Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המבורגר.


BiG_BuG2
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,


כבר יש שרשור לפיצה, סטייקים וואגיו, ואפילו לסחלב.

 

עכשיו אני רוצה לתת את הבמה להמבורגר. (שמישהו יפתח שרשור במקביל על צ'יפס ביתי😶)
"המבורגרים, המבורגרים, רק המבורגרים מעניינים אותי!"

 

למישהו יש מתכון ביתי מוצלח להכנת המבורגר?
כבר ניסיתי כמה וכמה פעמים להכין לבד, אבל תמיד התוצאה לא קרובה אפילו להמבורגרים עסיסיים שאני אוכל בחוץ.

 

המטרה כמובן היא להגיע להמבורגר כמה שיותר קרוב ל BIG MAC של מקדונלד'ס..

סתם סתם, אני אוהב לאכול בבלאק, יומנגס, והמועדף עליי: בורגר סאלון.

 

את ההמבורגר שלי אני אוהב שיהיה עבה, שומני, טחון גס, מדיום, ובסביבות החצי קילו.

 

מה לבקש מהקצב? איזה נתחים? מה היחס?

להוסיף תבלינים/שטיקים על הבשר בבית?

איך לצלות? פנלצ'ה? מחבט על הגז? פחמים?

 

תעזרו לי בבקשה.

 

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

דרך אחת-לערבב נתחים שמנים, דרך אחרת-נתחים עם טעמים עמוקים ולהוסיף שומן בנפרד. זה משחק עד שתקלע לאיזון שאתה אוהב. 

אישית אני אוהב להשתמש בצלעות/אונטריב (מס' 2), לחתיכות יפות יש איזון טוב של אחוזי שומן לבשר, ולא יותר מדי (לא אוהב המבורגרים מאוד מאוד שמנים) 

אתה יכול להשתמש בשפונדרה, אנטריקוט, צוואר, ואפילו שייטל-בדוק מה אחוזי השומן בכל חתיכה ותוכל להוסיף שומן בנפרד אם תרצה.

תיבול-עולם ומלואו. המהדרין יגידו "רק מלח ופלפל", אחרים אוהבים הרבה בצל בפנים, חלק ממש מתבלים וזורקים פנימה כל מיני דברים לפאנץ' של טעם כמו סויה, וורסטרשר, קטשופ ועוד. 

 

לצלחת על גריל או על פלאנצ'ה בטמפרטורה גבוהה. 

רוצה משהו בסיסי טוב שישמש לך כנקודת התחלה? שים פעמיך ליוטוב לערוץ בשם binging with babish

בהצלחה

פורסם

חייב לומר - ההמבורגרים של של בלאק ויומנגס די נחותים באיכות הבשר שלהם.

המבורגרים איכותיים מצאתי בהדסון ת"א, מיט בר בהרצליה ו-GDB בת"א

  • אהבתי 2
  • אחראי פורום
פורסם

המיקס החביב עליי כולל 400 שפונדרה, 400 מכסה אנטריקוט, 200 צוואר טלה.

אם מדובר באיטליז דליל, אז 500 מכסה, 500 צוואר עגל.

כשעושה במחבת, דוחס אותו בעדינות לתוך חישוק כמו של פנקייק, עובי 1.5-2 ס"מ בערך.

אם בגריל מרשה לעצמי יותר עובי.

מלח ופלפל תו"כ צלייה.

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מה עם פלדה (מס' 17) להמבורגרים, כחלק ממיקס?

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 6 שעות, Pika007 כתב:

רוצה משהו בסיסי טוב שישמש לך כנקודת התחלה? שים פעמיך ליוטוב לערוץ בשם binging with babish

בהצלחה

 

מצטרף להמלצה. אני למדתי המון ממנו.

 

בנוסף, תראה את זה, מגורדון רמזי בכבודו ובעצמו:

 

 

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אצלי זה פשוט יותר, חצי מתערובת זה אנטריקוט טחון שאני קונה בקצביה, והחצי השני בשר טחון "רגיל" משופרסל שמוכרים במחיר מפוקח עד 40 ש"ח לקילו. לא יודע מאיזה נתח זה.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, Ragnar כתב:

המבורגרים איכותיים מצאתי בהדסון ת"א, מיט בר בהרצליה ו-GDB בת"א

שלום,

אתה איש מאוד איכותי ובלי להכיר אותך אני אוהב אותך.

פגעת בול בשלישייה המנצחת באזור המרכז. 

הייתי מוסיף את BENZ BROTHERS בפלורנטין למקום 4.

ועל מקום 5 צריך להתווכח.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

החצי השני בשר טחון "רגיל" משופרסל שמוכרים במחיר מפוקח עד 40 ש"ח לקילו. לא יודע מאיזה נתח זה.

