Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אותו טסטר הכשיל שני טסטים- מותר??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תשכח שחברך (שהוא כמובן לא אובייקטיבי) ראה את הטופס, וסיפר לך (כנראה תוך השמטת פרט קטן או שניים) תוך כעס על הבוחן.

יתכנו מצבים שאותו בוחן אף יבחן יותר מפעמיים את אותו התלמיד ואף ימצא את הסיבות לא להעניק לו את הרשיון .

ודרך אגב, תלמיד שמגלה שהחנייה שביצע דורשת שיפוץ מסויים ותיקון , כיוון שטעה בהערכה רצוי שיתקן אותה (לא אמורים להיות רובוטים במבחן).

פורסם

אותי הכשילה אותה טסטרית פעמיים רצוף, פעם אחת דיי מוצדק(עקפתי רכב מימין שתי שניות לפני הפנייה למשרד הרישוי בחיפה) ופעם שנייה היא דפקה אותי בטענה שאני לא מסתכל מספיק במראות.........לכו תדעו ומה כול הקטע הטסטרית היא מהישוב שלי וגרה רחוב מעליי, ככה שאני רואה אותה הרבה והיא פשוט לא יכולה להסתכל לי בעיינים!

קיצר חזק את רוחו של חבר שלך ועל תתן לו להשבר, בקשר לערעור אם המורה שלו לא היה באוטו אי אפשר להגיש ערעור וחבל על הזמן שהוא יחכה אם הערעור.

קיצר שיתרגל אם המורה שלו עוד קצת וילך על זה!

בהצלחה לו!

פורסם

טעות אצלך

אץה יכול לערער ומי שניבחן איתך ישמש כעד אם צריך

אם כן היה מצב של המילה שלך מול שלו אז אין טעם בלערער

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

AgEnT_OrAnGe, אני רואה את זה כבר הרבה זמן, אני רואה שאף אחד לא אמר לך על זה כלום... אבל קיבינימט!!! אתה לא יכול לשים בחתימה שלך קישור לתמונות שנמצאות אצלך במחשב ולא ברשת

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

תודה לכולכם, חבר שלי החליט לוותר על הערעור ופשוט לבלוע את זה, לקוות שזה לא יקרה גם בפעם השלישית.

אגב, האם יש לו אפשרות לסרב להכנס לרכב עם אותו בוחן בפעם השלישית?

פורסם

לא, הוא לא יכול לסרב לעשות את הטסט כי לפי החוק מותר לאותו טסטר לבחון את אותו האחד 3 פעמים.

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

כן, הוא יכול לסרב.

זוהי הרי מדינה דמוקרטית.

אך לסירובו יש גם מחיר(תרתי-משמע), הוא יצטרך לשלם למורה את מחיר הטסט למרות שלא התייצב אליו, כמו-כן הוא יצטרך לעבור שוב את תקופת הצינון עד לטסט הבא מאחר והוא נחשב כאחד שהשתמש בזכותו לטסט, למרות שלא ניגש אליו בפועל.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...