Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אותו טסטר הכשיל שני טסטים- מותר??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

חבר שלי נכשל טסט בפעם השניה. העניין הוא שהבוחן בשני הטסטים היה אותו טסטר.

1) האם זה מותר?

2) האם יש פוטנציאל לערעור?

 

דן.

פורסם

מותר כן .

2) אם יש פוטנציאל לערעור , זה תלוי באיך שחבר שלך נהג בוא תספר לנו על מה הוא נכשל ,לערער זה סיפור עדיף לעשות עוד טסט הערעור לא קשור לזה שזה אותו הטסטר זה קשור לעל מה הוא הכשיל את חבר שלך .

GTA זה הכי אחי .

פורסם

בטסט הראשון הוא נכשל בצדק, על השתלבות בתנועה והוא מודה שלא נהג מספיק טוב.

בטסט השני הוא הכשיל אותו על חניה( !!!!)

עכשיו מה הסיפור? הוא עשה חנייה טובה אבל קצת רחוק מהמדרכה, אז הוא שיפר (ביוזמתו) ואחרי השיפור החנייה הייתה בת-ז#$@. ממש לפי הספר.

לא נשמע הוגן כ"כ...

דן

פורסם

בטח שמותר למה לא?

יכולות להיות מספר סיבות לכך שאותו הטסטר הכשיל אותו פעמיים:

1. החבר שלך פשוט לא מוכן עדיין לקבל רשיון.

2. הטסטר עבר התעללות כשהיה ילד קטן והוא מצא מישהו להטפל אליו.

 

לרוב מדובר באפשרות הראשונה :)

פורסם

ערעור אפשר להגיש עד 48 שעות אם אני לא טועה

ואם הוא מתקבל חבר שלך יחסוך אגרה (113שח), הערעור יכול לקחת הרבה זמן וזה ימנע ממנו לעשות עוד טסט.

 

לכן לפי דעתי אין מה לערער.

 

 

 

וכן אפשר להכשיל על חניות ואולי היה לחבר שלך עוד משהו שהוא לא זוכר.

פורסם

הוא קיבל מהמורה נהיגה שלו טופס שכתובות שם כל הטעויות שהוא עשה? אפשר להכשיל רק בגלל חנייה אבל אז הטסטר יוצא מניאק בדר"כ לא מכשלים רק על חניה

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

בדר"כ אם עושים חנייה לא טובה אז עושים לפחות עוד שתייים , אם בשתיים האלה יוצא גרוע , אז הלך ,אבל על חנייה אחת שהוא תיקן , נראה לי שלטסטר סתם לא היה כוח לעשות עוד חנייה או שאישתו סירבה לו קצת. בכל מקרה שלא יערער פשוט טסט הבא אם הוא רואה את אותו הטסטר הוא יכול לצאת מהאוטו ולא לגשת שיגש יום אחריי עד שהוא יראה טסטר אחר שבא לאוטו .

GTA זה הכי אחי .

פורסם

אולי היו לו טעויות נוספות שהוא אפילו לא זוכר אותן.

ובדרך כלל הטופס שדיברת עליו מגיע למורה הנהיגה לא???

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לי היה אותו הטסטר בפעם השניה ועברתי כך שאין פה התנכלות אלינו

הטופס לא משקף כלום, אחר שניכשלתי בפעם הראשונה וראיתי את הטופס היו שם כאלה שטויות שהוא רשם, שאם מישהו היה קורא את זה היה חושב שעברתי שיעור אחד ולא 38 וגם המאנייק המיג אותי כמו אסון על גלגלים

אבל הוא בא בפעם השניה ועברתי

 

עירעור זה לא דבר טוב לעשות כי אתה לא תיזכה ברשיון אלא בטסט מחדש (אלא מה אתה הרי טוב ואנחנו גרועים אז תעשה טסט שוב) תוך כדי זה שאתה מרים על עצמך את כל מישרד הרישוי במחוז ואז בטוח לא תעבור את החוזר

שיקח את השבועיים שלו ירגע ועכשיו הוא ידע שלעבור טסט בארץ לא תלוי תמיד ביכולת הנהיגה שלך

אבל עוד משהו חשוב מה שלא יהיה שחבר שלך לא יתחיל לזלזל!!!!!!

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
בטח שמותר למה לא?

יכולות להיות מספר סיבות לכך שאותו הטסטר הכשיל אותו פעמיים:

1. החבר שלך פשוט לא מוכן עדיין לקבל רשיון.

2. הטסטר עבר התעללות כשהיה ילד קטן והוא מצא מישהו להטפל אליו.

 

לרוב מדובר באפשרות הראשונה :)

או אפשרות שלישית שאישתו לא נתנה לו בלילה לפני.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
בטסט הראשון הוא נכשל בצדק, על השתלבות בתנועה והוא מודה שלא נהג מספיק טוב.

בטסט השני הוא הכשיל אותו על חניה( !!!!)

עכשיו מה הסיפור? הוא עשה חנייה טובה אבל קצת רחוק מהמדרכה, אז הוא שיפר (ביוזמתו) ואחרי השיפור החנייה הייתה בת-ז#$@. ממש לפי הספר.

לא נשמע הוגן כ"כ...

דן

תאמר לחברך, טעותו נובעת מעצם לקיחת היוזמה לתיקון החניה.

בטסט אתה מבצע רק את הוראות הבוחן, למעט מקרים חריגים שבהם מותר לך להפעיל שיקול דעת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יכול להיות שהוא לא הסתכל המראה כאשר התחיל נסיעה ברוורס? זאת טעות חמורה שעליה מכשילים. ולא מספיק להסתכל עם העיניים, צריך לסובב את הראש שהטסטר יראה

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...