Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 חדשה מדי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי טענות הגורסות שפיג'ו 206 עדיין לא הוכיחה את עצמה כאמינה, ויתכן שלדוגמה בעוד 3 שנים יתגלו ברכבי 99-00 בעיות אמינות למול המתחרות.

הטענה מתבססת על כך שפיג'ו 206 נמצאת מספר שנים מועט על הכביש (6 שנים להזכרכם),

ובהתחשב בעבר הבעייתי של פיג'ו (כך נטען), אין לדעת מה תהיה אמינות הרכב בהמשך.

 

מה אתם חושבים על זה?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. 6 שנים זה מעט זה ?

 

2. אז בוא תקנה חיפושית, כבר 70 שנה על הכביש, נראה לי שהוכיחה את עצמה :)

 

3. אתה בכלל מתכוון להחזיק את הרכב עוד 3 שנים ?

 

4. מנוע ה TU 1.4 של ה 206 הוא דווקא אחד מהוותיקים ביותר, עוד מה 205.

 

5. על איזה עבר בעייתי של פיג'ו אתה מדבר ? אולי ה 404 ? ה 504 ? ה 205 ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

פגו לרוב [לפחות ה205] הוא רכב אמין מאד זול לאחזקה וחלקים זמינים מאד. כמו כן כל אוטו שלא יקבל טיפול הולם בשלב מאוחר יותר יעשה בעיות [יפני או צרפתי לא משנה בכלל] זה כמו אישה לא תלטף היא תחזיר לך יחס באותו מטבע..בכל אופן לדעתי לגבי שאלת האמינות אתה מוזמן לבדוק את הצבא שבשלל מכוניות בחר בפגו 205 לשרת אותו בתחילת שנות ה90 המוקדמות..ותאמין לי הצבא יודע על איזה אוטו הוא שם ידו . כיוון שהמכוניות בצבא עוברות גם הן טירונות מתקדמת ברוח קרבית זה אומר דרשני!

מה שכן זה גם אומר שרכבים שהיו בצבא לא קונים לצורך פרטי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
ותאמין לי הצבא יודע על איזה אוטו הוא שם ידו .

ממש לא ככה, המכוניות הצבאיות הן מכוניות שזוכות במכרז הרכב הממשלתי.

הרכבים הללו לא פעם היו רכבים ממש גרועים.

פורסם

השאלה היא למה אתה קורא אמינות...

 

כל רכב, לא משנה מאיזו תוצרת, לאחר 4-5 שנים (במקרה הטוב, תלוי מאוד בקילומטראז' ובשימוש בו) יתחיל "לעשות בעיות", אך זאת לאו דווקא "אשמת" הרכב. ישנו בלאי טבעי של מערכות כגון סטרטר, אלטרנטור ומערכות נעות אחרות. אם ישנן תקלות חשמל מהותיות שקורות ברכב מסוים ולא באחר, שוב כאמור זה יכול להיות בגלל אופי השימוש ברכב או בשל בלאי.

 

בשל כך, כמעט כל רכב שהוא בן 3-4 שנים, יהיה "אמין" למדי, אך זאת בגלל שהחלקים בו עדיין לא הגיעו לגיל הבלות שלהם... זו אגב אחת הסיבות שרבים מחליפים את רכבם אחת ל-3-4 שנים, כדי לא להכנס להוצאה של החלפת כל חלקי הבלאי, מה שלעיתים רבות מתפרש באופן לא נכון כ: "אוטו לא אמין".

 

ה-206 עד כה הוכיחה את עצמה כאמינה למדי, בדיוק כפי שה-205 עדיין נחשבת לאמינה (שוב כאמור, ברמת מכלולים עיקריים ולא בלאי טבעי).

 

כשמדברים על עבר בעייתי של פג'ו, אולי, אוליייי מתייחסים לבעיות חשמל כאלו ואחרות הנפוצות למדי במכוניות של סוף שנות השמונים תחילת שנות התשעים. פג'ו, השתבחה עם השנים ועברה למערכות אלקטרוניות אך לצערה (ובעיקר לצערם של קוני המכוניות...) גם הן לעיתים נוטות להתקלקל, גם במכוניות החדשות (307 לדוגמא).

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

הבעיה היחידה שעולה לי בראש לגבי הפגו בשנים המוקדמות זה בלאי מואץ של מכלולי הפלסטיקה ברכב ..בעיקר הדשבורד הוא הראשון שמבשר על כך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
הבעיה היחידה שעולה לי בראש לגבי הפגו בשנים המוקדמות זה בלאי מואץ של מכלולי הפלסטיקה ברכב ..בעיקר הדשבורד הוא הראשון שמבשר על כך.
פיז'ו 206 לא דומה בדבר ל-205 מבחינת איכות הפלסטיקה ורמת ההרכבה.

וטוב שכך. :roll:

 

מנועי ה-206 הם מסדרת ה-TU הנפוצה והקלה לטיפול.

אנשים המלצתי להם בזמנו לקנות 206 (בעיקר 206XS) נותנים לי פיבדקים

חיוביים מאוד על האוטו שהם קנו.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

ברור אני בדבריי היתייחסתי רק לדגמים של סוף סוף שנות ה80 תחילת ה90 שהיו נפוצים ..[וגם היום רואים אותם הרבה]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
ברור אני בדבריי היתייחסתי רק לדגמים של סוף סוף שנות ה80 תחילת ה90 שהיו נפוצים ..[וגם היום רואים אותם הרבה]
אז הוא שואל על 206 ואתה עונה לו על 205 של "סוף שנות ה80 תחילת ה90" ?

