Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מצליח לעבור טסט, האם לוותר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכבר אמרו, תנסה להחליף מורה. לא שהנוכחי הוא בהכרח גרוע, אבל לפעמים יש איזה קצר בתקשורת, ומורה אחר יסביר את אותו הדבר במילים אחרות וזה ישר יעשה לך סדר.
וכמובן, אם אתה עושה רשיון לידני, תנסה לעבור לאוטומט.

פורסם

בחיים לא לוותר

אם אתה מוותר אתה תמיד לא תצליח.

אם אתה הולך לטסט יש 50 אחוז שתצליח ו50 אחוז שלא.

אבל אל תשכח שיש 50 אחוז שתצליח!

אם אתה לא תלך לטסט אז 100 אחוז לא תצליח לקבל רישיון.

בהצלחה. 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 10 שעות, אורח לרגע כתב:

אני רק שאלה- 

אתה נשאר אצל המורה הזה בגלל שיש לו ברכב מצלמה אחורית?

אפשר הסבר בבקשה?

 

 

זה גורם מאוד משמעותי כן

לפני 3 שעות, ITS_Moshe12222 כתב:

בחיים לא לוותר

אם אתה מוותר אתה תמיד לא תצליח.

אם אתה הולך לטסט יש 50 אחוז שתצליח ו50 אחוז שלא.

אבל אל תשכח שיש 50 אחוז שתצליח!

אם אתה לא תלך לטסט אז 100 אחוז לא תצליח לקבל רישיון.

בהצלחה. 

 

בהחלט תודה רבה

לפני 4 שעות, _DownLoaD_ כתב:

אתה לא תצליח לעבור טסט רק אם אתה מוותר. 

פשוט אל תוותר, תאמין בעצמך!!

בהחלט לא אוותר אחרי השקעה כול כך מהותית

לפני 19 שעות, GKME כתב:

היום מתייחסים לטיפול פסיכולוגי באופן אחר מאיך שהתייחסו לפני מספר שנים, גם כשמדובר בעבודה בשירות המדינה. הרבה אנשים הולכים לפסיכולוג, וזה לא משהו מוזר או יוצא דופן.

יותר מזה, דווקא אחד כזה שהולך לפסיכולוג מיוזמתו כדי לעבוד על עצמו ולטפל בדברים כאלא ואחרים, מראה על בגרות ורצינות. אף אחד לא מושלם.

 

כן תנסה לעבור מורה, לפחות שיעור אחד. עושה רושם שהנוכחי מוציא ממך את הצדדים הפחות מוצלחים, למישהו אחר יכולה להיות נקודת מבט ניטרלית וזה ישפיע עליך לטובה.

 

לפני 21 שעות, איש חדש כתב:

אם הבעיה היא חרדת בחינה, לא בטוח שמעבר למורה אחר יעזור, יותר בכיוון הפסיכולוגי, כמו שכתבו,

אם הבעיה במורה, תלך קודם לשיעור אחד אצל מורה אחר שיבדוק מה מצבך, 

במידה ויש צורך בעוד הרבה שיעורים, אולי כדאי לעשות את הרשיון בעיר יותר קטנה ורגועה.

 

לפני 19 שעות, GKME כתב:

היום מתייחסים לטיפול פסיכולוגי באופן אחר מאיך שהתייחסו לפני מספר שנים, גם כשמדובר בעבודה בשירות המדינה. הרבה אנשים הולכים לפסיכולוג, וזה לא משהו מוזר או יוצא דופן.

יותר מזה, דווקא אחד כזה שהולך לפסיכולוג מיוזמתו כדי לעבוד על עצמו ולטפל בדברים כאלא ואחרים, מראה על בגרות ורצינות. אף אחד לא מושלם.

 

כן תנסה לעבור מורה, לפחות שיעור אחד. עושה רושם שהנוכחי מוציא ממך את הצדדים הפחות מוצלחים, למישהו אחר יכולה להיות נקודת מבט ניטרלית וזה ישפיע עליך לטובה.

אני בהחלט מתחיל לשקול זאת ברצינות ייתכן ובהחלט אגש, אדבר עם רכז הסטודנטים שלי האם ניתן להפנות אותי למישהו 

לפני 19 שעות, Night Driver כתב:

ההמלצה שלי היא לנסות להחליף מורה.

 

מעבר לזה דבר עם המורה שלך (הנוכחי או החדש) ובקש ממנו שמידי פעם יעביר לך שיעור מורה אחר. זה יוריד לך את החרדות וירגיל אותך לנהוג עם אדם זר לידך.

 

נהיגה זו מיומנות נרכשת טאני בטוח שתעבור. אחרי כזו השקעה חבת להרים ידיים.

אני גם שוקל את זה 

לפני 18 שעות, ח חזקי כתב:

היתי ממליץ לך להסתובב ברגל במסלול הטסט שלך להכיר את האיזור ולבדוק את כל הפניות הקשות איפה אתה צריך לתת יותר תשומת לב איפה זה פניה יותר קשה וכדומה היתי אומר לך לקחת עוד שיעורים אולם לא נראה לי שזה יהיה הפיתרון 

לגבי פסיכולוג והחשש שלך ניתן לקחת פסיכולוג חיצוני שאינו מהקופה ואז לא אמור להיות כתוב בשום מקום שעברת יעוץ פסיכולוגי כמו כן אתה יכול באותו מידה לשבת ברכב בלי לנהוג להתרגל להסתכל על המראות להכיר את האוטו כשאתה רגוע ולא לחוץ לתפות את הזוית של המראות ושל ההגה 

בהצלחה  

תודה רבה

שברולט ספארק 22 

 

פורסם
לפני שעה, Ronithen כתב:

זה גורם מאוד משמעותי כן

לעניות דעתי אתה ממש לא צריך להסתמך על מצלמה כדי לדעת לחנות ברוורס.

