Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כדאי ללכת ללמוד גיר ידני עכשיו?


Fuso
שימו לב! השרשור הזה בן 1096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא חיפשתי עבודות זבל.

 

אם זה מה שעושה לך את זה,תהנה.

שום דבר חיובי אני לא רואה בזה.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה יכול להסביר למה גרירת חימוש למטוסים זה עבודת זבל? הסעת חיילים לנקודת עבודה ולחדר אוכל זה עבודת זבל?

 

או אולי לווי מטוסים שיצוא לפריסה זו עבודת זבל? 

 

או שאולי תגבור מחלקה אחרת בתרגיל כשיש לה חוסר כוח אדם זו עבודת זבל?

או יציאה לקורס כלשהו מקצועי שלא במקצוע הישר זו עבודת זבל? 

 

מה בדיקו מכל הדברים שרשמתי אתה רואה כעבודת זבל? 

 

מה שאני רואה בזה חיובי זה שבירת שגרה, הכרה של תחומים אחרים שאתה לא מכיר, הרגשה שאתה עושה משהו מועיל מעבר למה שאתה עושה בשגרה, נפגש עם אנשים חדשים, רואה מקומות חדשים,לומד דברים חדשים.

 

 

איפה הזבל פה? לא רשמתי שהתנדבתי לעבודות ניקיון בסיס או תורנות מטבח 😁

  • אהבתי 3

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה שום הבדל בין משימות נקיון למשימות נהיגה שלא במסגרת התפקיד שלי.

 

 

עבודות זבל היה ביטוי אצלנו לכל מיני משימות שלא במסגרת התפקיד.

לנקות ולסדר חשוב לא פחות מלהסיע חיילים.

 

אתה סתם לוקח קשה ביטויים....

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, sperial כתב:

אתה יודע, 30% מההסטודנטים להנדסת חשמל היו בצבא נגדים...

 

אני לומד הנדסת מחשבים, ויש לי המון קורסים שאנחנו עושים יחד עם הנדסת חשמל.

 

אז יש שם גם כמה קצינים בדרגת סרן/רס"ן שעושים תואר על חשבון הצבא, אבל לדעתי עדיף לשלם בעצמך.

 

זה נכון שבתיאוריה אתה יושב בבית ומקבל משכורת בשביל ללמוד, אבל בפועל יכולים להקפיץ אותך בכל רגע. הרצאות? מבחנים? זבש"ך.

 

פלוס בשביל זה אתה חתום לא יודע כמה שנים קבע במשכורת ותנאים פח יחסית למה שאפשר לקבל באזרחות.

 

אז אלא אם ירוק זית בוער לך בדם מאיזושהי סיבה, עדיף לוותר לדעתי. לפחות לא צריך מדים, ובליסינג תקבל קורולה ולא אטראז׳ שכל הנהגים ביחידה מתעללים בה.

 

יותר מזה - עדיף שהתואר לא יהיה לא על חשבון הצבא ולא על חשבון מקום עבודה. ככה אתה לא חייב כלום לאף אחד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@vadim6385 נגדים זה זה

 

מצטער שלא הבנת את משחק המילים. 

 

אבל זה מהימים שבהם הנדסת חשמל היתה הנדסת חשמל, לא כתיבת שורות קוד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מדוייק, לרוב הקצינים בונים "אופק שירות", בדר"כ על מנת לפתות אותם להישאר בצבא אחרי תקופת הקבע הראשונה.

מבטיחים להם מסלול שירות מובטח, הוא כולל.

 

המשך בתפקיד שטח עוד 3-5 שנים. 

יציאה ללימודים 3-4 שנים על חשבון הצבא, כמובן הם מקבלים משכורת בסיס ובתקופת חופשות הלימוד הם ממלאים תפקיד בצבא.

עוד 8 שנים אחרי הלימודים חזרה בצבא בדר"כ בתפקידי מטה או מעורב שטח ומטה. 

 

רוב הקצינים שחותמים על אופק שירות כזה לא מצליחים להתקבל ללימודים במסלולים של הנדסת חשמל,

אלו שכן, לא בהכרח יהיו העפרונת הכי מחודדים בקלמר...  

אבל שהם חוזרים לצבא, הם לא חוזרים לתפקיד של תכנתים , הם בדר"כ יהיו מנהלי פרוייקטים של מיליונים מול חברות אזרחיות. 

