Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ראשון עד 35000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות את הרכב הראשון שלי, אני חייל משוחרר גר בצפון ככה שבלי רכב אין לי סיכוי להתנייד.

אני מחפש רכב שיהיה קודם כל אמיןועם עליות תחזוקה סבירות, חוץ מזה אני רוצה רכב שגם נראה ספורטיבי ועם רמת אבזור מפנקת.

עד עכשיו הסתכלתי על סוניק rs 2014, ועל פיגו 308 2015 שטיפה עוברת את התקציב שלי, על פניו ה308 נראית אופציה יותר טובה אבל משפחה וחברים אמרו לי לא להתקרב לצרפתיות.

זה סתם סטיגמות של פעם או שחוץ מהבעיה עם הרצועת טיימניג הרכב אמין?

בכל מקרה אשמח לעזרה כי אני קצת מאבד את עצמי בתחום אם למישהו יש רכבים נוספים להמליץ לי בתקציב אני גם אשמח.

פורסם

ידני מתאים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, עומר1812 כתב:

עד עכשיו הסתכלתי על סוניק rs 2014, ועל פיגו 308 2015 שטיפה עוברת את התקציב שלי, על פניו ה308 נראית אופציה יותר טובה אבל משפחה וחברים אמרו לי לא להתקרב לצרפתיות.

זה סתם סטיגמות של פעם או שחוץ מהבעיה עם הרצועת טיימניג הרכב אמין?

ענית לעצמך פחות או יותר לגביי ה-308.

אותם חברים ומשפחה החזיקו בכלל 308 או לפחות רכב אחר של הקונצרן עם שילוב המנוע והגיר שיש ב-308?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

ידני מתאים?

אני מעדיף אוטומט

לפני 17 דקות, dorsht כתב:

ענית לעצמך פחות או יותר לגביי ה-308.

אותם חברים ומשפחה החזיקו בכלל 308 או לפחות רכב אחר של הקונצרן עם שילוב המנוע והגיר שיש ב-308?

לאף אחד אין זה בעיקר בעקבות סטיגמות על פיגו.

בגלל זה אני שואל לגביי האמינות של הרכב הספציפי הזה

 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, עומר1812 כתב:

אני מעדיף אוטומט

לאף אחד אין זה בעיקר בעקבות סטיגמות על פיגו.

בגלל זה אני שואל לגביי האמינות של הרכב הספציפי הזה

 

אם מדובר על מנוע 1.2 טורבו ותחליט ללכת על זה,חשוב ביותר לוודא שהוחלפה רצועת תזמון כי אם לא במידה והיא מתפוררת יש צרות צרורות עד החלפת מנוע אם העניין הוזנח.

רמת אבזור מפנקת (מפנקת זו הגדרה בעיני המתבונן- גג נפתח/מושבי עור תגדיר...)  תמצא במאזדה 3 ספיריט/הונדה סיוויק אקזקיוטיב/מאזדה 6 פרימיום - כל אלו יהיו בשנתון נמוך יותר מהפיג'ו.

בנוסף,כדאי בתקציב הזה אם קונים אוטומטי לקנות רכב בעל תיבה פלנטרית פשוטה ולא לגעת בגיר רובוטי- לא חד ולא דו מצמדי,אלא אם אתה מחפש הרפתקאות.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...