Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, חולה רכב#1 כתב:

 

אחי אתה סתם משועמם.

מצד שני אתה אומר שאתה משלם שכירות תל אביבית (ככה שאתה מעוניין לחסוך בהוצאות השוטפות) אבל מצד שני אתה מוכן לשים 40 א' ש"ח על רכב שיעשה את העבודה כמו הטויוטה שלך, חלק מהרכבים שציינת נחשבים אפילו לשינמוך.

 

מילא אם היית חושב על רכב ספורטיבי ומעניין, אבל זרקת רכבים דומים מאוד ליאריס.

 

 

תישאר עם היאריס, מקסימום תשקיע באביזרי נוחות וכיף, כמו מערכת מולטימדיה טובה, צמיגים, בידוד וכולי.. 

ותישאר עם רכב אמין שאתה מכיר אותו וטיפלת בו וגם עם אקסטרה כסף.

 

אחרת, בלי ריגוש לרכב או לנישה מסויימת אתה סתם זורק כסף.


מעבר לרכב אחר לא חייב להיות כדי להשתדרג...היאריס שיש לי אמנם במצב מצוין אבל היא כבר לא חדשה. הנקודה שלי היא יותר מתי הזמן כן להתקדם לרכב חדש יותר גם אם מדובר באותו מודל. אני לא רוצה להגיע לשלב שאצטרך למכור אותה ב10 אלפים ש"ח.

 

פורסם

משדרגים כאשר הרכב הנוכחי מתקלקל בתדירות גבוה/ משהו מפריע ברכב/ או סתם רוצים לשדרג.

  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

  

לפני 7 דקות, aviram84 כתב:


מעבר לרכב אחר לא חייב להיות כדי להשתדרג...היאריס שיש לי אמנם במצב מצוין אבל היא כבר לא חדשה. הנקודה שלי היא יותר מתי הזמן כן להתקדם לרכב חדש יותר גם אם מדובר באותו מודל. אני לא רוצה להגיע לשלב שאצטרך למכור אותה ב10 אלפים ש"ח.

 

 

מבטיח לך שאם תחכה איתה עד שתמכור אותה ב10K ותקנה חדשה או משומשת קלות-אתה תחסוך המון המון כסף.

אם השיקול שלך הוא כלכלי- תשאר עם היאריס

אם השיקול הוא שבא לך להתחדש(וזה לגיטימי)- יש לך מספר אופציות שהוצאו, אבל בשביל הדגמים המאובזרים שבאמת ירגישו בתור שדרוג, כדאי למתוח מעט את התקציב

 

לגבי השאלה מתי להחליף- זה לגמרי עניין אישי, ואני מסכים עם מה שיוליאן אמר לגבי הסיבות.

רק סייג אחד הוא לגבי שדרוג- כל אחד יגדיר שדרוג בתור משהו שונה, כך שאתה צריך לשאול את עצמך מהוא שדרוג עבורך והאם עכשיו להחליף לאחת הסופר מיניז שהוצאו לך אכן יהווה "שדרוג".

 

אם אני אקח את עצמי בתור דוגמא להחליף או אפילו לקבל מאזדה 2\208\יאריס חדשות לא יהוו עבורי שדרוג- אם נצייר את זה בגרף זה יהיה עבורי תנועה הצידה.

אם לצורך העניין אני אקנה או אקבל איזה קיה ספורטג או סיאט ארונה- מבחינתי הן לא רק שלא יהוו שדרוג אלא יהוו שנמוך- לכן אמכור במיידי😄.

208GTI\BRZ כו יהוו עבורי שדרוג.

 

מה שאני בא להגיד הוא שה"שדרוג" הוא עניין סובייקטיבי ואתה צריך להגדיר מהו שדרוג עבורך.

 

לפני כשעה, ronrcz כתב:

דיברתי על קורסה בת שנה,זה הדגם החדש.

במקרה הזה היא מחוץ לתקציב- הן ימכרו ב100+, אבל זו לגמרי אופציה מעניינת

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

ממליצה לך בחום כל רכב אחר רק לא מאזדה 2! אם אתה רוצה לשמור על הגב שלך. ואיכשהו להצליח להמשיך ליהנות מנהיגה

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
פורסם

דעתי היא שג'יפון מודל 2018 יהווה שדרוג מבחינת אבזור (גם בטיחותי), נוחות והנאה. 

רכבים כמו סיאט ארונה או קיה סטוניק, במיוחד בדגמים המאובזרים שלהם, יתנו לך הרגשה טובה שאכן היה שווה להשקיע כסף וכאב ראש בהחלפת היאריס המזדקנת. 

את היאריס אפשר למכור בקלות באופן עצמאי (לא בטרייד אין) גם מעל למחירון. 

את הרכב החדש ממליץ לחפש ביד2 מאדם פרטי או במגרשי הטרייד של היבואנים. 

שוב, אני יוצא מנקודת הנחה שלא סתם פתחת את הדיון, באמת בא לך להשתדרג. 

בידיעה שמבחינה כלכלית הכי משתלם להחזיק ביאריס עד שתהפוך לגרוטאה. אבל, אתה רווק ומותר לך להתפנק! 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לא ניראה שהתחדשות מעניינת את הבחור או היתרונות של רכב כגון הארונה. עצם השרשור נפתח כי ישנה מחשבה מוטעית שרכב מתיישן יהיה יקר יותר בסופו של דבר מרכב חדש יותר(עיין ערך "לא רוצה להגיע למצב שהרכב שווה 10 אלף שקל) 

 

סה"כ מעוניין ברכב שיניע אותו מ-א ל-ב תוך כדי הפסד מינימלי של כסף או בעיות. 

