Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אתם מתדלקים בכל פעם "פול טנק"?


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 5 דקות, מיץ פטל כתב:

לא מתווכח עם ההרגשה שיש לה תימוכין מתמטי ברור.

אך הוא דיבר על תחושה בהפרש של חצי מיכל... זה כבר ממש רגישות גבוהה.

אולי היציאה מהתחנה כללה שיפוע/עליה... זה משפיע יותר...

ליטר בנזין שוקל כ 700 גרם. מה שאומר שתדלוק 50 ליטר מעלה את משקל האוטו ב 35 קילו.

 

אני מסרב להאמין שנהג מן השורה מסוגל לחוש בהפרש ביצועים כלשהו עם תוספת משקל כזאת. הכל פסיכולוגי. 

  • אהבתי 5
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען האמת, אף פעם לא ממש התעמקתי בשאלה והאם זה כדאי או לא, אלא רק מתוך הנחה שיש סיבה שזה קופץ בשלב מסוים

התגובה של @amosbmw חיזקה את ההנחה הזאת


שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד מלא 

תמיד לוחץ עוד כמה ליטרים 

ומעגל את הסכום למספר עגול

לפעמים באשראי לפעמים מזומן 

ואף פעם לא מזיק עוד כמה ליטרים בצד 

אוהב לראות את מד הדלק גבוה גבוה 

מעולם לא קרה שהדלק התנדף .

ותמיד כיף להיתקע בפקק כאשר מד הדלק למעלה 🤪

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד מיכל מלא.
גם ב1992 שילמתי בכרטיס אשראי ותדלקתי מלא..
אבל תמיד מוציא אחרי שהאקדח קופץ.
יש את הגאונים שמוסיפים בכוח עוד ליטר שניים, שיתנדפו מצינורית העודפים.
בכל ספר רכב שאנשים לא קוראים כתוב לא לעשות את זה.
תמיד מוסיף רק כדי לעגל סכום. והחצי הליטר שהוספתי כבר לא ישאר שם עד שאגיע הביתה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממלא בד"כ מלא, כשהמיכל על רבע או לעיתים רחוקות עד הנורה.

לפני יציאה לנסיעה ארוכה ממלא מלא, לא משנה כמה היה במיכל(אלא אם כמעט מלא).

אבל לפני שנכנסתי לבידוד יזום מילאתי רק חצי, כי הרכב עמד גם ככה...

 

למה ברבע? רבע מיכל מספיק לי לבערך 300 ק"מ...

 

 

יש לי תיאוריה, האנשים שמתדלקים רק 20, 50, 100 שקל, אולי פשוט בדיוק סוף החודש והחשבון די מרוקן וזה מספיק להם לכמה נסיעות עד המשכורת?

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי דלקן (רכב מהעבודה), תמיד מתדלק עד הסוף.

יש הסדר עם 4 חברות הדלק הגדולות.

בפז ובדלק מקבלים באמצעות האפליקציה 10 אגורות לכל ליטר, משתדל למקסם את ההטבה (בלי לחץ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, Buki כתב:

ליטר בנזין שוקל כ 700 גרם. מה שאומר שתדלוק 50 ליטר מעלה את משקל האוטו ב 35 קילו.

 

אני מסרב להאמין שנהג מן השורה מסוגל לחוש בהפרש ביצועים כלשהו עם תוספת משקל כזאת. הכל פסיכולוגי. 

 

לא יודע לגבי 35 קילו, אבל כשאני על המסלול ובן אדם נוסף עולה איתי, ההבדל בהתנהגות הרכב מאד מורגש, לא רק בהאצה ובלימה, אלא ממש בהתנהגות הרכב בפניה.

 

לגופו של השרשור - מתדלק רק פול, ולמעט מקרים נדירים שבהם אני יודע שלא תהיה לי תחנה כשיגיע הצורך, נכנס לתדלק רק כשהמיכל קרוב להתרוקן.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, RK כתב:

לא יודע לגבי 35 קילו, אבל כשאני על המסלול ובן אדם נוסף עולה איתי, ההבדל בהתנהגות הרכב מאד מורגש, לא רק בהאצה ובלימה, אלא ממש בהתנהגות הרכב בפניה.

אדם נוסף זה 80 קילו בממוצע ומדובר במסלול. 

 

בין זה לבין השפעה של 30 קילו על ביצועי תאוצה בכביש רגיל, המרחק גדול... 

 

אני מתחיל להרגיש הבדל משמעותי החל משני נוסעים באוטו, נוסע אחד נוסף מורגש בקושי. 

 

30 קילו אני לא מאמין שמישהו יכול להרגיש בתאני כביש רגילים. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

לא מתווכח עם ההרגשה שיש לה תימוכין מתמטי ברור.

אך הוא דיבר על תחושה בהפרש של חצי מיכל... זה כבר ממש רגישות גבוהה.

אולי היציאה מהתחנה כללה שיפוע/עליה... זה משפיע יותר...

 

תראה, לא מתיימר להגיד שזה מדעי. לוגית אני גם חושב שחצי מיכל לא צריך להשפיע.

ועדיין, כל פעם שבחנתי את עצמי ("עכשיו שמילאתי מיכל מלא אני מרגיש משהו? עכשיו שאין לי הרבה דלק אני מרגיש שהרכב מאיץ יותר מהר?") זה הרגיש לי ככה, אז אולי משהו בלוגיקה מתפספס (כלומר לא חשבתי על כל הפרטים).

 

עריכה: אגב, יכול להיות שאת ההבדל המשמעותי הרגשתי לא בחצי מיכל מול מיכל אלא ברבע מיכל מול מיכל מלא או משהו בסגנון. אז אם עוד עשר קילו זה מה שיהפוך את הלוגיקה לעוברת, לא הייתי נתפס ליחס המדויק.

עברו כמה שנים, אני יכול לדמיין שמילאתי חצי מיכל כאיזה פשרה למשל בין רבע מיכל למיכל מלא (לדוגמא).

עריכה אחרונה על ידי שחורבז
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט תמיד מיכל מלא, קרה פה ושם ברכבים הקודמים שהייתי ממלא באיזה 100-120₪ ולא ממלא מיכל מלא.

בארונה תמיד ממלא מיכל מלא.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...