 

זה פשוט בשר שמן מאד.

בגלל זה הוא טעים (וזול...).

אני משתמש בו נטו לקבב רומני שאני מכין, יוצא אחלה.

 

יומונגוס זה המקום הכי אוברייטד בארץ.

לראיה- הסניף ברופין נסגר.

כנראה שאי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן.

 

 

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

יומנגס דוחה. לא שמן אלא שומני במובן הכי גרוע של המילה.

ניקו ורגנר- ביג יס על השלישיה. מבין המספקים שאכלתי במרכז. אני מאוד מחבב את של הדסון(למרות שלא אטען שזה ההמבורגר הטוב במדינה או משהו...)

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, SlowRide כתב:

אצלי זה פשוט יותר, חצי מתערובת זה אנטריקוט טחון שאני קונה בקצביה, והחצי השני בשר טחון "רגיל" משופרסל שמוכרים במחיר מפוקח עד 40 ש"ח לקילו. לא יודע מאיזה נתח זה.

 

אצלי יש גם חצי שלישי של וואגיו איציק שנטחן עם הכל ביחד.

 

רק 43743738 זיליון יורו לקילו,אל תהיה בט"ל,תשקיע!

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

בהמבורגר הכל זה עניין של מה אתה שם בקציצה ולפי איזה יחס.

אחר כך הלחמניה זה גם דבר חשוב. לחמניה קשה קשה שנותנים ביס וכל הלחמניה נקרעת או עוברת לא טוב בגרון זה לא טוב

 

אונטריב 60% + 10% מכסה אנטריקוט  + 30% שומן הולך טוב

 

יש כאלה שמתבלים את התערובת (מלח פלפל בלבד)

ויש כאלה שמעדיפים לתבל רק את הקציצה מבחוץ

אני אוהב לתבל את התערובת

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

זה המתכון שאני משתמש בו הרבה זמן ויוצא טעים מאוד. 

 

המבורגר

שמפונדרה 200

אונטריב 700

שייטל 100

 

לאחר ערבוב מוסיפים 

סודה

מלח פלפל

 

לתת לתערובת לנח מעט אפשר גם במקרר לייצוב ואחר כך לעשות בעזרת טבעת קציצות המבורגר וזהו להנות בקינוח מעל ההמבורגר של כבד אווז ולחמניית בריוש. 

 

טל. 

פורסם
זה פשוט בשר שמן מאד.
בגלל זה הוא טעים (וזול...).
אני משתמש בו נטו לקבב רומני שאני מכין, יוצא אחלה.
 
יומונגוס זה המקום הכי אוברייטד בארץ.
לראיה- הסניף ברופין נסגר.
כנראה שאי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן.
 
 
 
1. זה בשר צלעות-צוואר, לא שמן מאוד, שמן בינוני
2. יומנגס רופין עבר לפרדסיה, היו צריכים להפתח 2 סניפים באזור במקום רופין אך נפתח רק אחד בגלל הסגרים
3. כל אלו שאומרים שיומנגס בשר לא איכותי, זה כי לא טעים לכם/נמאס לכם או שאתם יודעים לחוש בבשר לא איכותי או יודעים בדיוק ממה הוא מורכב עד שהגיע לצלחת?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

1. צא מנקודת הנחה ש*אני* (לא מדבר בשם האחרים שפנית אליהם) לא מבין  כלום בבשר. בטח לא כמו אלו שקונים בשר במאות שקלים לקילו.

כמו שכתבתי בשרשורים קודמים, אני קונה אנטריקוטים ב90 שקל קילו אצל עיראקי בטירה, וחובב ידוע של קבבים וסטייקים לבנים מהקצביה של טיב טעם/קשת/ קרל ברג (רומני אסלי, בכל זאת), ופחות מנוסה בכל מיני מילים של מילניאלס (וואגיו, טומהוק...).

 

2. לא זוכר שדיברתי על איכות הבשר או תכולתו/הכתובת+מיקוד של הפרה. אך ורק על טעם אישי (אני מקווה שאינך אוסר זאת). בנוסף, כמו שכבר כתבתי בעבר, האווירה הסחבקית סטייל סיני (עם התפריט בגיר על הקיר והמלצר שמתיישב לצידך וקורא לך "אחי") פחות לגילי. לא מתחבר. סורי. 

המקומות שצויינו בהודעה של ריינג'ר יותר לטעמי האישי. בימטבר ובהדסון יש פחות צרחות, המוזיקה יותר לטעמי (גם בווליום) והאנשים הם בגילי.

 

3. אולי אפשר בהודעות הבאות לוותר על המספור.  אני אגעש בקשה למפקרפ"צ.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...