Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - לנד רובר דיפנדר


פבל
 שיתוף
עוקבים 23

פוסטים מומלצים

לא נתתי את הסאנרוף והגומיה כדי להגיד שהרכב גרוע ולא אמין, 

אלא שאם דברים זניחים כאלו שלא אמורים להתקלקל במשך 10 שנים לפחות, מתקלקלים כבר בחודש הראשון (אחרי 10 אלף קמ בכל זאת...), מה יקרה אחרי 3 4 ו10 שנים לרכב? אני לא רוצה לדעת...

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

התקבל היום בווטסאפ באחת מקבוצות השטח... מי אמר שלא נכנסים איתו לשטח? (איזור מצוק ההעתקים).   חבל על הנזק.      

לנדרובר לא בדיוק יצרן עקבי, חוץ מנקודה אחת: האמינות. הסיפורים שמסופרים על לנדרוברים בכל דרגת מחיר שהיא ובכך שנתון שהוא גורמים לשרשור שלי על האס-מקס להיראות כמו בדיחה.   ננסח זאת אחרת: *

כשיצא ההאמר H2 בישראל, הדודה העשירה מכפר שמריהו החליפה את הלקסוס קופה במשהו שיותר מתאים בלעלות מדרכות. הוא בכלל יותר התאים לסגנון הנהיגה האקראי שלה, שאבא שלי היה מכנה אותו: ״אור-קולי״. יענו, מתקדמת עד

תמונות שפורסמו בשרשור

Just now, EliC25 כתב:

לא נתתי את הסאנרוף והגומיה כדי להגיד שהרכב גרוע ולא אמין, 

אלא שאם דברים זניחים כאלו שלא אמורים להתקלקל במשך 10 שנים לפחות, מתקלקלים כבר בחודש הראשון (אחרי 10 אלף קמ בכל זאת...), מה יקרה אחרי 3 4 ו10 שנים לרכב? אני לא רוצה לדעת...

אתה סותר את עצמך.
אתה כן נתת את הדוגמא בשביל להראות שהאמינות של הרכב לוקה בחסר - והשלכת על העתיד של הרכב על סמך הדוגמא הזו...

הנטיה שלנו כבני אדם היא לחשוב "אם זה מה שמתקלקל כבר בהתחלה, מה יהיה אחר כך ?...".
בפועל זה לא נכון. 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, איציק נ. כתב:


3. אם האמינות שלו תהיה בסדר גמור - בשבילך זה יכול להיות דבר מצויין; לחסל את הצי ולהחזיק רכב אחד שיכול גם לקחת אותך לעבודה בכיף (ובחיסכון) ובסטייל - וגם לשרת אותך בשטח.

 

שו?!

חיסכון?

אין שום רכב במשקל שתיים וחצי טון שהוא ״חיסכון״.

 

סטייל, כן (אהבתי את העיצוב). אין מה לעשות, רכב של מאות אלפים צריך גם להיות ליגה אחרת, מבחינת נוחות, בידוד רעשים ושות׳.

אבל... חיסכון?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 דקות, EliC25 כתב:

אלא שאם דברים זניחים כאלו שלא אמורים להתקלקל במשך 10 שנים לפחות, מתקלקלים כבר בחודש הראשון (אחרי 10 אלף קמ בכל זאת...), מה יקרה אחרי 3 4 ו10 שנים לרכב? אני לא רוצה לדעת...

לא הגבתי מקודם, אבל אגיב עכשיו, 

הדיפנדר הקודם התקלקל הרבה יותר מהר, וזה לא היה הסאן רוף או גומיות.

היו בו תקלות של 'אללא יוסתור' עם תגובות של 'זה רעש תקין' מצד בוחנים. גם כחדש. 

אחת הבדיחות הכי גדולות בתגובות לדיפנדר החדש זה 'אבל תקלות' בהשוואה לישן. 

הישן, עם כל הקסם שלו, היה ועדיין רכב שאמינות היא ממנו והלאה. 

 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל יואב כל מה שבין 10 ל 15 (ק"מ לליטר, כמו שהוא הוציא מהרכב במבחן) זה חיסכון :rofl:

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 דקות, איציק נ. כתב:

בשבילך זה יכול להיות דבר מצויין; לחסל את הצי

אין סיכוי. 

אני מקווה שלעולם לא אחזור להתנהל ביומיום עם מפלצת שטח. 

תן לי רכב קטן ליומיום, ורכב ייעודי לשטח. 

  • אהבתי 1
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, איציק נ. כתב:

יש לך מספיק תקציב לקנות את הכלי הנכון שיעשה בשבילך את העבודה ואתה תשב במזגן  

 

אתה לא יושב היום עם וונטילטור באוטו ומשפריץ על עצמך מים, אתה מדליק מזגן נכון ?). 

 

בגלל זה כתבתי "בעיניי".

בעיניי חלק ההנאה מטיול שטח היא להרגיש את הרכב מתנהג בצורה שונה ממה שהוא מתנהג על אספלט ישר במהירות 100 קמש בכביש מהיר.

 

להדליק מזגן בחום זה צורך פרקטי. לרדת לשטח עם רכב שטח זה מעבר לפרקטי, זה, בעיניי חלק מההנאה שבמכלול  שנקרא "טיול ברכב שטח"

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

בחופשה קלה מהפורום

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, שביט כתב:

זה חלק מההנאה שבמכלול  שנקרא "טיול ברכב שטח"

לפי ההגדרה שלך. 

יש גם הגדרות אחרות. 

  • אהבתי 1
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, discoTD5 כתב:

על הדיפנדר הזה, עוד ארבע שנים, אם יגלה אמינות טובה, וואוו...כן!!! 