ואחרי כמה שנים בתקפיד הזה.. הם יצאו לפנסייה מהצבא ויצנחו ישר לתפקיד ניהול פרוייקט של מיליונים בחברות האלה שהם עבדו מולם,

רק שהפעם הם יעבדו מהצד השני מול הצבא שהם רק נטשו ..  

 

לא מתאים לכולם.. אבל יש כאלה שהמסלול הזה יותר מתאים להם מאשר לטפס במדרגות של חברת ההיטק 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה צריך ידני... הנה כל החברים שלי עשו ידני ובסוף נוהגים כבר שנים על אוטומט.. חוץ מאחד שנוהג על אוטו ספורט, וחוץ מאמא שלי שקנתה ידני רק כי היה יותר זול כשקונים חדש, וכי היא כבר נוהגת כמה עשורים על ידני.

 

הייתי לא ממזמן תקוע בפקק בעליה החיפה, איזה תענוג שיש לי אוטומט, אמרתי תודה לאל שאני לא מושפע מאחרים. ישבתי עם מוזיקה ומזגן בכיף שלי עד שהפקק התקדם.

 

לא חסרים רכבים אוטומטיים סבירים. אתה יכול למצוא פולקסווגן 1.6 אטמוספרי עם תיבה אוטומטית רגילה פלנטרית, או הונדה 1.8 אוטומטית פלנטרית. יש כמובן עוד הרבה אופציות, ואם אתה רוצה אוטו קטן, זריז לרוב הוא לא, ואלו שכן, לא לכיס. הייתי לוקח איזו הונדה האצבק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מי שאומר תודה לאל על אוטומט בפקקים כי אלה שנוהגים בידני נטחנים פשוט לא יודעים לנהוג בידני בצורה אופטימלית. ידני זה easy to learn but hard to master. 

אני מוכן לחבר מחשבים שימדדו את כמות הלחיצות שלי על הדוושות בפקקים ממוצעים לעומת מישהו שנוסע אוטומט ואני בטוח במאה אחוז שאני לוחץ ומשחק פחות בדוושות. 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי את זה בעבר, נהגתי רוב חיי על גיר ידני, בעומס, פקקים, טיולים ללא סוף (היום כבר לא עושה את זה)

בצפון או בנחלים, על כביש כורכר על רכבים משפחתיים - מעולם לא הייתה לי בעיה או הזדקקתי להחלפת קלאץ'. 

הכל מתחיל ונגמר בצורת נהיגה. (כמו שהברקסים אצלי עברו אתמול טסט, לאחר 5 שנים מאז שהחלפתי רפידות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למצב הרפידות אין קשר לעובר או לא עובר בטסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.4.2021 בשעה 00:06, nadavd4 כתב:
בתאריך 21.4.2021 בשעה 21:00, המחליף כתב:
כאבים ברגל שמאל מהלחיצה הממושכת על הקלאצ.

אם אתה לוחץ יותר משניה או שתיים על הקלאץ' ברצף, כנראה שאתה לא משתמש בו נכון. גם לקלאץ' זה לא בריא...

רגע אז בפקק איך נוהגים אם לא לוחצים על הקלאצ'? הרי אם נמצאים בפקק ונוסעים במהירות חד ספרתית או שגולשים או שנוסעים ועוצרים כל פעם ככה שרוב הזמן לוחצים על הקלאצ, לא? איפה אני טועה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמור מרחק וסע על ראשון עם קלאץ מורם

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

שמור מרחק וסע על ראשון עם קלאץ מורם

עובד טוב באיזורים מישוריים לא עמוסים מידי.

במקומות עמוסים נדחפים לך וצריך להצמד 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובד טוב באיזורים מישוריים לא עמוסים מידי.
במקומות עמוסים נדחפים לך וצריך להצמד 
שידחפו. בינינו, מי שאני לא אתן לו להידחף פשוט יכנס קדימה יותר ויעכב את התור בכל מקרה...
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק

לא נתקלתי עדיין במישהו שהתעקשו איתו שהוא לא יכנס, והוא אמר "טוב בסדר", נעמד ונכנס מאחור.. הוא תמיד יתקדם קדימה ויחפש להשתחל עוד יותר מלפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...