Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לי אין נתונים,אבל לך ניראה שיש,יש לך מקור לזה?

לי לא משנה שאין אבא ואמא,אצלי המצלמה מפגינה אמינות טובה ולכן לא רואה סיבה לשלם כזה מחיר על מצלמה שאכן היא איכותית יותר אבל מי מבטיח אמינות לאורך שנים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קאר141 - חבל לך על המאמץ. גם שהg1w עובדת (ויש לי כאן אחת זרוקה שלא עובדת, אחרי חודשים מתה - נקנתה מestore009 המהולל) היא נחותה משמעותית מה-dod.

ה460 ב800₪ קנייה בארץ עם אחריות היא קנייה משתלמת למי שמעדיף מוצר איכותי.

הסיניות ב200-250 הן למי שמעדיף מחיר זול, תוך התפשרות על השאר.

 

זאת פשוט מנטליות צרכנית שונה.

 

אני לדוגמא הייתי רוכש את ה460 בלי לחשוב פעמיים. גם איכותית הרבה יותר וגם ככהנ אמינה משמעותית.

 

יוליאנאקס מעדיף את המוצר הפשוט והזול יותר.

פורסם (נערך)

אולי מספיק לומר דברים ללא עובדות בשטח?

יש פה מספר משתמשים, בנוסף לאלו שהשתתפו בהודעות למעלה, המנסים להטיל ספק במצלמות "סיניות" מסוימות ומעדיפים סוג אחר של מצלמות.

בלי עובדות והוכחות בעד או כנגד מצלמה ספציפית, נא להפסיק להפחיד משתמשים אחרים.

אני למשל, עובד כבר תקופה ארוכה עם המוביוס (יותר ממצלמה אחת) באופן יום יומי - 5 פעמים בשבוע לפחות - ויש כאלה גם שמפעילים את המוביוס 24/7 כבר שנתיים, הכשלים היחידים הם בכרטיסי זיכרון זולים שלא מתאימים לעבודה שכזו, זה הכל!

לא כל המצלמות הסיניות הן זבל ולא כל מה שזול הוא זבל.

 

אני מוסיף ואומר, דווקא המצלמות שיש להן יותר פונקציות ואפשרויות כמו GPS, הן מורכבות יותר וכידוע:

keep it simple

רוצה אמינות? לך על פשטות.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

ניסן סקיילין - המצלמות הסיניות מראות אמינות לא אחידה ובעייתית. הן בפורום כאן והם בפורומים בחו״ל.

 

אני מספיק זמן חבר כאן בשביל שלא תחשדו שאני ממציא דברים.

 

היו לי מספר רב של מצלמות סיניות, כולן ללא יוצא מו הכלל עברו הליך השמדה עצמית. חלקן אחרי פרק זמן קצר וחלקן אחרי יותר זמן.

 

דווקא ה027 המקורית החזיקה לי כשנה ומשהו עד שהבטרייה התנפחה.

 

יש לי גם מלצמות סיניות שרכשתי בארץ באוטו דיפו ודגמים שהזמנתי מחו״ל.

 

מאף אחד לא הייתי מרוצה. כיום יש לי ברכבים שלי בלבד 3 מצלמות של ויקו.

 

ולעוד מספר רב של חברים גם, כולנו מרוצים.

 

אז שלך עובדת המצלמה - יופי. אבל להגיד שאנחנו מפחידים?! למה?! כי אנחנו מספרים על הניסיון שלנו עם המצלמות?

פורסם

יש הבדל בין לספר על הניסיון האישי שלך ומסע צלב אינטרסנטי כמו ש Car141 מנהל.

 

מזכיר קצת את ההוא.. איך קוראים לו.. Vico-israel, אפילו הוא לא היה כל כך נחרץ בדעותיו.

(אולי זה בעצם אותו בנאדם?)

למעשה, אני מחזיר באותו המטבע - כמו שהוא קובע ש98 מתוך 100 מצלמות G1W מתות בשנה הראשונה - אני קובע שהוא, Car141 הוא משווק של מצלמות DoD.

 

עכשיו לך תוכיח שאין לך אחות.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תשמע, לא מכיר את הבחור.

 

אבל סה״כ הטענות לגיטימיות. אם נדפדף כאן בשרשור אחורה נראה לא מעט סיפורים על g1w ששבקו. מי שקורא גם בdashcamtalk נתקל בעוד כאלו.

 

אז לכל מוצר יש יתרונות וחסרונות.

כמו שיש רכבים ב4000₪ יש גם רכבים ב400,000₪.

 

אני הכי בעד לנסות מוצרים שנמכרים במחירים טובים ורכשתי לא מעט מחו״ל. במצלמות, לי לפחות, לא כל כך הלך ועל מצלמות מוצג מצאתי בארץ מחירים עדיפים מחו״ל.

 

כמו שאמרתי, כל אחד עושה את השיקולים שלו וזה לגיטימי.

 

לא מבין למה אנשים מתחילים לתקוף אנשים שעשו שיקול אחר משלהם... לאחרונה זאת ממש תופעה כאן

פורסם (נערך)
יש הבדל בין לספר על הניסיון האישי שלך ומסע צלב אינטרסנטי כמו ש Car141 מנהל.

 

מזכיר קצת את ההוא.. איך קוראים לו.. Vico-israel, אפילו הוא לא היה כל כך נחרץ בדעותיו.

(אולי זה בעצם אותו בנאדם?)

למעשה, אני מחזיר באותו המטבע - כמו שהוא קובע ש98 מתוך 100 מצלמות G1W מתות בשנה הראשונה - אני קובע שהוא, Car141 הוא משווק של מצלמות DoD.

