Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 1.2.2021 בשעה 17:27, zaf כתב:

על ה 106 היה שרשור אחזקה מעניין, אפילו פוזות בימי מסלול. אבל על הטווינגו לא? למה טווינגו, מה מיוחד היה בה?

 

הטווינגו היא מכונית מאד מיוחדת מבחינת עיצוב ומבחינת תכנון פנים. אפילו הייתי מגדיל ואומר גאונית. היא הייתה הראשונה (בעת הנוכחית, מזמן מזמן הייתה הפיאט 600 מולטיפלה, ואני לא בטוח עד כמה סובארית ושאר קיי-קארס רלוונטיים) שלקחה את המונובוקס ויישמה אותו למכונית מיינסטרים קטנה, ותכנון הפנים שלה, המרווח ואפשרויות קיפול המושבים מבריק. היא מכונית מאד חיננית והכיף נובע לאו דווקא מנהיגה, שלא היה בה שום דבר מיוחד. וודאי לא חומר לימי מסלול.

לא היה שרשור כי היא לא הייתה אצלי מספיק זמן, אבל אני בהחלט שמח ששמתי לעצמי את ה-V הזה. מכונית נהדרת.

  • אהבתי 2

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
וואי וואי איזו תיבת פנדורה...[emoji33]
בערך כל רכב בחיי היה לא הגיוני. והיו לי כמה מאות.
מה אספר?
על הבנלי 304 עם מנוע 231 סמ"ק, 4 צילינדרים, 4 קרבורטורים, 16 שסתומים שעשיתי לו מנוע שלוש פעמים ונהנתי מהיללה שלו עד שנמאס לי וזרקתי אותו עמוק לתוך נחל ביום חורפי מאד אי שם בסוף שנות השמונים?
 
או על הפאנטיק אינדורו קומפטישן שתפס מנוע בפול גז כל פעם מחדש?
 
או האלפא 75 מנוע 2.0 ליטר קרבורטור שהוציאה לי את הנשמה בכל פעם שניסיתי להניע אותה?
 
ומה עם 4 פעמים שרכשתי אלפא 156? פעמיים 2 ליטר ופעמיים בוסו 2.5 אגדי, כולן גיר רגיל.
 
וסוד TI שעדיין מחכה לזמנה שכנראה לא יגיע אף פעם כי היא פירורים פירורים של חלודה...
 
או דוקאטי פאסו שכבר שנתיים מאכיל אותי לקרדה בשיפוץ שעוד רגע מסתיים על אפו ועל חמתו!
 
או הונדה VTR-SP2-1000 שאף אחד לא באמת יודע מהו כולל אופנוענים בנשמה אבל מספיק שאני יודע איזה כלי מרוצים נדיר ומיוחס זה ומספיק שהבת שלי יודעת שזה אופנוע מהיר ומגניב שעושה בום בום ושיש רק אחד כזה בארץ...
 
פולקסווגן כרמן גיהה, פעמיים. כולל נסיעה מאילת לחרמון וחזרה באותו היום...
 
או הפורשה 911 שנת 1976 השם יקום דמה שקניתי בלחיצת כפתור באיביי מאינדיאפוליס ארה"ב הרחוקה ונסעתי בעצמי להביא לנמל בג'רזי ועינגה אותי במשך 10 שנים...
 
או בכלל הסוזוקי RGV250 שהגיע מיפן בדרך לא דרך ואין בו שום הגיון כלכלי חוץ מהחיוך המרוח שלי כששמן הדו"פ נספג בבגדים והמנוע צורח תוך כדי פליטת ענן עשן כחול הכי לא פוליטיקלי קורקט שקיים.
 
ואם כבר, זו שמכוסה בכיסוי ויוצאת אולי בערך בקושי פעם בחודש להרחיב ריאותיה, הקאיימן S עם המנוע הזה שמנסר לך 20 ס"מ מהאוזן ב 7200 סל"ד??
 
היו עוד רבות, כולן בנותיי וכולם בניי ולא מתחרט על אף קניה, להיפך, מתחרט על כל מכירה!! 
BAR_6209.thumb.jpg.05e435ee812446c2a981723511a7a734.jpg
DSC_0974-2.thumb.jpg.9a97ed4a95247ed97768b35c8ad02869.jpg
DSC_6132.thumb.jpg.292dc4dd7186a9131637ffcb4190f880.jpg
IMG_20200411_120454.thumb.jpg.a023925ad662fcca785b56147b026c7f.jpg
IMG_20200710_192004.thumb.jpg.b9e9b684afebf525a8e896eb47accc60.jpg
IMG_20200919_122652.thumb.jpg.2409885d754025ff8fd5f4322e982798.jpg
IMG-20181018-WA0020.thumb.jpg.5fc4d051fa11ddafacebbc183a6ec158.jpg
IMG-20200218-WA0011.jpg.eabf0f4d0727d8561678b978e32e0ef5.jpg
אני אוהב אותך!

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

פורסם

אני תמיד הייתי תפרן+מכוניות לא הגיוניות.
הרכב הראשון שרכשתי, אי אז לפני 19 שנים, היה טלבו סמבה קבריולט. האוטו הכי מגניב וגם הכי עגלה שקיים.[emoji51] אחרי חודשיים כבר לא עמדתי בעגלתיות ומכרתי בחצי ממה שקניתי. אחריו באה AX ספורט..
מאז היו הרבה רכבים מטופשים להחריד, כגון וולבו 164, פיאסטות mk2, סוויפטים, חיפושיות, שריידים, אפלאוזים, וולקן, קנגו, גם על טווינגו סימנתי V בשלב מסוים, מקסימה 95' 3.0, ועוד...
כרגע עם מיצו ספייס וואגון(2 ילדים), המרובעות עם ההזרקה הישירה לא עלינו...[emoji13]



חורחה, לך היו גם כל מיני ג'יקסרים זכורני.
מצד שני, אצלך הם שייכים לצד של הרכישות ההגיוניות..


עריכה: חייב להוסיף אבאו סדאן 04' שנרכשה ממכרז הוצל"פ ונמכרה לבעל דירה מפוקפקה בתור שכ"ד לשנה..[emoji2957]



תכלס, רכישה קלאסית של חוסר הגיון תתרחש אולי בקרוב. רכב ספורטיבי ישן, שאקנה בכסף שאין לי, כי פאק איט, אני עוד שנה בן 40 ויש קורונה בעולם, וצריך להנות מנהיגה בחיים האלו..


  • אהבתי 1
  • מעניין 2

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

השתחררתי מהצבא, ואחרי שכחייל רכבתי על מפלצת -  cagiva rx-250

החלטתי שאני צריך משהו יותר יעיל לשטח וקניתי הסקוורנה 250.

אינדורו מרושיין לכביש ,אבל אפילו רגליות לנוסעת לא היו והייתי צריך לאלתר.

היה אצלי פחות משנה ,עד שבאחת האזעקות של מלחמת המפרץ גנבו לי אותו מתחת לבית.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם
לפני שעתיים, בנצי כתב:

אני אוהב אותך!

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk
 

כפרהעליק 

סיום קורונה אבוא לביקור.

😍

  • מעניין 1
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 


×
×
  • תוכן חדש...