Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוכה הבאה Lexus LX 570 (בייבוא מקביל)


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

image.thumb.png.6d6ea7041d6bc75d9f8b9a77e7bac745.pngimage.png.dc7d0012cdddc5232cf293da532ea50b.pngimage.thumb.png.f682ee96b5924fe5d9be58dc949ed0a6.pngimage.thumb.png.c0b7fc9af3a52ad086e81e6131886cc8.png

image.thumb.png.59cd6d2fff4c593ea4acecf7ad2ba73d.pngimage.png.8f04d1802d226878e524b89268f075ec.png

 

image.thumb.png.d4caf1a36c379b14056b4933b6550e63.png

 

כמו שמשתקף מהתמונות מדובר על דגם המבוסס על הלנקרוזר.

 

8 מקומות, מפרט מלא של מערכות בטיחות מקוריות כולל זיהוי בשטח נסתר ובקרת שיוט אדפטיבית.

 

מנוע בנזין V8 בפח 5663 סמ"ק 383 כ"ס ומומנט של 55.7 קג"מ. ההנעה כפולה כמובן. המתלים מתכווננים ומאפשרים הגבהה של הרכב ב-7.5 ס"מ נוספים בעת הצורך.

 

יש גם "בקרת זחילה" (Crawl Control) המאפשרת לנהג לשמור על קצב התקדמות איטי ואופטימלי בתנאי שטח מאתגרים, ועוד.

 

הצמיגים במידה 275/50R21.

 

הרכב עלה על הכביש כבר לפני כחודש ופשוט פספסתי אותו...

 

המחיר? 750000 ש"ח

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על בהמה כזו (2011) במשך כמה ימים באזרבייג'אן. הכי מגניב זה בכניסה לרכב בבוקר קול נשי מעדכן אותך על היום, התאריך והשעה

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Roycohen1979 כתב:

מה ההבדל במחיר בינו לבין הלנדקרוזר V8 ?

הם למעשה אותו רכב בסמל סטטוס שונה

 

האמת? אין לי מושג. אולי @discoTD5 ידע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי זה מגיבים בפליאה ושואלים מדוע היבוא המקביל אינו ממריא. במקום לייבא את הלנד קרוזר 200 ולעקוף את העקשנות בת 12 השנים של יוניון מוטורס לסרב לייבא את הרכב גם ללקוח שמוכן לשלם באופן מיידי את מלוא המחיר ולקבל עוד חצי שנה, הם מייבאים את האחות השמנה. ה200 יכול להפוך ללהיט גם ב700K+. (אגב, לנד קרוזר 300, החלפת דגם לאחר 13 שנים מגיע שנה הבאה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-300 לא ישווק יותר בארה"ב ומי שמחליף אותו למעשה הוא ה-LX570.

 

הייבוא המקביל חי ובועט יותר מאי פעם, והיבואנים מביאים דגמים מיוחדים לפי הזמנה, ולפי ההזדמנויות העיסקיות הנקרות בדרכם.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה300 לא קיים עדיין. ה200 והלקסוס הנ"ל משווקות במקביל בארה"ב כרגע. האם ה300 ישווק שם- עניין של תקנות, מאמין שכן. 

 

היבוא המקביל לא חי ולא בועט, זה שמספר רכבים מגיעים ועושים "רעש" בפייסבוק לא אומר שזה בועט במישהו, בעיקר לא ביבואן הרשמי. ברגע שנראה אלטרנטיבה אמיתית ומלחמת מחירים (הנחה על לנד קרוזר ביוניון מוטורס למשל), נדע שמישהו בועט.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, david brown כתב:

אחרי זה מגיבים בפליאה ושואלים מדוע היבוא המקביל אינו ממריא. במקום לייבא את הלנד קרוזר 200 ולעקוף את העקשנות בת 12 השנים של יוניון מוטורס לסרב לייבא את הרכב גם ללקוח שמוכן לשלם באופן מיידי את מלוא המחיר ולקבל עוד חצי שנה, הם מייבאים את האחות השמנה. ה200 יכול להפוך ללהיט גם ב700K+. (אגב, לנד קרוזר 300, החלפת דגם לאחר 13 שנים מגיע שנה הבאה).

 

הלקסוס כנראה הגיעה לפי הזמנה של לקוח.

מאמין שאם תבוא לאותו ייבואן מקביל עם כסף ובקשה לייבא את הטויוטה, ספק אם הוא יסרב.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, PriceDevil כתב:

 

האמת? אין לי מושג. אולי @discoTD5 ידע...

רק עכשיו ראיתי, מה השאלה? 

 

ממה שאני מבין ה 300 גדול בכל מימד מה 200 היוצא, ומשתמש גם הוא בפלטפורמת tnga עם שלדת סולם ממש ממש גדול. 

 

ה 200 היוצא, פשוט כבר מיושן משהו, לא שהייתי מתנגד לכזה רכב מיושן. 

 

אני מנחש שה 300 כבר מותאם גם להנעה היברידית / פלאג אין / חשמלית. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשתי הסדרות הגבוהות של הלנדקרוזר ה 120/150 וה 100/200 היתה גירסה מקבילה של לקסוס, עם רמות פאר ואיבזור לא מהעולם הזה, גימור ברמה גבוהה מאוד, ומנועי בנזין גדולים. גם בארץ מסתובבות כמה כאלה, עם רשימת ממתינים ארוכה למקרה שהבעלים ירצו למכור. 

ההבדלים זה מנועים יותר גדולים וחזקים, וכאמור רמות גימור ואיבזור מטורפות. 

אני לא סגור שעשו משהו גם עם המתלים, סביר להניח שכן. בלנדקרוזר 100 שהיה לי היו מתלים מתכווננים, עם דיחוס שמן לבולמים, ובכך הגבהה והנמכה של הרכב. 

מה שאני מאוד אוהב זה שאם אתה לא מבין מה אתה רואה, זה נראה לך 'סתם עוד לנדקרוזר קצת מוזר'. 

 

  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הוא ברמת הגימור - לטובת לקסוס כמובן.

לקסוס מוסיפים גימורי עץ, לדים אחרים בפנסים, הגה אחר וכו'.

בתואם לנד קרוזר 150 (לקסוס 460 היו גם דגמים עם מערכת מתלים הידראולית לשינוי גובה)

 היה לי 200 מ-2009-2013 (ביבוא של טויוטה) . רכב חלומי, בוודאי אז.  

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...