Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום הנפלא הזה!

שאלת מתחילים לי, מה ההבדל בין רפידות קידמיות אחוריות?

בצורה? מי נשחק יותר מהר? ההתקנה זהה (למתחיל)?

 

תודה רבה!

פורסם

ההבדל העיקרי הוא הגודל. העומס על הפרונט בבלימה, משמעו שבחזית יש צורך בצלחות (ורפידות) גדולות יותר. 

מאחור בנוסף למערכת ההידראולית, יש גם כבל של בלם היד.

בלמים זה לא משהו שכדאי להתעסק איתו אם אתה "מתחיל". העבודה לא יקרה מדי, ולכן מומלץ שתעשה את ההחלפה במקום מוסמך ולא "תלמד" בעצמך.

פורסם

בבלימה משקל הרכב עובר קדימה ולכן רוב הבלימה מתבצעת על ידי הגלגלים הקידמיים. 

 

לגבי התקנה זהה או לא. 

 

תלוי במנגנון בלם יד. 

 

יש מבנה בו בלם היד פועל על הרפידות האחוריות עצמן ואז את הבוכנה צריך להחזיר בסיבוב על ידי כלי מיוחד. 

 

יש מבנה בו בלם היד פועל על ידי רפידות נפרדות שנמצאות בתוך החלק המרכזי של דיסק בלם . ואז את הבוכנה מחזירים רגיל כמו בקידמיים. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...