Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלת עבודה בחברה עם מוצר בינוני, בעד/נגד? SaaS


lolshimi11
שימו לב! השרשור הזה בן 1136 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 17 שעות, DareDevil כתב:

אפשר בעברית?

CLI (Command Line Interface) הוא ממשק משתמש טקסטי בלבד (כמו חלון דוס שאתה פותח בווינדוס בהוראת CMD) שמשמש למפתחים לדיבוג הקוד (בדיוק מה שכרגע אני כותב במסך השני שלי...)

כתבתי כבר כמה כאלה ומבחינות מסוימות זה כלי מצויין לתחזוקת הקוד ושימוש בו אצל הלקוח או למצבים יחודיים (ATP, "מצב טכנאי" וכו').

 

בחברה הלפני קודמת שלי כתבתי ממשק מאוד מפורט עם יכולות ביצוע ברמת האפליקצייה. בכמה פרוייקטים עטפתי את ממשק הטקסט ב GUI (קצת C# ואתה מסודר) והוא זה ששימש כאפליקצית לקוח. אם אתה מרשה לעצמך להתנהג בפראות כמו כאן...

לפני 18 שעות, zaf כתב:

דוגמא _ איך מכיניסים 100K רשומות למוצר עם ממשק גרפי שאין בו מקום ליותר מ 10 🙂 (התשובה, ממילא יש לי CLI שעושה את העבודה , אבל לא מתאים לפקידה שמתפעלת את המוצר 😄)

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^ ממשק גרפי (GUI) אינו חזות הכל הוא משלים מאד יפה ונוח לתפעול בסיסי, בעיקר של מספר מוגדר של משימות. לכן מוצר "רציני" תמיד יאפשר גישת API ו CLI (אפילו דרך חלון בממשק הגרפי ) 😃

 

באשר לפות"ש, מכירות B2C זה סוג של טירונות. מעבר ל B2B אחר כך נעשה קל יותר, בעיקר בנושא טיפול בהתנגדויות. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית אני לא מאמין ב B2B או B2C, אוו כל דבר אחר - אם אתה טוב, יקחו אותך. אנשים עוברים תחומים לאורך הקריירה, אנשים עוברים נישות, ואתה עוד צעיר. מה שאתה צריך זה רעב להצלחה, יכולת ללמוד מהר תחומים חדשים, וכתוצאה מאלו עקומת שיפור מהירה. השאר יגיע, זה לא שהתחום שתתחיל איתו הוא התחום שתצא ממנו לפנסיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, tzahico כתב:

2. הבעיה היא שברגע שנכנסת, גם אם יש הזדמנות לעבור לחברה המנצחת, זה לא יתקבל בעין יפה (אי תחרות וסודיות).

זה בהייטק ?

כולם עוברים לאן שבא להם ומנצלים את הניסיון (לא סודות) במיוחד בדרגי כניסה וביניים.

אני יכול לתת כדוגמא לפני שנים כשעבדתי בצק פוינט והלכתי להתראיין באימפרווה וזה היה סבב אהלן לחברים בין הכניסה לחדר שבו היה הראיון עצמו....

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^^

הייטק זה סוג של דלת מסתובבת כל הזמן.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק זה.

או שאתה מעריך את העובד וגורם לו להישאר כי הוא רצוי , דואגים לו , מקבל תנאים טובים, לומד ומתפתח וכו - או שלא.

הייתי בסטארטאפ 8.5 שנים ובחברה לפני זה 6 ומשהו שנים.

 

זה אולי יותר בולט כי הדרישה לעובדים והתנאים יותר חזקים מהפחד לאבד עבודה ולהישאר בלי עבור אנשים טובים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Liviur כתב:

זה בהייטק ?

כולם עוברים לאן שבא להם ומנצלים את הניסיון (לא סודות) במיוחד בדרגי כניסה וביניים.

אני יכול לתת כדוגמא לפני שנים כשעבדתי בצק פוינט והלכתי להתראיין באימפרווה וזה היה סבב אהלן לחברים בין הכניסה לחדר שבו היה הראיון עצמו....

