Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2015 בנזין (1.2T), מתחמם במהירות של 100 קמ"ש כשבחוץ 15 מעלות צלסיוס


Fitch
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

רנו מגאן 2015 בנזין (1.2T),
מתחמם במהירות של 100 קמ"ש כשבחוץ 15 מעלות צלסיוס. הפעלת המזגן פותרת את זה.
 
אני מניח שהמאוורר לא פועל, אבל גם בלי זה - זה לא אמור להגיע לשם.
 
יש לדגם הזה היסטוריה של תרמוסטטים בעייתים או יוניט מאוורר בעייתי?
 
עריכה אחרונה על ידי Fitch

משכנתא זה קל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תבדוק אם המאוורר עובד. 

בעמידה עם מנוע דולק, תמתין עם שהוא נכנס לפעולה.

תבדוק לפני כן נזילות, ומפלס נוזל קרור תקין.

 

אם המאוורר עובד, בעמידה, ורק במהירות מסויימת בזמן נסיעה החום מתחיל לעלות, אבל הוא לא מגיע ל "אדום", החשוד העיקרי הוא ה-טרמוסטט.

האם החום, כן מגיע לאדום בנסיעה?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין נזילות או מחסור.

אבל האם המאוורר צריך לעבוד במהירות נסיעה כזו וטמפרטורה חיצונית כזו? לדעתי לא.

 

החום עולה ל3/4 במקום ה2/4 הרגיל.

maxresdefault.jpg

 

אעשה ניסוי בעמידה ואעדכן.

עריכה אחרונה על ידי Fitch

משכנתא זה קל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי במטותא, אבל איפה בצילום רואים שהחום עולה ל-3/4?

חוץ מזה, הכי טוב שתחבר סורק OBD (גם הסיני הכחול יספיק) ותנטר את הטמפרטורה ישירות ממנו.

חזיר דיזל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, קורן בן אשר כתב:

סלח לי במטותא, אבל איפה בצילום רואים שהחום עולה ל-3/4?

זו תמונה גנרית מגוגל.

 

בכל מקרה, עשיתי ניסוי בעמידה והמאוורר החל לפעול. @yossiaviel

משכנתא זה קל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו לא תהיה הפעם הראשונה שאני שומע על טרמוסטט תקול בדגמים עם המנוע הזה, אם כי צריך להזהר לא לחפש את המטבע מתחת לפנס.

ממליץ שוב לחבר סורק פשוט ל-OBD ולנטר את הטמפרטורה דרכו.

חזיר דיזל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החשד שלי הנו ברדיאטור סתום.

קרה לי במכונית שלי (פיאט פנדה בנזין) שבנסיעה מהירה חום המנוע עלה לכ 3/4

ובנסיעה רגילה, גם במהירות 90 קמ"ש חום המנוע היה כרגיל ב 1/2.

תחילה החשד היה בטרמוסטט ולבסוף התגלה שזה הרדיאטור.

שיטת הבדיקה הייתה בעמידה במוסך, כשחיברו מוט לוחץ על דוושת התאוצה, כדי שהמנוע יפעל 

בסל"ד גבוה יותר ויתחמם. מאורר הרדיאטור נכנס לפעולה בזמן ולא הצליח לקרר הרדיאטור וחום המנוע עלה.

לאחר החלפת הרדיאטור לחדש, נפתרה הבעיה.

בברכה  -  רפי לין

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, רפי לין כתב:

נסיעה מהירה

זה לא קורה רק במהירויות בינעירוניות.

זה פשוט מקרה הקיצון שנראה לי הכי מוזר, כי יש הסעת חום טובה.

משכנתא זה קל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר היתה לי קליאו 1.2T, היתה תקופה ששיגעה אותי, בחורף המאורר היה על מהירות גבוהה תמיד, לקח לו המון זמן להתקרר.

אחרי נסיעה קלה הנורה נדלקה לאדום- הבנתי שיש בעיה חמורה, גרירה למוסך וחיבור למחשב הראתה בעיה בטרמוסטט, ע"ח האחריות החליפו גם בית וגם את הטרמוסטט כמובן.

הבעיה נפתרה.

עריכה אחרונה על ידי em22
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמדומני זה תרמוסטט מפוקד מחשב ועלותו כמה מאות שקלים. אם אתה במרכז, סור נא למוסך גבע לברור העניין.

חזיר דיזל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...