Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לסמסונג 21 יש בעיה כל כך רעה עם החיבוריות לאנדרויד אוטו שזה פשוט מעליב.

אפילו ה HTC M7 הישן שלי הצליח להתחבר ללא בעיה.

Opel Adam S 2017

פורסם

גם אני עם S21 שכבר חשבתי לשלוח לתיקון על הניתוקים מה-AA.

העדכון האחרון שיפר את המצב. עדיין הוא די גרוע בהשוואה ל-S10 המוחלף.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

בגלקסי S9 פלוס שלי עבד מצויין ובלי ניתוקים גם עם כבל חצי גמור.

אני אעדכן היום את ה-21 ואדווח פה אם המצב השתפר.

פורסם

אני עם S21 עובד לי מצוין אבל יש בפורום 3008 המון מתלוננים עם S21 שהמכשיר פשוט מסרב להתחבר ולא משנה אם שמים כבל גם ב300 שקל. אני נוטה להאמין מכמות התלונות שאכן יש בעיה בדגם.

 

 

פורסם (נערך)

זה ידוע. המסך של פיג'ו 3008 הוא דיי סרבן צימוד בכל הקשור ל AA.

יש להם עדיין לא מעט באגים בנושא. 

אבל ראיתי תופעות חמורות אפילו במזדה חדשה שמסרבת לצמד אייפון לבלוטות . קורה לטובים ביותר. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אם יש משהו שיעביר אותי לאייפון זה האנדרואיד אוטו... לא יודע אם זה הממשק מול ה-ford sync שלא עובד הכי טוב, או האנדרואיד אוטו שלא לגמרי עבר QA כמו שצריך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 7 שעות, Nemesis כתב:

מוזר, ב- 21 שלא עובד מצויין.

לאחרונה גם הוספתי ממיר מ- AA חוטי לאלחוטי, אז בכלל תענוג.

 

למה אתה לא משתף וזה? 😁

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עדכנתי גרסה, ניסיתי לחבר היום וזה לא עבד.

הוא מקפיץ את המסך של אישור ההגדרות ואז עולה מסך שאומר ש-Assistance מיד אמורה לפנות אלייך, עד שמשהו משתבש והכל מתנתק. ממש מעצבן.

פורסם
בתאריך 4.10.2021 בשעה 01:28, Nemesis כתב:

מוזר, ב- 21 שלא עובד מצויין.

לאחרונה גם הוספתי ממיר מ- AA חוטי לאלחוטי, אז בכלל תענוג.

שמח בשבילך שעובד לך .
אם תוכל לציין סוג כבל -מקןרי \לא מקורי?
רכב?
אצלי אפליקציות הרדיו התחילו לזייף לאחרונה - כל הזמן יש קפיצות .
ניווט בעברית לא עובד -כמו לרובנו .
ניסיתי כבל מקורי ולא מקורי -אין הבדל .

מכשיר נייד של אסוס ,מריץ אנדרואיד 8 .
AA 686613354

פורסם (נערך)
בתאריך 4.10.2021 בשעה 08:24, גור אדם כתב:

אם יש משהו שיעביר אותי לאייפון זה האנדרואיד אוטו... לא יודע אם זה הממשק מול ה-ford sync שלא עובד הכי טוב, או האנדרואיד אוטו שלא לגמרי עבר QA כמו שצריך.

 

אני בספק שהמוצר הזה עבר בכלל QA עם כמות הבאגים שיש שם, שמים את סייברפאנק בכיס הקטן.

 

 

מהנסיון שלי זה עושה רושם שעובד הכי טוב עם מערכות אודיו ברכב מבוססות אנדרויד נקי, כמו כל המסכים הפשוטים האלו.

ומרבית התקלות נראה שמגיע מכל המערכות הפעלה של יצרניות הרכבים בין היתר.

אני עם אופל ו INTELLILINK 4.0 וזה עושה בעיות מהיום הראשון שאני עם הרכב, עם כמה מכשירים זה עבד תקין עם פחות תקלות (אבל עדיין היו).

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, liav12 כתב:

 

אני בספק שהמוצר הזה עבר בכלל QA עם כמות הבאגים שיש שם, שמים את סייברפאנק בכיס הקטן.

 

 

מהנסיון שלי זה עושה רושם שעובד הכי טוב עם מערכות אודיו ברכב מבוססות אנדרויד נקי, כמו כל המסכים הפשוטים האלו.

ומרבית התקלות נראה שמגיע מכל המערכות הפעלה של יצרניות הרכבים בין היתר.

אני עם אופל ו INTELLILINK 4.0 וזה עושה בעיות מהיום הראשון שאני עם הרכב, עם כמה מכשירים זה עבד תקין עם פחות תקלות (אבל עדיין היו).

כנראה אכן או המכשיר עצמו בעייתי או!!! הגרסה "העברית" כוללת רכיב שמפריע. 

האם יש למישהו טלפון כזה שנקנה לא דרך אחת המפעילות? זה יהיה מעניין לראות האם התוכנה תעבוד.

 

אצלי ב Note20 ultra (לא נקנה דרך סאני) המכשיר היה מותקן כבר עם AA ומקבל עדכונים שוטפים ללא בעיה.

גרסת 6.8.61 נכון לרגע זה ואין בעיה לא באפליקציות מוסיקה או בניווט

 

AA6.jpg

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...