אני רוצה לקנות את הרכב הראשון שלי, אני חייל משוחרר גר בצפון ככה שבלי רכב אין לי סיכוי להתנייד.
אני מחפש רכב שיהיה קודם כל אמיןועם עליות תחזוקה סבירות, חוץ מזה אני רוצה רכב שגם נראה ספורטיבי ועם רמת אבזור מפנקת.
עד עכשיו הסתכלתי על סוניק rs 2014, ועל פיגו 308 2015 שטיפה עוברת את התקציב שלי, על פניו ה308 נראית אופציה יותר טובה אבל משפחה וחברים אמרו לי לא להתקרב לצרפתיות.
זה סתם סטיגמות של פעם או שחוץ מהבעיה עם הרצועת טיימניג הרכב אמין?
בכל מקרה אשמח לעזרה כי אני קצת מאבד את עצמי בתחום אם למישהו יש רכבים נוספים להמליץ לי בתקציב אני גם אשמח.