Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסט לכיף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה אז ככה יש לי מערכת בשווי 4500 שח ללא התקנה רציתי לדעת אם יש משהו במחיר דומה בתמורה יותר טובה המערכת כרגע זה 

קומפוננט קדמי ואחורי 

מגבר 4 יציאות 

מגבר מונו 

סאב 10 אינץ׳

מערכת מולטימדיה

פורסם
לפני שעה, AUDIO KING כתב:

בלי דגמים מדוייקים של הציוד הפוסט הזה לא יכול להיות ענייני.

 

 

רמקולים קדמיים: Morel tempo 602

רמקולים אחוריים: Jbl gto609

מגבר 4 ערוצים: jbl club704

מגבר מונו : Rockford r250.1

סאב: hertz dbx 25.3

מולטימדיה: pioneer avha205bt

פורסם (נערך)

הייתי הולך על יחידת ראש כזאת 

https://www.alexsander.co.il/product/14247/pioneer-avh-a2150bt

זוג מגברים כאלו 

https://www.alexsander.co.il/product/14274/infinity-reference-3004a

שני זוגות קומפוננטים כאלו קדמי\אחורי

https://www.alexsander.co.il/product/10919/morel-tempo-ultra-602

סאב כזה +תיבה 

https://www.alexsander.co.il/product/11203/morel-primo104

 

----------

4500שח 

 

לחילופין 

אתה יכול לבנות סט במה קדמית בלבד 

לסט בודד אקטיבי עד 1500 שח ,יחידת הראש אף תומכת קרוס אקטיבי 3WAY 

או סט פסיבי באותו סכום בהגברה עם גישורים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם
לפני 8 שעות, AUDIO KING כתב:

הייתי הולך על יחידת ראש כזאת 

https://www.alexsander.co.il/product/14247/pioneer-avh-a2150bt

זוג מגברים כאלו 

https://www.alexsander.co.il/product/14274/infinity-reference-3004a

שני זוגות קומפוננטים כאלו קדמי\אחורי

https://www.alexsander.co.il/product/10919/morel-tempo-ultra-602

סאב כזה +תיבה 

https://www.alexsander.co.il/product/11203/morel-primo104

 

----------

4500שח 

 

לחילופין 

אתה יכול לבנות סט במה קדמית בלבד 

לסט בודד אקטיבי עד 1500 שח ,יחידת הראש אף תומכת קרוס אקטיבי 3WAY 

או סט פסיבי באותו סכום בהגברה עם גישורים.

 

 

תודה תגיד יש לך מושג איך אני מטפל בזה שהאורות שאני עומד עולים ויורדים לפי מה שהבנתי זה קורה כי האטלנטור מתאמץ בגלל המערכת יש פיתרון לזה בתחום?

פורסם

נפילות מתח היא בעיה ידועה

היא יכולה לנבוע ממספר סיבות 

ולכן אתה צריך להכניס את הרכב לחשמלאי רכב

כדי לקבל תשובה מקצועית בעניין.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...