Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצלמה ישנה, הייתה טובה לשעתה.

אין לה תמיכה כיום כי yi הפסיקו לייצר מצלמות דרך ומלאי שנמכר עכשיו הוא ישן (המצלמה בקישור כבר לא זמינה),  יש מצלמות טובות ממנה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

שלום אנשים, ובמיוחד @FiS !

1.

אין לי טלפון חכם,

המצלמה המדוברת בשרשור - Z40 DDAPI

זקוקה להתחבר ל WI FI בשימוש שוטף?

כי אני יכול להתחבר בפעם הראשונה ממכשיר של חבר, אבל לא כל יומיים...

אם הבנתי נכון,  במקרה פגיעה חלילה, המכשיר שומר מעצמו את הקובץ הרלוונטי, בלי צורך בחיבור לפלאפון, ואז אני יכול להוציא את הכרטיס ולהתחבר למחשב.

2.

המצלמה הזו דורשת התקנה של איש מקצוע דווקא, או שבשני ידיים טובות אפשר להסתדר ?

ז"א, מה ההתקנה? להדביק, לכוון, לחבר כבל ?

3.

כאמור אני מחזיק פון טיפש, אולי יש איזה מצלמה יותר זולה, בלי אפליקציה ובלי וואיי פאיי, שתיתן את אותה איכות בפחות כסף?

מישהו מכיר 

תודותי.

 

 

  • רעיון טוב! 1
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם (נערך)

1. אין צורך בחיבור סמארטפון. הוידאו אכן נשמר בכרטיס וניתן לחברו למחשב ולצפות בו.

התקנתי אחת כזו לפני כמה חודשים ואאל"ט מסך המצלמה הספיק ולא היה צורך בחיבור לטלפון גם בהתקנה עצמה.

 

2. ללא קיט חניה זה די בדיחה לכל אחד עם קצת ידיים טובות, למי שלא מנוסה האתגר יהיה בעיקר סלילת החוט בדשבורד/קורה.

גם עם קיט חניה זה לא בלתי אפשרי, קצת יותר למידה ועבודה.

 

3. לא ממש. היא המומלצת בלי קשר ל-WIFI.

עריכה אחרונה על ידי tza
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

שאלה אולי מישהו יודע.
התקנתי בשני הרכבים (CX5 ו CX30) DDPAI Z40 שרכשתי מעלי דרך הלינקים פה, עם GPS, מצלמה אחורית ו Hardwire Kit. מסודר אצל מתקין. המצלמות פועלות גם במצב חניה. בשני הרכבים מנגנון ה Start Stop פסק לעבוד כעבור כמה ימים. ההערכה שלי - בגלל ירידת המתח של המצבר. כיוונתי את מתח הטריגר להפסקת צילום מ 11.8v ל 12.4v. זה לא עוזר. לא נראה לי שזה תקלה במצלמות, וגם המצברים די חדשים. כדי לבחון, ניתקתי את המחבר מתח למצלמה וה Start Stop חזר לפעול. אני חושב שלא ניתן ברכבים אלה לעשות שימוש במצב חניה. ולא מוצא איפה אפשר לנטרל אותו במצלמות. מקריאה ברשת, רשום שלא מומלץ לתת למצבר להיפרק מתחת ל 12.5v כי זה מקצר לו את החיים. אשמח להמלצות מה לעשות.

עריכה אחרונה על ידי BassDriver
פורסם

אתה יכול לבחור באפשרות של dormancy, שהמצלמה תהיה במצב סטנד-ביי ותפעל רק אם תהיה תזוזה של הרכב. זה מצב שיחסוך אנרגיה מהמצבר.

 

אני לא רואה שיש אפשרות לבטל את המצב מבחינת הגדרה, אז נשאר רק לנתק את הכבל הצהוב מקופסת הפיוזים ברכב (ולחבר במקום מתאם הפיוז את הפיוז שמתאים).

  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני שעתיים, FiS כתב:

אתה יכול לבחור באפשרות של dormancy, שהמצלמה תהיה במצב סטנד-ביי ותפעל רק אם תהיה תזוזה של הרכב. זה מצב שיחסוך אנרגיה מהמצבר.

 

אני לא רואה שיש אפשרות לבטל את המצב מבחינת הגדרה, אז נשאר רק לנתק את הכבל הצהוב מקופסת הפיוזים ברכב (ולחבר במקום מתאם הפיוז את הפיוז שמתאים).

