Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אתם מתדלקים בכל פעם "פול טנק"?


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני תמיד מתדלק כשהמחשב דרך נותן הערכה שנשאר עוד 100 ק"מ (תדלוק מלא מתאים לי לנסיעה של עד 770 ק"מ).
תמיד שם פול ברכב ותמיד סוחט ידית.
משום מה, הרכב מרגיש לי יותר נמרץ שיש יותר דלק ולא סוחב כשהמיכל קרוב לסיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 43 דקות, imprezadude כתב:

 

 

הבנתי שזה עוזר בעיקר לקרר את משאבת הדלק. האם אני טועה?

 

אני אישית מכיר מישהו שתדלק באופן שבוקי תיאר, ומשאבת הדלק נהרסה. לא בהכרח מעיד אבל...

כשהדלק נגמר לחלוטין משאבת הדלק יכולה להישרף כי היא מסתמכת על הדלק לקרר עצמה.

 

לגבי רכבי דיזל בעבר שמעתי המלצה לא לרדת מתחת לרבע מיכל כי לסולר יש נטייה להקצפה ואז בועות אוויר יכולות להיכנס למערכת. ככל הידוע לי זה לא רלוונטי ברכבים מהעשור או שניים האחרונים.

מהצד השני מומלץ שלא למלא מיכל יותר מהניתוק האוטומטי של ידית התדלוק כדי שדלק לא יכנס בטעות למערכת סינון אדי דלק EVAP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Gadi1234 כתב:

לגבי רכבי דיזל בעבר שמעתי המלצה לא לרדת מתחת לרבע מיכל כי לסולר יש נטייה להקצפה ואז בועות אוויר יכולות להיכנס למערכת. ככל הידוע לי זה לא רלוונטי ברכבים מהעשור או שניים האחרונים.

 

 

אוטו ראשון שלי עם דיזל היה שנת 1997, כאשר המנוע שהיה בו הוא מתכנון שנות ה 80. תמיד תדלקתי בנורה, לא מכיר תופעה כזאת. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי התדלוק נהיה כרוך בנסיבות, ולא אם המיכל קרוב לסוף או לא (למרות שכנראה לא אכנס לתחנה לפני שהמחוג מגיע לחצי). לדוגמא, אם אני צפוי לנסיעה בינונית\ארוכה בסופ"ש, אעדיף למלא את המיכל יום-יומיים לפני, בבוקר בדרך לעבודה כשהתחנות פנויות לחלוטין (אני יוצא מוקדם, בשש) מאשר לעצור בין כל המטיילים\נוסעים אחרים. כבר יצא שמילאתי אפילו רק חצי מיכל בגלל זה, אבל זה לא משנה עבורי- מעדיף לתדלק בנוחיות שלי (ובדרך כלל, בלי ילדים קטנים שתקועים באוטו בזמן שזה קורה).

 

לגבי לחיצות על האקדח כדי למלא עוד איזה ליטר, או "לעגל" שקלים- השתגעתי? למה זה טוב? כשהאקדח קופץ, מוציאים אותו. ממילא התשלום הוא בכרטיס אשראי ולא מעניין אותי אם יש כמה שקלים לפה או לשם. הפעם האחרונה שנאלצתי לעשות תמרונים כאלה היא כשהייתה לי פיג'ו 306, שם היה סיפור לא-ברור עם אוויר כלוא במיכל שהיה מקפיץ את הידית לאורך כל התדלוק, אז הייתי צריך להחזיק את האקדח בזווית מסויימת שמממילא לא אפשרה לי לתלות אותו על פתח התדלוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תמיד מתדלק פול עד שהמשאבה קופצת.

 

וגם משתדל שלא להגיע למצב שבו נדלקת נורה, מחשש לחיי משאבת דלק, שלא תקבל קירור אם אין דלק בטנק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי תחנה שאני אוהב לתדלק שם, אז אם אני קצת קצר בדלק ואני לא באיזור אני ממלא סביבות 10 ליטר ואז נוסע לפייבוריט שלי כשנוח לי.

גם אני לא אוהב להגיע לנורה, אבל לא כי בגלל עניין מכני, פשוט מעדיף לתדלק קצת לפני בשביל ראש שקט.

