Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

 

קיבלתי הצעה לקניית יונדאי i20 חדשה מדגם intense ב 84 אש"ח מהחברה. 

נפח מנוע 1.0 - 100 כ"ס. 

1. מה דעתכם על הרכב? הוא ישמש בעיקר לנסיעות בין עירוניות של קו עבודה - בית. 

2. מה דעתכם על הגיר הרובוטי של יונדאי? 

3. היה רשום שיש דירוג 1 (מתוך 9) של בטיחות. מה אתם חושבים על זה? הרכב לא בטיחותי? 

פורסם

שים לב שזהו הדגם הכי זול שלא כולל את המערכות בטיחות האקטיביות ועוד מספר פיצ'רים שלא כלולים בדגמים המפוארים יותר.

ברשותי I20 החדשה דגם prestige, הרכב מצויין ואני אפרט - סחיבה נהדרת כולל עליות חיפה, הרכב שקט נוח ומרווח יחסית לסופר מיני, צריכת דלק סביב ה 1 ל 15 קמ/ל, תיקון סטייה מנתיב ושמירה אקטיבית על מרכז הנתיב חשובים ביותר ופועלים מצויין עד מפתיע.

בכל אופן ממליץ לך לבדוק רכישה של אחד הדגמים היותר מאובזרים כי אביזרי הבטיחות חשובים ביותר.

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

אוטוטו אמורה להגיע i20 חדשה, אז כרגע גם מחסלים מלאי של הדגם הישן.

 

אפשר גם לבדוק קיה ריו - שלדה ומכלולים זהים ומערכות בטיחות כבר מהדגם הבסיסי.

  • רעיון טוב! 2
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 49 דקות, Gal Mahluf כתב:

1. מה דעתכם על הרכב? הוא ישמש בעיקר לנסיעות בין עירוניות של קו עבודה - בית. תלוי מה אופי הנסיעות.

2. מה דעתכם על הגיר הרובוטי של יונדאי? לא מכיר את זה שיש ב-i20, אבל יצא לי לנסות את הגיר הרובוטי שלהם (בהנחה שזה אותו אחד) בקונה והוא בסדר לדעתי.

3. היה רשום שיש דירוג 1 (מתוך 9) של בטיחות. מה אתם חושבים על זה? הרכב לא בטיחותי? שתתעלם\י מהדירוג הישראלי שאין לו שום משמעות "אמיתית". מוטב להסתכל על מבחני הריסוק של ה-Euroncap. כמו שנאמר כאן רמת הגימור הבסיסית מחסירה הרבה מערכות בטיחות שיש ברמות הגימור הגבוהות יותר.

זה בנוסף לתחרות העתידית מול רכבי ליסינג והשכרה.

תשובות מודגשות.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מבחינת יתרונות הרכב מרווח, די זריז אם כי התיבה לא המחלקות שיש.

לי הרכב לא היה נוח, לעומת טרום מתיחת הפנים שבעלת סלון בשילוב צבע בז, כעת הסלון שחור וניראה פשוט יותר.

מה התקציב המקסימלי?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאשתי יש את הדגם המפואר, אני לא חושב שבגרסה שאתה רוצה לקנות יש את כל אביזרי הבטיחות המתקדמים כמו תיקון סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית, אני כן יכול להגיד שאישית אני לא אוהב את האוטו שלה בלשון המעטה, המנוע נשמע חולה בהתנעות בוקר ורועש, כשאני מתניע את האוטו שלי לידה מבינים כמה היא רועשת מקרקשת ורועדת, המתלים מכויילים על הצד הקשיח אבל לא בקטע הדינמי אלא בקטע של להתרסק על בורות בכביש, המנוע גמיש ובהחלט מספיק חזק ובשידוך לגיר 7 הילוכים אתה מקבל שיוט נעים גם במהירות תלת ספרתית אבל רעשי כביש וצמיגים כן חודרים לתוך האוטו גם בכבישים איכותיים.

צריכת דלק משולבת שלה הכוללת כל יום מודיעין ירושלים ונסיעה בתוך ירושלים היא 14.5 ק״מ לליטר (לא רע בכלל בהתחשב בעליות הארוכות ובפקקים הירושלמיים).

בלימת מנוע בירידות עלובה, הורדת 2-3 הילוכים בירידות הארוכות של 443 בעיקר מעלות את הסל״ד אבל לא באמת מאיטות את הרכב.

הגיר הססן, החלפות הילוכים לא חלקות לגמרי, יש גירים רובוטיים טובים בהרבה...

תופעה מעניינת היא בערים הרריות, כשהיא נכנסת לפקקים בירושלים היא מכבה את מערכת העצור וסע, השילוב שלה עם מנוע כבוי בעליה, כשהיא מורידה את הרגל מהבלם ונדרש מהמנוע גם התנעה מחודשת וגם לגיר לשלב הילוך גורם לאוטו להתדרדר משמעותית אחורה, מתוך לחץ היא מצאה את עצמה בהתחלה לוחצת חזק יותר על הגז בתחילת הנסיעה מה שגרם לקפיצות וחבטות ופרפורי צמיגים, היא כן למדה לפתח משחק של בלימה ברגל שמאל אבל מהר מאוד הבינה שפשוט לסגור את מערכת כיבוי המנוע בעמידה סוגרת את הסוגייה הזו...

מאחור מרווח יחסית לסופר מיני, הבגאז מספיק גדול בשביל עגלת טיולון וכמה תיקים, במושב האחורי 2 כסאות תינוק גדולים אבל בינהם לא יכנס בערך שום דבר עם דופק ואם נכנס אז כשיצא כבר לא יהיה דופק...

המזגן מצויין גם בימים החמים ביותר כשהאוטו עמד יום שלם בשמש.

מערכת שמע לא רעה בכלל עם מסך איכותי הנראה טוב גם בימים בהירים מאוד, הרכב מגיע עם וויז ועוד כמה אפליקציות שימושיות אבל אני לא יודע מה יש בגרסה הבסיסית, המערכת כן התחילה לעשות בעיות פה ושם כשהמסך מפסיק להגיב או שהיא נתקעת לגמרי, אם הבעיה תמשיך אתעקש שיחליפו במסגרת האחריות.

האוטו שלה עבר עד עכשיו כ30000 ק״מ ובלי בעיות מכניות עד כה.

  • אהבתי 1
פורסם

זו לא הסופרמיני הכי עדכנית היום בשוק, ובגרסה הזו דלה מאוד באבזור, אבל במחיר של 84,000 לרכב חדש (מחיר של i10/פיקנטו) זו עסקה מצוינת. סה"כ מכונית די מרווחת שעושה הכל בסדר. 

הדגם החדש צפוי להגיע בהמשך השנה לארץ, אבל קשה להאמין שיימכר בפחות מ-100k...  

×
×
  • תוכן חדש...