Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבל שלא עושים מצלמות עם מעבד AMBARELLA A7AL70 וחיישנים יותר טובים כמו בDOD LS460W.

שכחתי לציין שהרזולוציה בG90- 7S הייתה 2560X1080P 30FPS.

פורסם

שאלה לגבי קיבוע של G1W-CB-

יש את המתקן וואקום שמגיע עם המצלמה והוא קצת מעצבן כי היא נכנסת בכוח לחריץ אז לשים\ להוריד אותה כל נסיעה זה מציק. ובמלחמה גם המראה זזה לי וזה הופך ל3-4 דקות של כיוונונים עד שאני מתחיל לנסוע.

 

אני מחפש דרך קלה ומהירה יותר לחבר ולנתק את המצלמה. חשבתי על מגנטים כמו שיש לטלפונים- השאלה אם זה יהייה מספיק חזק כדי שהמצלמה לא תפול ואם זה לא ידפוק את המצלמה עצמה

לחתוך את החלק שנמתחבר למצלמה במחזיק ובמקומו להדביק מגנט, ועל המצלמה לוחית ברזל קטנה.

 

לגבי החשמל- אני רוצה לעשות קיבוע בקורה של הדלת (בין הדלת לשמשה הקדמית... לא יודע איך קוראים לקורה הזו) לכבל ולהשאיר את השאר תלוי, ככה שאני מוריד את המצלמה ושם אותה בדלת הנוסע\ תא כפפות בלי לנקת מהחשמל. מה שמשאיר לי רק חיבור מהיר שלה בתחילת הנסיעה וזהו.

 

זה יעבוד?

רעיונות נוספים יתקבלו בברכה.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

מבקש המלצה למצלמת קדימה-אחורה באיכות סבירה, מחיר נוח (עד 300 ש"ח).

חד משמעית, לא זבל סיני, אלא משהו שיעבוד כשאני צריך אותו למען השמן!

תודה לעוזרים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

 

היי. זאת המצלמה a118 ללא קבל ולכן גם זולה יותר.

באותו אתר תקרא את הפוסט הבא.

https://forum.dashcamtalk.com/threads/b40-with-capasitor-or-with-battery-what-is-better.11411/

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אתמול רכשתי לי את המצלמה הזאת: MINI 0806 A7 CHIP

מכאן:http://www.ebay.com/itm/Upgrade-Mini-0806-Car-dash-Full-HD-1296P-Ambarella-A7LA50-A7-Camera-Cam-DVR-GPS-/121747568390?hash=item1c58b87706

מקווה שלא אתאכזב.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

רציתי גם להגיד משהו בנושא הזה של המחיר אבל לא רציתי לבאס, וזה היה עוד לפני שראיתי את הקופון ששמת פה (24 דולר פחות!).

אבל כבר התחלת, אז גם המקור (מוכר שאני לפחות לא מכיר ולא הייתי סומך עליו) שהוא קנה ממנו גם לא מי יודע מה אמין כמו גיר בסט.

 

leo, פעם הבאה תשאל ותתייעץ ("שרשור הייעוץ...").

 

לגבי המצלמה עצמה, אם הייתה אפשרות להחליף את הסוללה בקבל, הייתי רוכש אותה גם כן.

פורסם

היי, אולי לפני שנה רכשתי G1WH מ -

Banggood .בחודש האחרון המצלמה התחילה לעשות בעיות, אני חושב שזו הסוללה .



המצלמה לא מצליחה להישאר דולקת ללא חיבור לחשמל הרכב, תמיד יש סימן שהסוללה ריקה וטעינה במחשב/ברכב לא עוזרת .

 

מה אפשרי לעשות?, החלפה של הסוללה? .

 

המשך חג נהדר, איציק.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

זה לא כמו שאתה מתאר.

יש לי יכולת לבצע זאת ואני יודע בדיוק אילו קבלים מתאימים להלחמה הזאת, אבל השאלה אם התוכנה תוכל להתמודד עם זה.

לא כל מצלמה שאתה מוציא לה את הסוללה, תוכל להתמודד עם קבל. בעיקר מבחינת כיבוי ושמירת הקובץ האחרון.

צריך שהמצלמה תוכל לבצע כיבוי מהיר (ושהמסך יכבה מיידית כמובן - צרכן חשמל גדול) ושמירת הקובץ האחרון.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...