרכב. לכן, בהחלט ייתכן שהרכב שלך הורכב בתאריך מאחר יותר ממרץ 20. תבקש מהיבואן תאריך ייצור מדוייק. 

היבואן יכול גם לתת לך תאריך עגינה מדוייק של האוניה בארץ וזה ייתן לך מושג לגבי פרק הזמן שבו הרכב שכב בארץ. 

בנוסף, בעזרת מספר שילדה אתה יכול לברר באתרים בין לאומיים תאריך ייצור מדוייק עם כל הפרטים הנילווים. למיטב זכרוני זה כרוך בתשלום של כמה עשרות שקלים. 

  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...