Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום.

 

לפני שבועיים נסעתי ל CTC תל אביב שממוקמים ברחוב החשמונאים 121 בתל אביב, רחוב בעל שתי נתיבים כאשר הימני הוא נת"צ. שבוע שעבר קיבלתי דוח 500 שח על נסיעה בנת"צ, ביקשתי את הסרטון והבוקר שלחו לי.

מכיוון שנסעתי לאסוף משהו מהסניף עצמו, רציתי לחנות קרוב לסניף נגיד ברחוב "ארניה אסוולדו". אני מכיר את האזור אבל לא את חוקי החניה שם ולכן ברמזור של החשמונאים\ארניה אסוולדו, בסרטון רואים שאני עומד וכאשר מתחלף האור לירוק אני מאותת לפנות ימינה לרחוב ארניה, אך מגלה כי הרחוב הפך לחד סיטרי ואין לי כניסה, אני ממשיך לנסוע על חשמונאים, בנתיב הימני, כאשר אני מאט (רואים פנסי ברקס בסרטון) ליד כל מפרץ חניה במטרה להבין את חוקי החניה במפרץ. אחרי שהבנתי שכל המפרצים הם או לפריקה\טעינה או תפוסים או למוניות, אני חוזר לשמאלי, עושה פרסה וחונה בחניון הארבע - כל זה כבר לא נראה בסרטון.

אני גם אציין שלא היו אוטובוסים בנתיב ולא הפרעתי לתנועה.

 

לצערי במצלמת רכב שלי נדפק משהו עם כרטיס הזכרון ולכן אין לי את הסרטון שלי, רק את מה שעיריית תל אביב שלחה לי.

 

האם זה יכול להיות עילה לביטול הדו"ח?

תודה.

עריכה אחרונה על ידי raiden
פורסם (נערך)

טיעון מענין ולכאורה רלוונטי, הרי לא ניתן לצפות מנהג לחפש חניה ולקרוא את הטקסט בתמרורים מהנתיב השני. ואם בסרטון רואים שאתה בנסיעה איטית ולא מנסה לעקוף עומס....


אתה יכול לבקש את ביטול הדו״ח עם הטיעון הזה ולקוות שיתחשבו, אבל לטעמי הסיכוי לא גדול.

אתה יכול גם לנסות את מזלך בבית המשפט, כי בהחלט יש פה התנהלות סבירה של נהג שמחפש חניה. אבל גם פה הסיכוי לא גדול, המערכת עובדת לטובתה היא.

אבל לפחות באופציה הראשונה אין לך מה להפסיד, מלא פניה באתר העיריה וחכה לתשובה.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
פורסם

דווקא יש להם סידור של המרה לאזהרה, למיטב ידיעתי.

פעם הפעלתי אמצעי חניה אבל חניתי בצד המדרכה המיועד לתושבים. בקשתי ביטול וקבלתי ללא ויכוח

×
×
  • תוכן חדש...