Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

אנחנו מחפשים להחליף את הרכב הראשי בבית ורוצים ג'יפון ידני. אנחנו זוג +2 וכלב. נוסעים כ18,000 בשנה.
חשובים:
בטיחות (פסיבית בעיקר, אבל גם אקטיבית זה פלוס), אמינות, מרווח.

מעדיפים 2017 ומעלה ו80K ומטה. אבל גמישים בתקציב עבור משהו מתאים.

שמנו עין על קאשקאי וקרוסאובר. יש עדיפות לאחד מהם מאיזשהי סיבה? איך האמינות של מנועי הטורבו שלהם? הבנתי ששל הקאשקאי יכול להיות בעייתי? אותו מנוע כמו בקליאו?

רכבים שפסלנו:
CRV ידנית - יקרה מידי
אאוטלנדר ידני - גדול מידי, יקר מידי, מיושן מידי
XV ידני - לא מוצאים בשנתונים הרלוונטיים וקצת חוששים מצפיפות, עגלתיות וצריכת דלק.

תודה!

עריכה אחרונה על ידי yev
פורסם

בנתונים שאמרת נראה שהקשקאי היא הבחירה המועדפת.

במידה וכן, לך על גרסת ACENTA המאובזרת יותר.

זה אמור לצאת לך מודל 2017 בול בתקציב של 70K.

אפשרות מעניינת אחרת יכול להיות דאסטר (גרסת פרסטיג') פה אתה יכול לעלות אפילו למודל 2018,2019 בתקציב זה.

  • אהבתי 1
פורסם

קשקאי - אם זה 1.2 טורבו אז זה אכן אותו מנוע כמו בקליאו , אם ללכת על אחד אז עדיף מ2018 והלאה (יש לי ניסיון עם קנגו עם אותו מנוע מ2017 שלא סבל מבעיות כלל, אבל 2018 רק בשביל להיות בטוח יותר).

קרוסאובר - עד כה לא נראה שיש בעיות עם המנוע, חסרונות של כיול מתלים לא מוצלח ושפע התקנות מקומיות.

  • אהבתי 1
פורסם

הקשקאי רכב לא רע, נסעתי באחד כזה כחודשיים כרכב השכרה, הוא נוסע לא רע בכלל, הקלאץ היה מאוד נוח בו. לפי דעתי החיסרון הגדול שלו הוא המושבים, לי אישית אחרי 20 דקות נסיעה מתחילים כאבים איומים בגב התחתון, משהו שהיה בלתי נסבל וגם הנוסע לצידי חווה את זה, לא יודע איך זה יהיה לך אבל שווה לנסות כי יש לו גם בלימה אוטנומית, פיצ'ר שלדאסטר למשל אין, הדאסטר נחשב גם לפחות בטיחותי, קיבל 3 כוכבים לעומת 5 בקשקאי.

 

הבעיה הכי גדולה זה שאין מבחר גדול לרכבי פנאי ידניים. כמות הידניים קטנה מאוד ביחס לאוטומט.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

תודה לכולם!

@yoav911gt2, נראה שהחליפו מנוע ב2019, ל1.3 טורבו, הוא חף מבעיות?

@menir1 ייטי ידנית אין בלוחות כרגע, אבל הוספתי לחיפוש. עד כמה שזכור לי היו בעיות גם במנוע הזה (1.2ט) וגם בטיימינג? זה כבר נפתר בשנים האלה?

את הדאסטר גם פסלנו בעקבות בטיחות לוקה בחסר. מעבר למחסור בבטיחות אקטיבית, גם הבטיחות הפסיבית לא משהו. אגב גם פה, זה אותו 1.2 טורבו בעייתי מהקשקאי והקליאו. ממש מתסכל, עושה רושם שיש הרבה בעיות במנועים החדשים האלה, לכל היצרנים.

האם הקרוסואבר חפה מבעיות סדרתיות? נראה שהיא המתמודדת המובילה כרגע, בעיקר בגלל זמינות בלוחות

פורסם
לפני 9 דקות, yev כתב:

עד כמה שזכור לי היו בעיות גם במנוע הזה (1.2ט) וגם בטיימינג? זה כבר נפתר בשנים האלה?

כן, בעיות הטיימינג היו במנועים שיוצרו עד סוף 2011.

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 30 דקות, yev כתב:

תודה לכולם!

@yoav911gt2, נראה שהחליפו מנוע ב2019, ל1.3 טורבו, הוא חף מבעיות?

@menir1 ייטי ידנית אין בלוחות כרגע, אבל הוספתי לחיפוש. עד כמה שזכור לי היו בעיות גם במנוע הזה (1.2ט) וגם בטיימינג? זה כבר נפתר בשנים האלה?

את הדאסטר גם פסלנו בעקבות בטיחות לוקה בחסר. מעבר למחסור בבטיחות אקטיבית, גם הבטיחות הפסיבית לא משהו. אגב גם פה, זה אותו 1.2 טורבו בעייתי מהקשקאי והקליאו. ממש מתסכל, עושה רושם שיש הרבה בעיות במנועים החדשים האלה, לכל היצרנים.

האם הקרוסואבר חפה מבעיות סדרתיות? נראה שהיא המתמודדת המובילה כרגע, בעיקר בגלל זמינות בלוחות

המנוע 1.4 טורבו שבקרוסאובר הנוכחי מצוין, לא מוכרות לי בעיות נפוצות, סך הכל המנוע אמין וחזק.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 שעות, menir1 כתב:

כן, בעיות הטיימינג היו במנועים שיוצרו עד סוף 2011.

 

ממה שאני מכיר יש גם רכבים מ2013 שסבלו מבעיות טיימינג והיו צריכין להחליף סט טיימינג למשופר.

ב2014 עם המעבר לea211 עברו לרצועה.

  • אהבתי 1
פורסם

בארץ, מכוניות שיוצרו ב-2011, נמכרו כ-2012, לכן יש מצב שמכוניות כאלו נזקקו להחלפה. מסוף 2011 כאמור, יש שרשרת מחוזקת עם מוביל חדש והיא לא עודכנה עד שהמנוע יצא לגמלאות. אני החזקתי ייטי שנת שיוצרה בסוף 2013 (לפני מתיחת הפנים) במשך 5 שנים ואני בקשר עם מי שרכש אותה - כבר עברה 100K ללא שום בעיות בטיימינג. בשרשרת הקודמת, בעיות הופיעו מוקדם יחסית. 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

קרוסאובר טורבו ידנית תהיה בחירה מצויינת למי שמחפש רכב אמין, זריז וזול מאוד לאחזקה. 

  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה רבה חברים,

בסופ"ש ראיתי קרוסאובר עם נתונים טובים. מחר לוקח לבדיקה. מקווה שתצא נקייה כי אין הרבה מבחר של ידניים 

פורסם

אם תמצא קדגאר דיזל ידנית לא הייתי חושב פעמים...

 

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה לכולם! נקנתה קרוסאובר, ידנית כמובן, בינתיים מאוד מרוצים. שדרוג נהדר מהסופר מיני שלנו מכל בחינה. 

×
×
  • תוכן חדש...