Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר בעל מקצוע שיכול להכין מראות בגודל של המראות צד הקיימות-מקוריות ולהדביק עליהן מראות?

המראות שלי פשוט מעוותות את המציאות ובא לי מראות נורמליות.

 

פורסם (נערך)

בהחלט, ישנם בעלי מקצוע שמייצרים את העדשה בדיוק באותו גודל של המקורית, מפרקים את המראה הישנה מהתושבת פלסטיק שלה ומדביקים את החדשה עליה.

המחיר בסדר גודל 100-150ש"ח לרכב פרטי.

מהיכן אתה?

יש רק חסרון, שבחלק מהרכבים קיים מפשיר אדים שיצוק במראה המקורית, ובמראה שמייצרים אין מפשיר אדים.

ויש רכבים שהמפשיר אדים לא מושפע כי הוא מורכב בתושבת שאותה משאירים.

ואם במראה קיימת התראה על שטח מת ע"י תאורה בעדשה זה לא יעבוד.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם
לפני 5 שעות, ba323f כתב:

בהחלט, ישנם בעלי מקצוע שמייצרים את העדשה בדיוק באותו גודל של המקורית, מפרקים את המראה הישנה מהתושבת פלסטיק שלה ומדביקים את החדשה עליה.

המחיר בסדר גודל 100-150ש"ח לרכב פרטי.

מהיכן אתה?

יש רק חסרון, שבחלק מהרכבים קיים מפשיר אדים שיצוק במראה המקורית, ובמראה שמייצרים אין מפשיר אדים.

ויש רכבים שהמפשיר אדים לא מושפע כי הוא מורכב בתושבת שאותה משאירים.

ואם במראה קיימת התראה על שטח מת ע"י תאורה בעדשה זה לא יעבוד.

 

אני מאיזור השפלה/מרכז

אמור להיות לי חימום מראות אבל אין לי שמץ איפה הוא בדיוק. (ותאורה בעדשה לא קיימת)

פורסם

להרבה מכוניות אפשר לקנות כאלה מראות מוכנות, לא צריך לייצר במיוחד. 

 

זה מעין קיט תיקון, מראה עם דבק דו צדדי שצדידה האחורי שלפי הרעין המקורי מדביקים על המראה הרגילה שנסדקה. 

 

אם אין כפתור מיוחד לחימום מראות, הוא מופעל במקביל להפשרת אדים בשמשה האחורית. זה פיצ'ר לא מאוד נחוץ בארץ. 

 

 

פורסם

בירושלים הוא מאוד נחוץ ואני בטוח שגם במקומות אחרים. גם בקיץ הרכב יכול להיות מלא טל בבוקר.

יש לא מעט רכבים שהחימום עובד כשהסוויץ פתוח ללא לחיצה על שום כפתור נוסף. מרגישים שהזכוכית חמה.

ברכב שמגיע בלי חימום מראות, אני מזמין זכוכית מראה עם חימום, מחליף את המקורית ומחווט לחשמל קבוע שנמצא במנוע של כיוון המראות.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

להרבה מכוניות אפשר לקנות כאלה מראות מוכנות, לא צריך לייצר במיוחד. 

 

זה מעין קיט תיקון, מראה עם דבק דו צדדי שצדידה האחורי שלפי הרעין המקורי מדביקים על המראה הרגילה שנסדקה. 

 

אם אין כפתור מיוחד לחימום מראות, הוא מופעל במקביל להפשרת אדים בשמשה האחורית. זה פיצ'ר לא מאוד נחוץ בארץ. 

איך אני יודע אם המראות מתחממות מתוך המראה או מהתושבת?

מצד ימין ההסבר בספר רכב ומצד שמאל הכפתור בפועל ברכב.

יש לך קישור אולי לקיט כזה?

Untitled-2.jpg

פורסם
לפני 56 דקות, amosbmw כתב:

בירושלים הוא מאוד נחוץ ואני בטוח שגם במקומות אחרים.

היו לי כמה מכוניות עם חימום מראות ועכשיו בלי. זה טוב שיש אבל בעייני לא כזה מפריע שאין, לפחות באיזור מרכז הארץ. 

 

בכל מראה אם שואלים אותי, לא הייתי נוגע במראה המקורית בכלל, לא בחימום ולא בזכויות. 

 

 

פורסם
לפני כשעה, bmw2020 כתב:

מצד ימין ההסבר בספר רכב ומצד שמאל הכפתור בפועל ברכב.

יש לך קישור אולי לקיט כזה?

נראה שחימום מראות פועל במקביל להפשרת אדים במשה האחורית. זה אוטו חדש, לא חושב שיש כבר קיטים תחליפיים מוכנים

 

כצו שכתב Ba323f, לך לזגג או לעסק שמתעסן בתיקון מראות, יחתכו לך מראה לפי מידה. 

 

הדבר האידיאלי זה לפרק את המראה הקיימת מהמסגרת להכניס את החדשה במקום אבל יתכן שיציעו לך להדביק את החדשה מעל הקיימת. כל עוד זה לא בולט ולא מפריע לכיוון המראה, זה בסדר ודורש פחות התעסקות. השאלה רק אם ההדבקה עומדת בחימום... 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

המראות חדשות לפי השנתון של הרכב. מה זה מעוותות את המציאות? אולי אתה לא מסתכל טוב או שהמראות לא מכוונות. מקורי זה תמיד הכי טוב.  

פורסם

גם אשמח לדעת מה הכוונה במראות שמעוותות את המציאות.

ממה שאני יודע, ברכבים בתקינה אמריקאית המראות קצת 'מגדילות' את הנראה, האם על זה מדובר?

פורסם

מוזמנים להסתכל בפוסט של מישהו שכתב על הבעיה ולהבין.. ברור שמקורי זה הכי טוב אבל אם זה מסכן לי את החיים אולי כדאי להחליף :)

 

 

×
×
  • תוכן חדש...