Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הבעיה הראשונה:

כשמניעים את הרכב, הרכב מניע בפעם הראשונה אך לאחר שהמנוע הניע יש רעש למשך 2 שניות נוספות. אותו רעש ששומעים כאשר משאירים את המפתח כשמניעים יותר מידי זמן. 

אבל כשהרכב חם אין את הרעש הזה בכלל.

הלכתי למוסך והמוסכניק אמר "אל תתרגש מכל רעש זה אוטו ישן"

האוטו הונדה סיוויק 2008.

קילומטרז'- 118 אלף 

-------------------------------

הבעיה השנייה- 

מתי שאני מסובב את ההגה או עולה על במפרים אז האוטו עושה רעש מוזר כזה (העלתי סרטון עם הסאונד הזה) 

החלפתי משולשים ובולמי זעזועים וגומיה אחת של הצירייה שהייתה קרועה. ( היא הוציאה המון גריז, אני לא חושב שהוא מילא לי גריז שוב)

אבל עדיין יש רעש וזה מחרפן אותי.

מה לעשות חברים?

אני אובד עצות והוצאתי לא מעט כסף על טיפולים.

הסרטונים:

 וצירפתי גם את הסרטונים של המשולשים והציריות הקדמיות :

 

פורסם
לפני 12 דקות, netanel1014 כתב:

לגבי הרעשים בעת סיבובים תבדוק את התושבות בולמים.

לגבי הרעש שאתה מתניע זה מחייב איבחון וטיפול בהקדם.

תושבות הבולמים עקומים אצלי. המוסכניק אמר לא לגעת. 

אבל הם לא יושבים 100 אחוז. בסרטון אפשר לראות את זה.

אבל אם לא רואים. אני יכול לצלם לך

פשוט אני לא רוצה להשקיע סתם עוד כסף

פורסם
לפני 1 דקה, ITS_Moshe12222 כתב:

תושבות הבולמים עקומים אצלי. המוסכניק אמר לא לגעת. 

אבל הם לא יושבים 100 אחוז. בסרטון אפשר לראות את זה.

אבל אם לא רואים. אני יכול לצלם לך

פשוט אני לא רוצה להשקיע סתם עוד כסף

תחליף מוסכניק.

פורסם

בסיבוב ההגה זה נשמע בכלל מהרפידות, תנסה לסובב את ההגה במקום שהרכב עומד בפני עצמו ללא לחיצה על הברקס או בלם יד, מאמין שהרעש יעלם... 

אם התושבת עקומה תתחיל עם זה

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, נחי כתב:

בסיבוב ההגה זה נשמע בכלל מהרפידות, תנסה לסובב את ההגה במקום שהרכב עומד בפני עצמו ללא לחיצה על הברקס או בלם יד, מאמין שהרעש יעלם... 

אם התושבת עקומה תתחיל עם זה

זה התושבת בולמים? והאם היא עקומה?

רפידות החלפתי, משולשים  החלפתי ובולמי זעזועים כל ה4 

זה התושבה של הברקסים.jpeg

עריכה אחרונה על ידי ITS_Moshe12222
פורסם

זאת לא תושבת בולם, כי הבולם לא שם. זה סה"כ נקודת החיבור של המשולש לשלדת הרכב.
תושבת בולם זה העיגולים שאתה רואה בצדדים כשאתה פותח מכסה מנוע, דרכן מתחברים בולמי הזעזועים לרכב (הן מאפשרות לבולם הזעזועים להסתובב עם הגלגל).
*בסיוויק ספציפית הם מתחבאים מתחת לפלסטיקה שבתחתית השמשה הקדמית.

הנה סרטון שבו מחליפים בולמי זעזועים בסיוויק, בדקה 5:20 בערך הוא מתחיל לפרק את תושבת הבולם מהרכב ובדקה 7:00-7:30 בערך רואים אותה בחלקו העליון של בולם הזעזועים כשהוא שולף אותו החוצה.

*הסרטון של דגם אמריקאי, אבל זה יהיה די דומה.

 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 24 דקות, shellcase כתב:

זאת לא תושבת בולם, כי הבולם לא שם. זה סה"כ נקודת החיבור של המשולש לשלדת הרכב.
תושבת בולם זה העיגולים שאתה רואה בצדדים כשאתה פותח מכסה מנוע, דרכן מתחברים בולמי הזעזועים לרכב (הן מאפשרות לבולם הזעזועים להסתובב עם הגלגל).
*בסיוויק ספציפית הם מתחבאים מתחת לפלסטיקה שבתחתית השמשה הקדמית.

הנה סרטון שבו מחליפים בולמי זעזועים בסיוויק, בדקה 5:20 בערך הוא מתחיל לפרק את תושבת הבולם מהרכב ובדקה 7:00-7:30 בערך רואים אותה בחלקו העליון של בולם הזעזועים כשהוא שולף אותו החוצה.

*הסרטון של דגם אמריקאי, אבל זה יהיה די דומה.

 

אז אתה חושב שזה מה שעושה את הרעש? 

בסיבוב ההגה ובבמפרים?

פורסם

2013-שיפצתי סטאטר.

פעם ראשונה בגלל רעש כזה פירקו,ניקו והרכיבו-לקחו 250 שח.

פעם שנייה הרכב לא התניע בכלל ולאחר שהחלפתי מצבר כי הייתי בטוח שהוא הבעיה הבמתי שהבעיה בסטרטר.

משופץ עלה 900 שח בערך כולל עבודה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...