Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בנוגע לפיג׳ו 3008


Tommas
שימו לב! השרשור הזה בן 1151 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^

אני נסעתי על שניהם, הבנזין 1.6 יותר חזק, חד משמעית, ובמצב ספורט קשה להרגיע אותו,

 

פות"ש, מציע לך לעשות נסיעת מבחן על שניהם, הדיזל מרגיש בשרני ועם מומנט גבוהה, אך אחרי שתסע על הבנזין 1.6 תבין מהר מאוד עד כמה הבנזין חזק יותר.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
לפני שעתיים, NIMRODVA כתב:

ש לך HDI ?

זו השאלה המקורית :

 

לפני 15 שעות, NIMRODVA כתב:

מבין שהבנזין סוחב יותר טוב , כשהרכב יגיע לסניף אקח אותו לסיבוב וארגיש בעצמי, אבל מה שעדיין מטריד אותי זה אמינות ה THP .

הייתי מעדיף רכב שכצריך יוכל לסחוב בלי מאמץ (הכוונה לבצע עקיפה) כשברכב יש 4 מבוגרים.

ככל שאני רואה הבלוק הזה מתייחס לבנזין.  עניתי על השורה האחרונה.

 

וכהערה - המכונית הראשונה שהיתה בבעלותי - היתה ג'וליה 1300.  חוויות איתה.

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, dani666 כתב:

 

וכהערה - המכונית הראשונה שהיתה בבעלותי - היתה ג'וליה 1300.  חוויות איתה.

גם שלי (כולל החוויות) - היתה דרך אגב מאוד אמינה, הניע בבוקר קר ללא מאמץ.

לפני שעתיים, wildlands2019 כתב:

^

אני נסעתי על שניהם, הבנזין 1.6 יותר חזק, חד משמעית, ובמצב ספורט קשה להרגיע אותו,

 

פות"ש, מציע לך לעשות נסיעת מבחן על שניהם, הדיזל מרגיש בשרני ועם מומנט גבוהה, אך אחרי שתסע על הבנזין 1.6 תבין מהר מאוד עד כמה הבנזין חזק יותר.

 

תודה 

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, NIMRODVA כתב:

טוב אז הגעתי לנקודה הזו:

א.אני יודע שאני הולך רק על גרסת הפרימיום ורק יד ראשונה מכיוון שאני מתכנן להחזיק את הרכב עד לקראת סוף 2022 לקראת רכישת רכב חשמלי .

ב.הנסועה השנתית שלי היא כ 20k -25k בשנה ,למרות שעם הקורונה לא יודע מה יהיה בשנתים הקרובות.מחישוב שעשיתי בהינתן הפרשים של צריכת דלק של 5 ק"מ לליטר הפרש העלויות של הדלק יהיה כ 2500 שח בשנה לטובת הדיזל.

ג.מצאתי 2 רכבים שעונים לי לדרישות במסגרת התקציב שניהם פרימיום כמובן

, דיזל 2017 יד ראשונה 66k ק"מ במחיר של 109 מפרטי,

ומלובינקי טרייד 2017 יד ראשונה פרטית ,

84k 1.6  בנזין במחיר 116 (לא סופי) עם שנתיים אחריות או עד 20k ק"מ . 

מבין שהבנזין סוחב יותר טוב , כשהרכב יגיע לסניף אקח אותו לסיבוב וארגיש בעצמי, אבל מה שעדיין מטריד אותי זה אמינות ה THP .

הייתי מעדיף רכב שכצריך יוכל לסחוב בלי מאמץ (הכוונה לבצע עקיפה) כשברכב יש 4 מבוגרים.