אחרי שתלמד לחנות בלי מצלמה, אולי המצלמה תעזור לך קצת בשלב הסופי של החנייה. אם הלימוד מתבסס על מצלמה אחורית אז לדעתי המורה שלך עצלן/לא יודע ללמד/ עושה את המינימום האפשרי.

כפי שהציעו לא מעט לפניי- תחליף מורה. 

גרושתי, כשעוד היינו יחד, למדה עם מורה מסויים (שלדעתי הוא מצוין) עד הטסט. אחרי שנכשלה פעמיים החליטה שהיא צריכה מורה אחר, ואחרי שני שיעורים עברה טסט.

המורה הוא בסוף בן אדם, יש אנשים שמתחברים ויש כאלו שלא.

בהצלחה.

  • אהבתי 1
פורסם

1. אתה לחוץ גם מהכסף שהולך ללכת אם אתה לא עובר טסט, אולי כדאי שתנסה לצייר בראש שאתה הולך לעבור 20 טסטים וכל טסט רק מקדם אותך לטסט ה20, אם תצליח לפני זה - בונוס. כך גם תגיע לטסט רגוע כמו לעוד שיעור, אני בטוח שבשיעורים נהגת בהרבה פחות לחץ.

2. לפעמים אפילו ריטלין יכול לעזור, ראיתי כאלו שעברו עם זה, זה עוזר גם לריכוז וגם לרוגע.

3. כמו שהציעו לך, אולי טוב לגוון אם אתה לומד בבית ספר עם מספר מורים תנסה להחליף מורה.

אל תתייאש! ואל תשכח לבשר בשורות טובות!

כל טסט שעברת לא הלך לזבל אלא מקרב אותך לרשיון!

ב ה צ ל ח ה

 

  • אהבתי 1

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם

נתחיל במה לא לעשות. לא לוותר. נהיגה היא מיומנות חיונית בישראל, שכן התחבורה הציבורית אינה מספקת.

 

ניתנו כאן מספיק עצות. עליך לבדוק היכן הבעיה. האם ראית את הפידבק של הבוחנים? האם הית  איזו בעיה שחזרה על עצמה ושצריך לעבוד על תיקונה, או שמא מדובר במשהו יותר ערטילאי, כגון "חוסר ביטחון עצמי"?

 

הרעיון של להחליף מורה הוא רעיון טוב, אפילו לקחת שיעורי ניסיון עם 2 מורים, גם כדי לחוש את יכולת ושיטת ההוראה שלהם, אבל בעיקר כדי לקבל תגובות על הנהיגה שלך ומה עליך לשפר.

 

ועניין אחרון - סוג הרכב. מצלמת הרוורס היא אכן כלי נוח, ובארה"ב הוא רכיב חובה כדי למנוע תאונות, אבל לגביך, כתלמיד נהיגה הוא לא must. דורות של נהגים למדו להכיר את הרכב שלהם בלי המצלמה  ואין סיבה שתהיה שונה. כך גם לגבי הילוכים ידניים או אוטומטיים, אלא אם את חש שתפעול ההילוכים הידניים גוזל ממך יותגץר מדי תשומת לב.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 1.2.2021 בשעה 19:34, אורח לרגע כתב:

לעניות דעתי אתה ממש לא צריך להסתמך על מצלמה כדי לדעת לחנות ברוורס.

אחרי שתלמד לחנות בלי מצלמה, אולי המצלמה תעזור לך קצת בשלב הסופי של החנייה. אם הלימוד מתבסס על מצלמה אחורית אז לדעתי המורה שלך עצלן/לא יודע ללמד/ עושה את המינימום האפשרי.

כפי שהציעו לא מעט לפניי- תחליף מורה. 

גרושתי, כשעוד היינו יחד, למדה עם מורה מסויים (שלדעתי הוא מצוין) עד הטסט. אחרי שנכשלה פעמיים החליטה שהיא צריכה מורה אחר, ואחרי שני שיעורים עברה טסט.

המורה הוא בסוף בן אדם, יש אנשים שמתחברים ויש כאלו שלא.

בהצלחה.

תודה רבה

בתאריך 1.2.2021 בשעה 21:44, sperial כתב:

נתחיל במה לא לעשות. לא לוותר. נהיגה היא מיומנות חיונית בישראל, שכן התחבורה הציבורית אינה מספקת.

 

ניתנו כאן מספיק עצות. עליך לבדוק היכן הבעיה. האם ראית את הפידבק של הבוחנים? האם הית  איזו בעיה שחזרה על עצמה ושצריך לעבוד על תיקונה, או שמא מדובר במשהו יותר ערטילאי, כגון "חוסר ביטחון עצמי"?

 

הרעיון של להחליף מורה הוא רעיון טוב, אפילו לקחת שיעורי ניסיון עם 2 מורים, גם כדי לחוש את יכולת ושיטת ההוראה שלהם, אבל בעיקר כדי לקבל תגובות על הנהיגה שלך ומה עליך לשפר.

 

ועניין אחרון - סוג הרכב. מצלמת הרוורס היא אכן כלי נוח, ובארה"ב הוא רכיב חובה כדי למנוע תאונות, אבל לגביך, כתלמיד נהיגה הוא לא must. דורות של נהגים למדו להכיר את הרכב שלהם בלי המצלמה  ואין סיבה שתהיה שונה. כך גם לגבי הילוכים ידניים או אוטומטיים, אלא אם את חש שתפעול ההילוכים הידניים גוזל ממך יותגץר מדי תשומת לב.

לקחתי לתשומת ליבי, בהחלט אשקול את זה

שברולט ספארק 22 

 

×
×
  • תוכן חדש...