:puzzled:

 

בקיצור, yurmix, עזוב אותך שמועות ("אירופאיות מתפרקות, יפניות לא-בטיחותיות").

בצע חיפוש על 206 בפורום, מצא את התקלות הנפוצות אם ישנן ואל תתפשר בחיפושיך.

ישנן מספיק כאלו כדי שלא תצטרך להתפשר.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

מה הבעיה פה אני התייחסתי עם דוגמאת ה205 לשאלת האמינות של פותח הדיון בנוגע לפגו..

ובהמשך לציטות הזה של אחד המשתמשים פה-"ה-206 עד כה הוכיחה את עצמה כאמינה למדי, בדיוק כפי שה-205 עדיין נחשבת לאמינה (שוב כאמור, ברמת מכלולים עיקריים ולא בלאי טבעי).

כשמדברים על עבר בעייתי של פג'ו, אולי, אוליייי מתייחסים לבעיות חשמל כאלו ואחרות הנפוצות למדי במכוניות של סוף שנות השמונים תחילת שנות התשעים. פג'ו, השתבחה עם השנים ועברה למערכות אלקטרוניות "

 

אם היית קורא את הדיון מהתחלה ועד הסוף לא היית יוצא ביציאה המפגרת הזו לגבי למה אני מדבר על ה205..ככה זה ישראלים בארץ הקודש- אז אני סולח

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אם היית קורא את הדיון מהתחלה ועד הסוף לא היית יוצא ביציאה המפגרת הזו לגבי למה אני מדבר על ה205..ככה זה ישראלים בארץ הקודש- אז אני סולח
למה ישר להתחיל לדבר לא יפה?

שנזכיר לך את הימים הלא-רחוקים כשרק מצאת את ה-205 שפורסמה למכירה בפורום

ותהית האם לקנות אותה או את הטווינגו?

היקום המלפפון ויכה את הגנן?

לא לעניין.

MCS 2008

פורסם

חס ולחילה אם לקחת את דברי בצורה ישירה מידיי . אין לי שום כוונה לתקוף אף אחד פה. אכן מצאתי את הכלה שלי ואני מטפל בה במסירות ומקבל באותו מטבע יחס מפנק ממנה.

טוינגו יותר חזקה בסלד נמוך ויותר מרווחת מבפנים..יותר מזה אין עליה על הצרפתיה שלי.

 

שוב פגו 205 זה אוטו אמין מאד..אבל שוב כמו כל אוטו רוסי או גרמני וכו' .. אם לא מטפלים..יש לצפות מראש לבעיות. שוב חוץ מבעיות פלסטיק פה ושם לדעתי האוטו בונבון ..[כנ"ל לגבי 106.309.306]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

בקיצור, yurmix, עזוב אותך שמועות ("אירופאיות מתפרקות, יפניות לא-בטיחותיות").

בצע חיפוש על 206 בפורום, מצא את התקלות הנפוצות אם ישנן ואל תתפשר בחיפושיך.

ישנן מספיק כאלו כדי שלא תצטרך להתפשר.

 

דניאל

תודה על העצות, אני אקפיד לקנות 206 שמורה ובדוקה, מה שלא יהיה קשה מדי.

לגבי חיפוש 206, קשה למדי (3 אותיות...) אבל זה נושא שכבר נענה בשלילה בפורום הטכני...

 

ושוב, תודה.

פורסם
שמעתי טענות הגורסות שפיג'ו 206 עדיין לא הוכיחה את עצמה כאמינה, ויתכן שלדוגמה בעוד 3 שנים יתגלו ברכבי 99-00 בעיות אמינות למול המתחרות.

הטענה מתבססת על כך שפיג'ו 206 נמצאת מספר שנים מועט על הכביש (6 שנים להזכרכם),

ובהתחשב בעבר הבעייתי של פיג'ו (כך נטען), אין לדעת מה תהיה אמינות הרכב בהמשך.

 

מה אתם חושבים על זה?

אני רק תוהה מאיפה קיבלת את המידע הזה?

 

ולבסס את האמינות של 206 לפי ה205 זה כמו שאני אמליץ למישהו שרוצה אוטו אמין על הסובארו אימפרזה 2001 בגלל שהסובארו לאונה 89 שלי הוכיחה את עצמה כאמינה!

 

במילים אחרות אני לא יודע מאיפה אתם מוציאים את כל הזיבולי שכל האלה.

 

אתם נשאלים על ה206, אל תשנו נושא! בא לכם לדבר על 205 הצבאיות מסוף 80 תחילת 90? תפתחו שרשור חדש.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

פותח הדיון שאל גם על העבר הבעייתי כיביכול[אך לא נכון] של פגו ולכן ענינו לו וציינו עובדות בשטח ודוגמאות , חלק מהדוגמאות הייתה הפגו 205. בנתיים אני רואה שאתה היחידי שדיבר על הסוברו שלך וסוברארו בכלל ששאין צורך להזכיר סובארו בכלל , הרי שנישאלנו פה על פגו, עברה ושנים קדימה לעבר ה206 . ככה שבנתיים היחידי שנתן פה תגובה לא קשורה בגרוש זה אתה ,אז אל תטיף לאחרים. תחשוב על זה לפני שאתה לוקח לשוטר אזולי את המשרה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...