 

בהנחה שמה שכתבתי זה נכון, להשתדרג לרכב בסכום של 70 אלף בערך, זה סתם בזבוז כסף לעומת להישאר עם היאריס. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, aviram84 כתב:

ברשותי יאריס 2012 שקיבלתי לפני 3 שנים אחרי שאבא שלי ז"ל הלך לעולמו. ואני חושב שהגיע הזמן להתקדם...אני אפילו לא יודע להגיד מה התקציב שלי. יש לי חסכונות, מרוויח סבבה, אבל משלם שכירות תל אביבית וכל השאר.

רכב חדש נראה לי מיותר לגמרי כרגע, אז נגיד ואמכור את היאריס באיזור ה30 אלף ש"ח ואני מוכן להוסיף עוד 40 פלוס מינוס. מה הייתם ממליצים לי? מעוניין ב2017 ומעלה. מאזדה 2? עוד יאריס? או אפילו קטנה יותר כמו הi10.

שגרת הנסיעה שלי היא נסיעות עירוניות ובינעירוניות..אין משהו מוחלט. כרגע אני נוהג ממש מעט בגלל עבודה מהבית פרט לנסיעות בינעירונית צפונה למשפחה כל סופ"ש שני.

 

אגב אם לדעתכם בכלל כדאי לי לשמור על היאריס (היא במצב נהדר, לא עברה את ה75 אלף ק"מ עדיין) ולוותר על ההוצאה הזאת זה גם עצה טובה..להיפך אשמח שמישהו יגיד לי את זה ואחסוך לעצמי את הכאב ראש 😂

אין לי דעה בנושא אבל אם אתה מזדמן לצפון ומעוניין בסוף למכור את הרכב אז צור קשר בפרטי.

פורסם
לפני 14 שעות, aviram84 כתב:

אני לא רוצה להגיע לשלב שאצטרך למכור אותה ב10 אלפים ש"ח.

 

אז אתה מוכן להוציא 40 אלף על רכב במצב לא ידוע כדי לא להפסיד 20 אלף על רכב שאתה מכיר ומשרת אותך היטב?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש אנשים שחסר להם ברכב כח, כאלה שחסר להם מקום, כאלה שהוא פשוט מקולל ומתקלקל כל יומיים, וכאלה שבא להם את הטכנולוגיה ואת הגימיקים הכי חדשים. 

אטתך לא נראה שזה מעניין, או לפחות לא מספיק מעניין כדי שתתהלב מזה. 

הדבר הכי כלכלי, כמו שאמרו לפניי כמה וכמה פעמים זה לשמור את היאריס ולמכור אותה בדיוק ב 10 אלף, כי פה אתה מפסיק 20 על הירידת ערך, ויקח לזה כמה שנים טובות, אם תביא עכשיו אוטו ב 70, זה יקרה תוך שנה שנתיים. 

אם אין לך סיבה ממשית שהאוטו לא מתאים לך, חבל על הכסף. 

(התגובה שלי היא קרה ומחושבת, ייתכן ויש צד רגשי של למכור את האוטו ולהשתדרג למשהו אחר כי כל פעם שאתה רואה את האוטו זה גורם לך לזכר באבא, וזה גורם לך להיות עצוב כל נסיעה או משהו, אבל במקרה הזה השיקול הכלכלי לא רלוונטי... ) 

  • אהבתי 1

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם

כלכלית בצורה הברורה ביותר תשאר עם שלך, סה"כ היאריס מרווח אמינה מאוד וחסכונית,

לא רואה שום טעם להחליף ביחוד בנסועה כזו נמוכה.

פורסם

תודה רבה לכולם, חידדתם לי כמה דברים שאני לא בקיא בהם. מה לעשות לא התעסקתי מעולם עם מכירת רכב 🤯 אשמור על היאריס לשנים הקרובות.

 

לפני 31 דקות, ninickname כתב:

יש אנשים שחסר להם ברכב כח, כאלה שחסר להם מקום, כאלה שהוא פשוט מקולל ומתקלקל כל יומיים, וכאלה שבא להם את הטכנולוגיה ואת הגימיקים הכי חדשים. 

אטתך לא נראה שזה מעניין, או לפחות לא מספיק מעניין כדי שתתהלב מזה. 

הדבר הכי כלכלי, כמו שאמרו לפניי כמה וכמה פעמים זה לשמור את היאריס ולמכור אותה בדיוק ב 10 אלף, כי פה אתה מפסיק 20 על הירידת ערך, ויקח לזה כמה שנים טובות, אם תביא עכשיו אוטו ב 70, זה יקרה תוך שנה שנתיים. 

אם אין לך סיבה ממשית שהאוטו לא מתאים לך, חבל על הכסף. 

(התגובה שלי היא קרה ומחושבת, ייתכן ויש צד רגשי של למכור את האוטו ולהשתדרג למשהו אחר כי כל פעם שאתה רואה את האוטו זה גורם לך לזכר באבא, וזה גורם לך להיות עצוב כל נסיעה או משהו, אבל במקרה הזה השיקול הכלכלי לא רלוונטי... ) 

אכן יש ערך סנטימנטלי לרכב, אבל זה לא היה כ"כ שיקול. תודה על ההסבר!

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...