פחות מפריע לי עניין הבדיקה של הצריכה כי הנתון שמראה המחשב מאוד מדוייק, אבל אני כן בודק לרוב.

מעדיף אשראי בתדלוק עצמי כי זה יותר מהיר ונוח.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אני ממלא פול טנק תמיד 

אבל ברכב הראשון שלי בשנת 2002, פיאט פונטו הייתי ממלא תמיד בעשרות בודדות 

א. לרוב זה היה מספיק לי לכמה ימים עד שבוע

ב. הייתי חייל עני מרוד ולמצוא אצלי שטרות גדולים היה נדיר

וכדי להצדיק את זה הייתי "ממציא לי תיאוריה" שלמלא דלק פול טנק מבזבז קצת יותר בגלל המשקל של הדלק עצמו :)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד ממלא מלא, אין טעם למשהו אחר.

פעם כנראה באמת זה היה תלוי מזומן והיה גם נוח לכולם, לך תחזיר עכשיו עודף לכל אחד שבא עם מזומן ורוצה מלא.

Sent from my M2007J3SG using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, perez123 כתב:

משום מה, הרכב מרגיש לי יותר נמרץ שיש יותר דלק ולא סוחב כשהמיכל קרוב לסיום.

מעניין איזה רכב מדובר, כי כך בדיוק הרגשתי פעם על סוזוקי בלנו 1998 אוטו'.. הדוושה הגיבה בעוצמת יתר כשהמיכל היה מלא בכמעט 50 ליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, system_x כתב:

לך תחזיר עכשיו עודף לכל אחד שבא עם מזומן ורוצה מלא.

בגלל זה היינו משתדלים לעגל לשקלים עגולים. אחרי שהמשאבה קופצת בפעם הראשונה  נגיד ב 122.89 ש"ח, יש לך משחק לעגל ל 125.00.

 

המומחיות הייתה  לעצור את המשאבה ב 125.00 בדיוק ולא ב 124.97 או 125.04.

 

 

בגלל זה תמיד היינו שואלים את הלקוח לפני התדלוק, האם הוא משלם במזומן או באשראי. בתשלום באשראי לא היינו מבזבזים זמן על עיגולים. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר, אפילו התנסיתי בזה הרבה, ב 2010 אחרי השחרור עבדתי מס' חודשים כמתדלק, למרות שכבר היה אשראי זה לא היה כמו היום.

Sent from my M2007J3SG using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, SlowRide כתב:

מיכל מלא, כמובן תמיד רק באשראי.

@amosbmw המהדרין נוהגים לנענע את האוטו קצת ואז ללחוץ עוד על הידית כדי שיכנס עוד יותר דלק.

 

 

 

ומשאירים אחריהם שלולית דלק.

 

לפני 5 שעות, yohai71 כתב:

הפעם האחרונה שנאלצתי לעשות תמרונים כאלה היא כשהייתה לי פיג'ו 306, שם היה סיפור לא-ברור עם אוויר כלוא במיכל שהיה מקפיץ את הידית לאורך כל התדלוק, אז הייתי צריך להחזיק את האקדח בזווית מסויימת שמממילא לא אפשרה לי לתלות אותו על פתח התדלוק.

 

במדינת מסצ'וסטס בארה"ב יש חובה להחזיק את האקדח במשך כל התדלוק ואם עוזבים אותו הוא קופץ. בניו ג'רסי ואורגון בכלל יש איסור על תדלוק בשירות עצמי.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, המחליף כתב:

מעניין איזה רכב מדובר, כי כך בדיוק הרגשתי פעם על סוזוקי בלנו 1998 אוטו'.. הדוושה הגיבה בעוצמת יתר כשהמיכל היה מלא בכמעט 50 ליטר.

 

כל מכונית והיציאות שלה. באיגניס ספורט לקראת סוף המיכל האוטו משתנק בפניות שמאלה ובעליות. גם פעולת מד הדלק דפוקה לחלוטין, כשהמחוג על החצי יש לך בערך רבע במקרה הטוב, ומשם אין כל קשר בין מיקום המחוג לכמות הדלק. לומדים להכיר עם הזמן.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...