 

 

אתה רואה את זה מצד המתכנת.  זה עולם אחר.  אנחנו מדברים על אנשי מכירות \ Account Managers תותחים (על הבינוניים ומטה לאף אחד לא אכפת), שבקשר טוב ואפילו אישי עם כל הלקוחות B2B הרציניים של החברה \ סטארטאפ ובמעבר שלהם למתחרה יכולים לקחת את המעסיק 'הקודם' שלהם לתהום - במיוחד אם כפי שתיאר פותח השרשור, לא מדובר במוצר המוביל בשוק.

 

לפני 7 שעות, lolshimi11 כתב:

השאלה היא, האם הניסיון שאצבור בתור CSM B2C יפתח לי דלתות בעתיד לתפקידים טובים יותר בעולם המכירות בתחום ההייטק.

 

חד משמעית כן.  כל נסיון (פרט בחברות עם פעילות מפוקפקת - אבל גם זה משהו אם ממש אין ברירה) עדיף על ישיבה בבית.  נצל את הזמן לשיפור האנגלית העסקית, עד שתיפול על משרת מכירות שמתאימה לך.   אחרי שתעבור מ B2C ל B2B תחוש הקלה...

עריכה אחרונה על ידי tzahico
  • אהבתי 1

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, tzahico כתב:

במעבר שלהם למתחרה יכולים לקחת את המעסיק 'הקודם' שלהם לתהום

 

בוא נשים דברים בפרופורציה, הוא מדבר על משרת entry level ולא על משרה של סמנכ"ל או דירקטור.

ברור לכולם, כולל לאלו שמראיינים אותו, שאחרי שנה-שנתים-שלוש אם הוא לא יתקדם בחברה, שזה המצב האידאלי, משהו יקרה איתו בחברה אחרת.

 

אף ג'וניור שעזב, באף תחום (כולל מכירות) לא לקח את המעסיק הקודם שלו לתהום. יודע מה, מעטים הסניורים שלקחו את המעסיק שלהם לתהום גם כי יש אתיקה מסויימת (הייטק זה עולם קטן, ואתה לא רוצה לגמור רע כי זה יחזור לנשוך אותך), וגם כי אף חברה לא בנויה על אדם אחד, חשוב ככל שיהיה. כן, יכול להיות שתהיינה השלכות לעזיבה של מישהו מאוד בכיר, אבל אם החברה נבנתה סביב אותו מישהו כך שכשהוא עוזב החברה מתמוטטת, אז יש בעיה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.2.2021 בשעה 10:56, tzahico כתב:

2. הבעיה היא שברגע שנכנסת, גם אם יש הזדמנות לעבור לחברה המנצחת, זה לא יתקבל בעין יפה (אי תחרות וסודיות).

 

לפני כשעה, Fazer כתב:

הייטק זה עולם קטן, ואתה לא רוצה לגמור רע כי זה יחזור לנשוך אותך

 

מ.ש.ל.

 

לפני כשעה, Fazer כתב:

כן, יכול להיות שתהיינה השלכות לעזיבה של מישהו מאוד בכיר, אבל אם החברה נבנתה סביב אותו מישהו כך שכשהוא עוזב החברה מתמוטטת, אז יש בעיה.

 

פה אני חולק עליך.  יש חברות B2B שמבוססות על מאות \ אלפי+ לקוחות ולהן באמת אף מנהל שעוזב לא הולך לשנות את מאזן הכוחות.  לעומת זו, ישנן חברות שמטבע הדברים בנויות על מספר קטן מאוד (נניח פחות מעשרה) של לקוחות או ספקי טראפיק משמעותיים - ופה 'עריקה' של מנהל מכירות \ קשרי לקוחות בכיר לחברה המתחרה עלולה להיות מאוד משמעותית, במיוחד אם למתחרה יש שירות או מוצר עדיף.  שוב, זו לא בעיה ניהולית - אלא טבע השוק שהחברות האלו מתחרות עליו.

עריכה אחרונה על ידי tzahico

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, בהמשך לשירשור שלי, רציתי לדעת האם מקובל שבהסכם ההעסקה לא מצוין נפח המשרה (באופן כמותי)?

 מה גם שבחוזה הם ציינו שתקופת ההעסקה תהיה "בלתי קצובה", מה ההשלכות?

בנוסף רציתי לשאול, האם כמשרה ראשונה בתור CSM, בחברה בינונית (מבחינת גודלה), שכר שעתי של 50 ש"ח לשעה ללא תעריף לילה או בונוסים, נחשב הוגן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמר חכם אחד - החור שנשאר בארגון אחרי עזיבת עובד הוא כמו אותו חור שנשאר בדלי מיים אחרי שהוצאת ממנו את היד.