לנדרובר לא בדיוק יצרן עקבי, חוץ מנקודה אחת: האמינות.

הסיפורים שמסופרים על לנדרוברים בכל דרגת מחיר שהיא ובכך שנתון שהוא גורמים לשרשור שלי על האס-מקס להיראות כמו בדיחה.

 

ננסח זאת אחרת: **מובטח** שהדיפנדר הנוכחי יהיה עם אמינות ברצפה ועלויות תיקונים בשמים. מובטח כמו המוות. במחיר שלו הוא בכל מקרה לא יעניין במיוחד את קהל היעד, התקלקל הצעצוע, קונים צעצוע חדש.

 

ובלי קשר - אחלה כתבה, יופי של כתיבה מאוד נהניתי, ואם נתעלם מהמחיר ומהמטען ההיסטורי - נראה מגניב לגמרי לטעמי האישי.

יש כאלה שאוהבים להגיע מזיעים ומסריחים וחבוטים לאיזו פינת חמד בשטח, ויש כאלה שיעדיפי להגיע ממוזגים ונינוחים לאותה פינה. טיולים ארוכים בסופה זאת חווייה שלא שוכחים, נכון, אבל היא גם די מייגעת.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי הזוי אגב שרכב במשקל הזה הוציא 1 ל 15 שזו צריכה שכמעט כל רכב בנזין סטנדרטי היה שמח בה. 

 

איך זה בדיוק אפשרי? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע דיזל שהוא לא מוגזם (4 צילינדרים 2000 סמ"ק), מומנט מפגר (51 קג"מ ב 1500 סל"ד) וגיר 8 הילוכים.

אם אתה לומד את סגנון הנהיגה שמאפשר לך גיר מודרני 6-8 הילוכים ומנוע עתיר מומנט (כל הכוח כבר מקו ה 1400-1500 סלד), אתה שומר על קצב סבבה בלי לעבור 2000-2200 סל"ד ומקבל רכב סופר חסכוני.

  • מעניין 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני שעה, Doron_Z כתב:

נשמע לי הזוי אגב שרכב במשקל הזה הוציא 1 ל 15 שזו צריכה שכמעט כל רכב בנזין סטנדרטי היה שמח בה. 

 

איך זה בדיוק אפשרי? 

 

זה לא צריכת דלק ממוצעת, זו צריכת דלק אופטימלית.

הנתון היפה יותר זה 10 ק״מ לליטר, בנהיגה משולבת. זה יפה מאוד מאוד (מאוד) לרכב כזה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 7.5.2021 בשעה 12:24, discoTD5 כתב:

 

 

על הדיפנדר הזה, עוד ארבע שנים, אם יגלה אמינות טובה, וואוו...כן!!! 

 

 

 

קודם כל תודה על הביקורת המעניינת, הרכב הזה הוא המקבילה המוטורית לסכסוך הישראלי פלסטיני והאמוציות שהוא מוציא מחובבי השטח מורגשות היטב בשרשור הזה כמו בכל שיח עליו.

 

השאלה שלי מכוונת לציטוט שלך, ברכבים מסוג זה היד הראשונה פחות מעניינת, כנראה שרוב רובם של הרכבים יהיו תכשיט מדרכות עד שערכם ירד מספיק, כמו שנטען פה קודם.

היתרון של רכבי שטח מהדור הקודם- מעבר מכשולים באמצעות מכלולים פשוטים, חזקים ואמינים, הקנה לקונה רכב יד שניה שקט יחסי בעובדה שהמתלים היו פשוט מתלים, הדיפים או תיבות ההעברה הם חלקים מכניים פשוטים יחסית. 

 

בניגוד ללנד קרוזר או לרנגלר, אם תפגע בשטח במערכת המתלים בדיפנדר בעוד כמה שנים תצטרך לשלם מחיר של רכב סופר מיני כדי להחליף את החלקים, וכשזה השטיק העיקרי של הרכב ורוב יכולת השטח בנויה על מערכות סופר מתקדמות ויקרות אלה, שכנראה ולא נוכל להחליף במערכות אפטר מרקט בכדי לא לפגוע בהגמוניה שלו בכביש, אני לא בטוח כמה הרכב הזה ורכבים אחרים מסוג זה יתאימו לחובבי השטח האמיתיים בעוד כמה שנים.

 

גם אם הרכב יהיה שיא האמינות (והוא לא יהיה), האם לא תקח בחשבון את עלויות הנזק האסטרונומיות שעלולות להגרם לפני כל מכשול וכל מעלה? 

 

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, falou כתב:

הנתון היפה יותר זה 10 ק״מ לליטר, בנהיגה משולבת. זה יפה מאוד מאוד (מאוד) לרכב כזה.

עצם העובדה ש**מזכירים** בכלל צריכת דלק בכל רכב שעולה יותר מארבע מאות אלף ש"ח (להוציא רכבי עבודה) גורמת לי להתפלץ מחדש שוב ושוב, בכל דיון.

בדרגת המחירים הזאת, ירידת הערך שמתחוללת בחודש הראשון שוות ערך ל_כמה שנים_ של תדלוקים.

לפני כשעה, DJI כתב:

הרכב הזה הוא המקבילה המוטורית לסכסוך הישראלי פלסטיני

גדול :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא אמר שזה שיקול ברכישה, זה בסה״כ היה דיון אקדמי לגבי, האם זה אפשרי. ברור שצריכת הדלק, כלכלית, זניחה לחלוטין, בהתחשב בעלות הקנייה/ביטוח/טיפולים ותחזוקה.

 

דרך אגב, לא מזכירים את זה כמעט אף פעם, גם כשעוסקים במכוניות כאלו, אבל מישהו פעם בדק כמה עולה לבטח מכונית עם גג סמרטוט?

  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...