Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. 

אשמח לחוות דעת על טויוטה ספייס ורסו 2015 כרכב משפחתי.

במבט ראון הוא נראה קצת קטן , אבל הוא נראה מרווח למדי מקדימה.

כנ"ל התא מטען.

 

אשמח גם לדעת מה המשמעות של ה'ספייס' - האם מדובר על דגם מיוחד?

בנוסף , אם מישה יודע מה המחירון של הרכב , בקילומטראז של 46k יד פרטית (האפליקציה של לוי יצחק לא עולה לי ... )

פורסם

מחירון בסיס 38500.

מחירון משוקלל (אם הוא יד -ראשונה 46k ק"מ) 42500 שקל. 

רכב קטן שמבוסס על היאריס. אבל בזכות תכנון חכם, מציע מרווח פנימי לא רע. 

האם זה מספיק למשפחה? בדוק בעצמך. 

כי אם נשווה לספורטאז' שרצית לקנות, אין כאן ספק בכלל שהוא לא מתאים. 

מדובר ברכב פשוט ואמין. עם ביצועים קצת חלשים וללא כל אבזור בטיחותי. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

היה לי את הרכב הזה מודל 2012. אמין, חסכוני, מרווח מאד יחסית לקטגוריה, אבל גם משעמם להפליא. לא האוטו אם אתה מחפש ריגושים בנהיגה, אבל מצוין אם אתה צריך להגיע ממקום למקום. אצלנו שימש כרכב עיקרי למשפחה עם 2 ילדים. 8 שנים בלי תקלות ועם צריכת דלק של בערך 1 ל-15.
אבל כמו שכתבו, קצת חלש ובלי איבזור בטיחותי. בכלל זה רכב מאד ספרטני.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk



פורסם

נקודה מעניינת לגבי הספייס ורסו, מהתרשמות של יומיים שלושה בלבד: הגיר הרציף שלו מאד מרעיש. סוג של מטרד מוזר ומעיק שמעולם לא נתקלתי בו ברמה כזו, כולל לא בדגמים אחרים של טויוטה. ואגב, אם אתה כבר בעניין של ספייס ורסו, אולי תשקול גם הונדה ג'אז, היא די מתחרה וייתכן שיותר נפוצה ויותר זולה ביחס לשנתון.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

יש לי אחת 2011 כבר כמעט 5 שנים,

 

מרווחת ברמה של משפחתית, תא מטען גדול וחסכונית מאוד,

הגיר אצלנו ממש לא מרעיש ואמינות טובה מאוד,

החיסרון כפי שציינו כאן ממש לא זריזה (משייטת יפה אבל עקיפות זה לא השטח שלה)  ורועשת בהאצה.

פורסם

רכב נוראי לנהיגה אבל מעולה לראש שקט.

נקנתה על ידי ההורים של אשתי לפני 8 שנים והייתה בבעלותם 7 שנים עד שנמכרה במחירון =\.

הצבע דהה לגמרי , אבל לא היו תקלות למעט תקלת מזרק דלק .

הרכב מאוד מאוד רועש תמיד , קופצני , פלסטיקי להחריד מבפנים וגיר מגעיל .

מצד שני די מרווח לכל הכיוונים יחסית למטראז' .

×
×
  • תוכן חדש...