Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מצליח לעבור טסט, האם לוותר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, Ronithen כתב:

, פיתחתי תלות מסוימת בפני המורה הזה, אני לא מסוגל להסביר את זה אבל העובדה שיש לו מצלמה אחורית מאוד גורמת לי להישאר אצלו,

אני רק שאלה- 

אתה נשאר אצל המורה הזה בגלל שיש לו ברכב מצלמה אחורית?

אפשר הסבר בבקשה?

 

 

פורסם

אצל המורה של הבת שלי גם היתה מצלמה אבל כשהיא היתה חונה לפי המצלמה המורה היה מכסה את המסך כדי שתלמד לחנות ולהסתכל מסביב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא לוותר, זה ייקח עוד קצת זמן אבל בסוף זה יגיע. שקול להחליף מורה, רכב, מעבר לאוטומטי. בהצלחה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי זה לא בגלל המורה, אתה צריך לטפל בחרדה שלך מהבחינה המסויימת  הזו. 
תפנה לך את היום ממטלות אחרות, לך לישון בסבבה לפני הבחינה, תעשה שיעור ארוך לפני הבחינה, אולי גם קח כדור הרגעה טבעי. גם אם זה לא משפיע פיזית, אולי יהיה אפקט פלסבו.
וכן, ממש לא צריך לעשות עניין גדול מפסיכולוג. גם טוני סופרנו הלך לפסיכולוגית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לך לרופא משפחה ותבקש ממנו כדורי הרגעה.

 

ולגבי מצלמת רוורס, אם זה מה שחשוב לך, יש את זה היום בכל רכב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 4 דקות, vadim6385 כתב:

לך לרופא משפחה ותבקש ממנו כדורי הרגעה

לא בטוח שלצאת לנהוג תחת השפעת כדורי הרגעה זה הדבר הכי חכם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אחי עבר טסט 11 לאחר שעבר לאוטומט,

קח רסקיו לפני הטסט על תתבייש הכל בסדר וכפי שציינו כאן מעלי גם טיפול זה בסדר, סה"כ יש לך חרדת בחינה...

אל תזרוק כ"כ הרבה כסף ויכולת בסיסית...

פורסם (נערך)

היית צריך להחליף מורה מזמן. מיותר להגיע למסקנה אחרי הפעם ה 20. עשה זאת בהקדם.

מצער, אך המורה שלך מרוויח מהכשלון שלך. זה לא אומר שאתה כשיר. את זה תבחן עם מורה חדש.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם (נערך)
לפני כשעה, Night Driver כתב:

לא בטוח שלצאת לנהוג תחת השפעת כדורי הרגעה זה הדבר הכי חכם.

 

תלוי איזה כדור. בשביל זה צריך להתייעץ עם רופא.

 

ואם כבר, לקבל התקף חרדה תוך כדי נהיגה יכול להיות הרבה יותר גרוע.

 

אני התמודדתי עם בעיה דומה של פות"ש, עברתי טסט שישי.

 

בסוף מה שעזר לי זה

 

א) לקחתי כדור בשם דראלין

ב) ביקשתי מהמורה לשבת מאחורה בטסט, מה שהרגיע אותי

 

מאז - 15 שנה על הכביש בלי תאונות או עבירות חמורות. אני עדיין זוכר כמה קשה היה בשבילי להוציא רישיון, ובטח שלא הייתי רוצה לאבד אותו ולעבור את התהליך שוב.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתה יודע מה ההבדל בין ווינרים ולוזרים? ווינרים לא מוותרים אף פעם גם כאשר הם נכשלים.
אם המטרה שלך היא רישיון אז תעשה את זה ולא משנה כמה טסטים תצטרך לעשות.
במידה וכרגע אין לך את התקציב, תעשה הפסקה עד שתתחיל לעבוד אבל תחזור להשלים את המשימה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכי חשוב שלא תוותר. אני עברתי טסט שמיני, יותר מכל החברים שלי שרובם עברו ראשון- שני.

לא מכיר אישית מישהו שעשה יותר טסטים ממני.

 

ודווקא אני היחיד מכל החברים ההם שבאמת הפך את עולם הרכב לתחביב.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

לא לוותר. מכיר מישהו שעבר טסט 16!!! בהחלט בתחילה של הנהיגה העצמית מאוד התקשה אבל עם הזמן המיומנות גדלה והוא נוהג היום כמו כל נהג אחר ובצורה בטוחה.

 

 

 

פורסם (נערך)

אל תוותר, חבר!

טסט זה אחת ולתמיד, אם תעצור עכשיו תתקשה להתחיל מחדש את התהליך ובוודאי שתזדקק לרשיון בהמשך החיים.

תמיד תזכור שהעובדה שנכשלת אפילו 20 פעם לא אומרת כלום, פשוט כלום! לגבי הפעם הזו. מה שהיה היה, בכל פעם אתה עוד יותר מנוסה והסיכויים שלך רק גוברים, אולי הפעם בעזרת ה' תצליח.

נ.ב. אני לא חושב שכדאי לך לעבור לאוטומט, אלא אם זו בעיה ספציפית עם הגיר והקלאצ'. וגם אז אולי כדאי שאחרי שתצבור ניסיון וביטחון תעשה טסט נוסף על ידני. נכון שרוב הרכבים היום אוטומטיים אבל אתה לא יודע איפה זה יפגוש אותך ויגביל אותך בהמשך. אשתי נוהגת רק באוטומט וזה הפריע לנו כבר כמה פעמים.

 

בהצלחה!!!

 

 

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
פורסם

אתה יכול לבקש מרופא המשפחה ציפרלקס לשלושה חודשים, יעזור לך עם החרדות ויפקס אותך ללימוד

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...