הייתי שמח לדעת למה אתה כ"כ נעול על גרסת הפרימיום?
תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, idanva7 כתב:

הייתי שמח לדעת למה אתה כ"כ נעול על גרסת הפרימיום?
תודה

גם בגלל האיבזור נוחות (פינוק) וגם בגלל מערכות הבטיחות

וגם בגלל שגרסת האקטיב מיועדת בעיקר לציי רכב כך שבמעמד המכירה יש יותר "תחרות"

  • רעיון טוב! 1

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן, 

לי יש את ה1.6 Hdi "אקטיב" שנת 2017, 

 

הרכב מגיע עם 120 כוח סוס, אני יכול להעיד שהרכב עבר קילומטרים רבים עם משקל לא קטן וצלח אותם במהירות גבוהה שהשתיקה יפה להם.

הרכב נוח ברמה הבסיסית אך מאמין כי הפרימיום מספקת יותר. 

 

אומנם אני מדבר על המנוע הבסיסי אך סמוך עליי שגם מנוע זה יעשה את העבודה טוב מאוד. 

 

 

אופציה אחרת: חפש 3008 עם מנוע 2.0 דיזל, ממה שהבנתי אלו חיות כביש, 180 כוח סוס ומומנט אדיר של 40 קג"מ. 

 

** לא יצא לי לבחון את 3008 בנזין. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, חולה רכב#1 כתב:

אהלן, 

לי יש את ה1.6 Hdi "אקטיב" שנת 2017, 

 

הרכב מגיע עם 120 כוח סוס, אני יכול להעיד שהרכב עבר קילומטרים רבים עם משקל לא קטן וצלח אותם במהירות גבוהה שהשתיקה יפה להם.

הרכב נוח ברמה הבסיסית אך מאמין כי הפרימיום מספקת יותר. 

 

אומנם אני מדבר על המנוע הבסיסי אך סמוך עליי שגם מנוע זה יעשה את העבודה טוב מאוד. 

 

 

אופציה אחרת: חפש 3008 עם מנוע 2.0 דיזל, ממה שהבנתי אלו חיות כביש, 180 כוח סוס ומומנט אדיר של 40 קג"מ. 

 

** לא יצא לי לבחון את 3008 בנזין. 

 

 

מצטער שלא רכשת פרימיום?
אני פשוט בדילמה הזו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, כן 

 

הפרימיום מציע יותר מהכל. 

 

פנים בהיר שזה אולי לא נשמע קריטי, אבל זה עושה הבדל גדול. 

גג שמש, מבחינתי מהיום והלאה זה חובה בכל רכב. 

 

אבל ההמלצה הגורפת בפורום היא לבצע נסיעת מבחן ברכב. 

כי יש מצב שדברים שמעיקים לי לא בהכרח יעיקו לך. 

 

בהצלחה!

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, חולה רכב#1 כתב:

הרכב נוח ברמה הבסיסית אך מאמין כי הפרימיום מספקת יותר. 

אני לא בטוח שהפרימיום תהיה נוחה יותר.

הג'אנטים והצמיגים גדולים יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, dorsht כתב:

אני לא בטוח שהפרימיום תהיה נוחה יותר.

הג'אנטים והצמיגים גדולים יותר.

בגרסה החדשה הפרמיום עם ג׳אנט של 18 אינץ׳ בדיוק כמו ה-active שזה מאוד מאכזב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, חולה רכב#1 כתב:

אהלן, 

לי יש את ה1.6 Hdi "אקטיב" שנת 2017, 

 

הרכב מגיע עם 120 כוח סוס, אני יכול להעיד שהרכב עבר קילומטרים רבים עם משקל לא קטן וצלח אותם במהירות גבוהה שהשתיקה יפה להם.

הרכב נוח ברמה הבסיסית אך מאמין כי הפרימיום מספקת יותר. 

 

אומנם אני מדבר על המנוע הבסיסי אך סמוך עליי שגם מנוע זה יעשה את העבודה טוב מאוד. 

 

 

אופציה אחרת: חפש 3008 עם מנוע 2.0 דיזל, ממה שהבנתי אלו חיות כביש, 180 כוח סוס ומומנט אדיר של 40 קג"מ. 

 

** לא יצא לי לבחון את 3008 בנזין. 

 

 

ה 2.0 גם נדירות יותר וגם כבר יקרות יותר וצורגות מהתקציב שלי.

