Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול יישור קו לרכב לאחר קנייה


raz_pro
שימו לב! השרשור הזה בן 1284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

לפני כשבוע קניתי רכב- סיאט איביזה fr 3 דלתות שנתון 2016 1.0 ידני

לאחר בדיקה נמצאו כמה ליקויים שאני מעוניין לסדר אותם וכאן אני צריך קצת את עזרתכם (לא יצא לי לבדוק את העלות תיקון לפני הקנייה אבל בגלל שהמחיר היה מתחת למחירון והיה לחץ לקנייה האוטו נקנה לפני בירור עלות תיקון)

אני מצרף את הטופס של הבדיקה כדי שתראו במה מדובר מבחינת הבעיות ומה שצריך לתקן

(בקשר למצבר מחכה עד שיתחיל לעשות קצת בעיות, וצמיגים מתכנן להחליף לקראת החורף בכל מקרה ואם כבר שוקל לבדוק לפני אופציה לעלות מידה בגאנט)

 

קיבלתי הצעת מחיר לטיפול במוסך שחבר של אבא שלי מטפל שם אבל לא מוסך מורשה סיאט

הצעת המחיר עומדת על 2,000 ש"ח:

-החלפת רפידות בלמים אחוריים 250 ש"ח (כבר שחוקים, לא נשאר להם הרבה עובי)

-החלפת כל המשולשים + כיוון פרונט 1,100 ש"ח ועוד 200 ש"ח

-טיפול קטן: פילטר שמן ופילטר אוויר 500 ש"ח (הרכב עבר טיפול לפני 5,000 ק"מ אז נראה לי שאחכה עם הטיפול הזה בכל מקרה שוקל גם לשדרג את הפילטר אוויר או אפילו לשדרג לקיט יניקה)

וללא תיקון הנזילת שמן ממחזיר שמן גיר כי צריך לעלות את הרכב על ליפט כדי להעריך את הבעיה ומה צריך לעשות כדי לסדר אותה, מצרף תמונת פירוט של החלקים והמחיר.

*בקשר לבלאי תותבי משולשים, במוסך אמרו שחייב להחליף הכל קומפלט ואי אפשר להחליף רק תותב, הבנתי שככה אומרים לכל מי שצריך לסדר את התותבים אבל ראיתי במקרים של אנשים אחרים שיש אופציה להזמין רק את התותב ולהחליף אותו בלבד, אשמח גם לעזרה והכוונה לתיקון באופציה הזאת. 

לפי מה שראיתי משולש מקורי אמור להיות יקר אבל איכותי ותחליפי בדרך כלל באיכות ירודה ככה שלא משתלם לקנות חלופי ואפילו יכול לגרום לסכנה בטיחותית.

 

בהזדמנות אברר גם מחיר לטיפול במוסך מורשה להשוואה

 

אז מה דעתכם על הצעת המחיר, ואיפה לדעתכם אפשר לחסוך ולקנות חלק חלופי לא מקורי ועם מה עדיף שלא להתעסק וללכת על מקורי ובטוח.

תודה

20201023_152608.jpg

IMG-20201013-WA0004.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...