יש ערוץ מצויין לאנשי מכירות - 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, tzahico כתב:

פה 'עריקה' של מנהל מכירות \ קשרי לקוחות בכיר לחברה המתחרה

 

ושוב, גם אם אתה צודק - ולדעתי זה מקרה נדיר - פות"ש מדבר על משרת entry level, משרה התחלתית וזוטרה מאוד - עזיבה שלו, גם למתחרים, לא תהרוג אף חברה ואף אחד לא ישקיע אנרגיה בלרדוף אחריו עם non compete שהוא חתום עליו. זה לפחות מחברות שאני מכיר, יכול להיות שיש תחומים שמתנהגים אחרת.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, tzahico כתב:

אתה רואה את זה מצד המתכנת.  זה עולם אחר.  אנחנו מדברים על אנשי מכירות \ Account Managers תותחים (על הבינוניים ומטה לאף אחד לא אכפת), שבקשר טוב ואפילו אישי עם כל הלקוחות B2B הרציניים של החברה \ סטארטאפ ובמעבר שלהם למתחרה יכולים לקחת את המעסיק 'הקודם' שלהם לתהום - במיוחד אם כפי שתיאר פותח השרשור, לא מדובר במוצר המוביל בשוק.

אני גם רואה את זה מצד זה שעבדתי בסטארטאפ בתור עובד חמישי שצמח במשך 8 ומשהו שנים וראיתי מה הולך סביבי וגם אנשי מכירות באים והולכים. (עם מוצר B2B) וכמשהו שעובד בטק כ20 שנה וכל המשפחה שלו חייה את זה ויש לי לא מעט חברים במכירות בארץ ובארה״ב.

 

אלא אם עשית משהו ממש מלוכלך / אתה באמת אחד מעמודי התווך של החברה בווקטור מסוים - ילחצו לך את היד ויגידו תודה (לפחות בוסים סבירים מניסיוני)

 

בלי קשר לזה - עכשיו שהוא הוסיף עוד פרטים הוא מדבר על משרת אנטרי ב50 ש״ח לשעה שעתי ללא בונוסים סביב מכירות. אני חושב שאנחנו עוד יותר מדברים על ספירות אחרות לגמרי ופה במיוחד עם b2c כל הדיון הזה הופך לעוד יותר תיאורטי.

אם נוסיף את לזה את זה שמדובר בCSM ולא בתפקיד מכירות נטו אלא לרוב פוסט - הדיון אפילו מתרחק מזה עוד יותר.

הבחור כנראה יתפעל מערכות בעיקר ויאסוף תלונות של לקוחות.

  • מעניין 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותש כמה דברים:

1. משרה טובה? למי בדיוק? האם אתה סטודנט עם ממוצע של 95+ או ממוצע של 70+?  

2. האם יש לך אלטרנטיבות או שאתה לחוץ להיכנס לשוק? שנה שלישית זה כבר...

3. 50 שקל לשעה לאיזה תפקיד? באיזה חברה? אתה חייב לבדוק ולחקור יותר לעומק כדי להשוות. סתם לזרוק נתונים ומספרים באוויר בלי להשוות לבסיס כלשהו זה פשוט לא שווה... כלום!

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בתאריך 15.2.2021 בשעה 10:56, tzahico כתב:

2. הבעיה היא שברגע שנכנסת, גם אם יש הזדמנות לעבור לחברה המנצחת, זה לא יתקבל בעין יפה (אי תחרות וסודיות).

 

לפני כשעה, Liviur כתב:

אלא אם עשית משהו ממש מלוכלך / אתה באמת אחד מעמודי התווך של החברה בווקטור מסוים - ילחצו לך את היד ויגידו תודה (לפחות בוסים סבירים מניסיוני)

 

ב B2B זה יכול ללכת לכאן ולכאן.  תלוי בהנהלה וגודל השוק עליו המנהל קשרי לקוחות מופקד - האם אלפי לקוחות שכל אחד מכניס לחברה $10-100 לחודש, או שני לקוחות שכל אחד מכניס מיליון דולר+ לחודש.

 

מסכים איתך לגבי ההמשך - עובדת ה B2C הופכת את הדיון הזה ללא רלוונטי.

No worries 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...