מחר כנראה אני אעשה נסיעה על הבנזין

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את ה 2.0 ואכן הם ממש נדירות והרבה יותר יקרות.

מעולם לא נהגתי על הדגמים האחרים של ה 3008 אבל ב 2.0 ממש לא חסר כוח, ולא ממש משנה מה השיפוע או המהירות שלך המנוע כנראה יהיה ב 1800-2000 סלד.

הנסיעה ברכב מאד רגוע כאשר המנוע כמאט תמיד בין 1800-2000 סלד והדבר היחיד שמשתנה זה המספר של ההילוך שאתה נימצא בו לכן ממש תענוג לנסוע איתו מרחקים ארוכים.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על הבנזין - לצרכים שלי אין יתרון משמעותי על הדיזל .

 

בכל אופן ראיתי היום רכב עם הנתונים הבאים :

דיזל פרימיום

יד ראשונה 

עלה לכביש 08\2018.

44000 ק"מ

מצב חיצוני מצוין - עבר החלפה של פנס עקב תאונה ועוד חלק שבעל הרכב לא זוכר (יבדק כמובן במוסך) מצב הפח והצבע ללא שריטות                                       נראות לעיין או מכות , יש מספר שיפשופים שניתן להוריד בפוליש .

מצב מכני - זוג צמיגים קדמיים דורשים החלפה  - עלות צמיגים כ 1500 -2000 שח .

                   יש צורך לבצע טיפול קטן  לרכב - עלות טיפול כ 800 שח.

מצב פנימי - יש צורך לנקות את בד המושבים (בעל הרכב התחייב לנקות ) . 

 

מחירון משוקלל  של הרכב 118500

בעל הרכב דורש 124000

 

אני מבין שמדובר ברכב מבוקש , והנתונים הם נתונים טובים ביחס לרכב דיזל ואפילו בנזין.

האם לדעתכם רכב כזה שווה לשם מעל מחירון?

בשלב זה הצעתי לו מחירון .

 

 

 

 

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.1.2021 בשעה 18:58, NIMRODVA כתב:

נהגתי על הבנזין - לצרכים שלי אין יתרון משמעותי על הדיזל .

 

בכל אופן ראיתי היום רכב עם הנתונים הבאים :

דיזל פרימיום

יד ראשונה 

עלה לכביש 08\2018.

44000 ק"מ

מצב חיצוני מצוין - עבר החלפה של פנס עקב תאונה ועוד חלק שבעל הרכב לא זוכר (יבדק כמובן במוסך) מצב הפח והצבע ללא שריטות                                       נראות לעיין או מכות , יש מספר שיפשופים שניתן להוריד בפוליש .

מצב מכני - זוג צמיגים קדמיים דורשים החלפה  - עלות צמיגים כ 1500 -2000 שח .

                   יש צורך לבצע טיפול קטן  לרכב - עלות טיפול כ 800 שח.

מצב פנימי - יש צורך לנקות את בד המושבים (בעל הרכב התחייב לנקות ) . 

 

מחירון משוקלל  של הרכב 118500

בעל הרכב דורש 124000

 

אני מבין שמדובר ברכב מבוקש , והנתונים הם נתונים טובים ביחס לרכב דיזל ואפילו בנזין.

האם לדעתכם רכב כזה שווה לשם מעל מחירון?

בשלב זה הצעתי לו מחירון .

 

 

 

 

לשלם מעל מחירון זה תלוי בך ובתקציב שיש לך.( באופן אישי אני הייתי משלם מעל מחירון שהרכב  בלי שריטה כמעט ובלי החלפה של בורג) 

לרכב יש נתונים טובים לדיזל לשנה.

כמה דברים שחשוב שתבדוק לפני שתיקח לבדיקה.

1. דוח סליקה( עבר ביטוחי) כדי לראות אם זה תוקן דרך הביטוח והאם יש משהו נוסף שאתה לא יודע.

2. היסטוריית טיפולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1151 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...