Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב קבריולט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצות אנשים המלצות לרכב קבריולט במחיר של עד 170K .

 

יד שניה גם כן מתקבל בשמחה.

אני לא מחפש פרקטיות, נטו פאן + פוזה.

 

MX5 כרגע על הפרק, עוד המלצות בבקשה.

כמו כן טויוטה MR-2 קשה מאוד מאוד להשיג, למרות שאני ישמח לרכב שכזה, למצוא אותה קשה מאוד.

פורסם

רוץ מהר לפוקוס יש שם MR2 צהובה, עם גג קשיח- נראית דווקא טוב..

 

 

חוץ מזה יש לך Z3, פוזה,פאן YOU NAME IT !

 

אני חושב שהרוב של הZ בארץ הם מ97..למרות שיש גם 2000-2001

 

ה1.8 חלשה מדיי

ה1.9 דיי טובה

ה2.8 מאוד נדירה אבל..מהירה!

1.8T 8)

פורסם

דווקא אם תחפש בעיתונים תוכל למצוא MR2. יש בפוקוס אחת למכירה (כבר כמה זמן).

אופציה נוספת היא הZ3 .היתה לא מזמן 3 ליטר ידנית למכירה. אבל אני חושש שהיא חורגת מהתקציב. (ויש לקחת בחשבון גם ביטוח יקר).

ומיאטה יש 2005 למכירה השבוע בידיעות.

 

אופציה נוספות שהן כן פתוחות אבל לא רודסטר היא הסדרה 3 הפתוחה. אחת כזו עם מנוע חזק (320 ומעלה, עדיפות ל325-330) תהיה מהנה ואם המון פוזה. היתרון שלה על המיאטה והMR2 זה שהיא חזקה מהן משמעותית. החיסרון שבניגוד אליהן היא סדרה 3 קופה שהורידה לה את הגג, זה תמיד פוגם בהנאה מנהיגה ברכב.

 

גיא

פורסם

אם אתה מוכן להתפשר קצת על הפאן, אבל לא על הפוזה - ולקבל גם פרקטיות ובטיחות ב"חבילה" - מה עם גולף קבריו? עם מנוע 2 ליטר היא לא חורכת כבישים, אבל זזה לא רע...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

TT קבריו?

 

הייתי לוקח את המחירון כהמלצה מאוד לא מחייבת במקרה של הרכבים האלו, אגב.

 

אני מקווה שאם מיאטה, אז לפחות החדשה..

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אם אתה מוכן להיתפשר על אמינות ושנתון יש לך את ה mg,וישאר לך המון כסף ליישור קו, וחופשה, ושיפורים, ומתנה יפה לאישה, ולתוכנית חיסכון לילדים או לעוד בחורה :wink: (זה היה בצחוק למי שלא הבין...)

פורסם
אם אתה מוכן להיתפשר על אמינות ושנתון יש לך את ה mg,וישאר לך המון כסף ליישור קו, וחופשה, ושיפורים, ומתנה יפה לאישה, ולתוכנית חיסכון לילדים או לעוד בחורה :wink: (זה היה בצחוק למי שלא הבין...)

 

למה? הוא יכול לקנות עוד mg במקום המתנה לאישה, ועוד mg לילדים...

נסחפתי קצת? :-D

 

אההה, ואפשר עוד אחת לבחורה השניה...

פורסם

פייברד, קמרו, קורבסט ועוד כל מיני אמריקאיות .....אחלה פוזה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

לפי דעתי יש לך תקציב יפה ונדיב מאוד וכבר עדיף ללכת על מיאטה חדשה, הרי אמרת שהעיקר זה הפוזה - הביצועים שלה לא בשמים אבל ברכבים ספורטיביים+קבריולט - אם היה לי תקציב כמו שלך לא הייתי הולך על יד שניה. קנה מיאטה חדשה - עולה לך בדיוק 170 אלפיות. רק תקנה בצבע אדום :)

ליאור

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

מה עם 206cc יד 2? ישאר לך כסף לבודי קיט עצבני (אם אתה אוהב) ואז היא לא תיראה כל כך כוסית... אפשרי גם למצוא tt...

פורסם
לפי דעתי יש לך תקציב יפה ונדיב מאוד וכבר עדיף ללכת על מיאטה חדשה, הרי אמרת שהעיקר זה הפוזה - הביצועים שלה לא בשמים אבל ברכבים ספורטיביים+קבריולט - אם היה לי תקציב כמו שלך לא הייתי הולך על יד שניה. קנה מיאטה חדשה - עולה לך בדיוק 170 אלפיות. רק תקנה בצבע אדום :)

ליאור

לדעתי, יד שניה זה הרבה יותר משתלם, כאשר הוא או לא משנה מי, קונים רכב חדש מהחברה עם נילונים האוטו ברגע שיוצא מאבד 10% מערכו בערך, ובשביל מה?..בשביל זה שקנית רכב חדש?

אוטו יד שניה אני ממליץ לך על אודי TT קבריולט, אוטו מאוד חמוד, 180 כ"ס, וזה אודי, אוטו פוזה מושלם!

עוד אופציה זה לקנות במוו 328 קבריולט, היא בסביבות 160 אלף ש"ח לשנת 00!

והZ3 גם אוטו חמוד, אפשר למצוא מנוע 2800 ידני משנת 2000 ב175.

×
×
  • תוכן חדש...