הזמנתי את המצלמה הזו מאלי

ברשותי קודיאק 2023 שי ל ה ג''כ מערכת התנעה עצירה

האם עדיף לא להתקין את הקיט חניה

[לדעתי אפשר לבטל עדיין את ההזמנה של הקיט]

אשמח מאוד לתשובה

פורסם
לפני שעתיים, FiS כתב:

אתה יכול לבחור באפשרות של dormancy, שהמצלמה תהיה במצב סטנד-ביי ותפעל רק אם תהיה תזוזה של הרכב. זה מצב שיחסוך אנרגיה מהמצבר.

 

אני לא רואה שיש אפשרות לבטל את המצב מבחינת הגדרה, אז נשאר רק לנתק את הכבל הצהוב מקופסת הפיוזים ברכב (ולחבר במקום מתאם הפיוז את הפיוז שמתאים).

מה זה ה dormancy? היא תיכנס לסטנד ביי כשאני מדומם, ותפעל רק אם תגלה תזוזה? מה זה עושה למתח של המצבר?

פורסם

בוקר טוב,

 

יש איזשהו דיל למצלה דו כיוונית (ללא סוללה כמובן)?

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
בתאריך 26.1.2023 בשעה 23:30, רכוב כעומד כתב:

הזמנתי את המצלמה הזו מאלי

ברשותי קודיאק 2023 שי ל ה ג''כ מערכת התנעה עצירה

האם עדיף לא להתקין את הקיט חניה

[לדעתי אפשר לבטל עדיין את ההזמנה של הקיט]

אשמח מאוד לתשובה

אם תרצה מצב חנייה צריך את הקיט.

בתאריך 26.1.2023 בשעה 23:41, BassDriver כתב:

מה זה ה dormancy? היא תיכנס לסטנד ביי כשאני מדומם, ותפעל רק אם תגלה תזוזה? מה זה עושה למתח של המצבר?

זה

ציטוט

היא תיכנס לסטנד ביי כשאני מדומם, ותפעל רק אם תגלה תזוזה?

זה יחסוך בצריכת מתח.

 

לפני 29 דקות, Avi135 כתב:

בוקר טוב,

 

יש איזשהו דיל למצלה דו כיוונית (ללא סוללה כמובן)?

ה-DDPai Z40 כרגע במבצע בחנות הרשמית של החברה, המחיר טוב.

https://s.click.aliexpress.com/e/_Dd5xtfV

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 7 דקות, FiS כתב:

ה-DDPai Z40 כרגע במבצע בחנות הרשמית של החברה, המחיר טוב.

https://s.click.aliexpress.com/e/_Dd5xtfV

תודה רבה אלוף!

אגב, המשלוח ארוך בגלל שיש לסינים איזשהו חג עכשיו, כתוב לי שיגיע עד ה-12 למרץ.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

נדמה לי שנגמר החג העיקרי שלהם, וברוב המוצרים הם נותנים טווח ארוך למשלוח כדי לא להתחייב שיגיע מהר. בדרכ מגיע תוך שבועיים שלושה.

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אז לאחר שנתיים של עבודה הViofo A129 שלי החליטה להתפגר 😡

פשוט לא נדלקת. ניסיתי לחבר למקורות מתח חלופיים (מטען סלולרי, שקע USB במחשב, שקע מצת ברכב). לא עזר. ניסיתי לרסט (לחיצה ממושכת בחור הריסט) - גם לא עזר.

מבאס מאוד בשביל מצלמה לא הכי זולה ועוד ברכב שחונה בצל הרבה מעל הממוצע (חניה מקורה).

לפי הצילומים האחרונים בכרטיס נראה שהיא התפגרה באמצע הקלטה בחניה המקורה בשעות הערב. כלומר לא באיזה חום או משהו.

יש משהו שאני יכול לעשות כדי להחזיר אותה לחיים?

יש מה לפנות לתמיכה של viofo?

 

פורסם

הייתי חושד קודם כל בקבלים שבמצלמה.
צריך לפרק את המצלמה ולבדוק עם רב מודד אם הם תקינים.

אני לא יודע אם יש לך אפשרות\ידע טכני, אבל נדרשת גם הלחמה פשוטה במידה וצריך להחליף אותם.
בהנחה ויש לך את דגם הDuo הרגיל, צריך 2 קבלים של 2.7V 3.3F.

 

בפורום אחר ראיתי שבמסגרת האחריות VIOFO שלחו קבלים למישהו, אתה יכול לנסות לפנות אבל לא בטוח שיצא מזה משהו.

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...