 

עכשיו לך תוכיח שאין לך אחות.

 

vico israel הוא אחד מהאנשים שהתכוונתי אליהם בהודעה הקודמת שלי.

אבל כן, אני מאמין שיש פה אנשים לא הוגנים וכבר כתבתי זאת מספר פעמים.

 

לא מבין למה אנשים מתחילים לתקוף אנשים שעשו שיקול אחר משלהם... לאחרונה זאת ממש תופעה כאן

לא סתם בחרתי לצטט את השורה הזאת.

 

עריכה\הוספה קצרצרה:

נקמיצ'י, אל תחשוב שב-dashcamtalk אין טרולים (יבואנים\מוכרים\בעלי אינטרסים) במסווה של משתמשים רגילים או ללא גילוי נאות כראוי.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

אתם ממש לא בכיוון...

בזמנו קיבלתי שתי מצלמות פגומות מסין, שלחתי מצלמה אחת בחזרה וקיבלתי עליה החזר כספי אחרי חודשיים!

את השניה החלטתי להשאיר אצלי כי הבעיה הייתה פחות חמורה.

 

אחרי כמה חודשים הזמנתי עוד מצלמה שהגיע עם כמה פאקים, וכבר לא היה לי כוח להתעסק עם הסינים ולשלוח אותה בחזרה.

אם הייתי בוחר לשולח אותה בחזרה הייתי צריך לחכות כמה חודשים לעוד מצלמה או החזר כספי, אז כבר החלטתי להשאיר אותה אצלי.

ואל תשכחו שאתם משלמים על המשלוח בדואר רשום.

 

אחרי כל החוויות הנעימות האלה קניתי LS430W ב650 ש"ח שלאחר מכן הוחלפה לי עקב בעיות בתוכנה בLS430W חדשה(עם שליח תוך יומיים), שלאחר מכן הוחלפה לי עקב בעיות בפוקוס בLS460W חדשה, בלי שום תוספת במחיר מצידי.

לא שילמתי על המשלוחים או ההחלפות, וגם לא על אביזרים שהיו חסרים לי, עכשיו תגידו מה שאתם רוצים שירות כזה לא תקבלו מהסינים בחיים.

 

 

נכון שבאותו מחיר הייתי יכול לקנות 2-3 מצלמות סיניות אבל מהניסיון שלי אי אפשר לסמוך על התוחלת חיים שלהם, ואי אפשר לסמוך על הסינים שיחזירו לי את הכסף או יתקנו לי את המצלמה אם יש לה בעיה.

הסיבה היחידה שאתם כאלה "חכמים גדולים" היא שעדיין לא חוויתם את החוויה של לקבל סחורה פגומה ולהיות צריך להחזיר אותה ולחכות למשלוח חדש, שזה דבר שמסתכם במינימום חודשיים והרבה כאב ראש.

 

באותה מידה תקנו מצלמות של VICO זה לא משנה.

אם יש יבואן מספיק אמיץ שמוכן למכור בארץ מצלמות מסדרת הG1WX, ולהתחייב לאחריות של יותר משנה אז כל הכבוד לו.

אבל זה לא יקרה כי היצרן של המצלמות לא טיפש מספיק להתחייב לאחריות של יותר משנה.

פורסם

ניראה שהdod לא כאלה אמינות אם כך..

אבל כן השירות טוב, אם כי במחיר הזה מצפים לזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אתם ממש לא בכיוון...

 

התקלקלו לך שתי מצלמות G1W, ושתי מצלמות DOD. אז מה בעצם הופך את הDOD ליותר אמין?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
התקלקלו לך שתי מצלמות G1W, ושתי מצלמות DOD. אז מה בעצם הופך את הDOD ליותר אמין?

לא היו ליG1W, היו לי מצלמות אחרות ויותר משתיים.

ההבדל הכי גדול ביניהם הוא שהסיניות מתו לגמרי, ולמצלמות של DOD היו בעיות קטנות.

בLS430W הראשונה שקיבלתי שמתי לב שבחיבור בין שני קליפים היו חסרות 2 שניות, זה קרה פעמיים אז הם החליפו לי לLS430W חדשה שהייתה לה בעיה קטנה בפוקוס.

והLS430W עם הבעיה בפוקוס הוחלפה לי בLS460W חדשה, שזה דגם הרבה יותר איכותי וטוב מהLS430W, הם למדו מהטעויות.

לעומת זאת המצלמות הסיניות שהתקלקלו לי נזרקו לפח או נשלחו למוכר בתקווה שהוא יחזיר לי את הכסף שזה סיפור שלוקח כמה חודשים.

 

אני לא אומר תקנו מצלמות של DOD, אני אומר שעדיף לכולם לקנות מצלמות מיבואנים בארץ שנותנים אחריות ליותר משנה.

פורסם

יש חיה כזאת מצלמת חוץ , פנים, ואחורה , שמצלמת נורמאלי?

מחיר סביר

אמינה

לא מגושמת

עם מסך מקדימה שיראו תמונה

באמת אם יש כזאת חיה אשמר ללינק או לשם שלה לפחות :)

פורסם

ייעוץ קטן ואחרון לפני רכישה.

מה ההבדל בין G1W-C,לבין G1W-CB מלבד הצבע של הטבעת? (של העדשה).

ההבדל במחיר הוא 1$,לא משהו שמפריע,השאלה היא האם יש הבדל באמינות בין המצלמות?

יש מצלמה שיותר עדיפה מהשנייה?

בית"ר נורדיה ירושלים !

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...