מצטרף לשאלה... ראיתי שהמליצו על זה -
https://he.aliexpress.com/item/4001022084803.html?spm=a2g0o.cart.0.0.527e5c6er1PuQ9&mp=1&gatewayAdapt=glo2isr
השאלה היא אם יש משהו נוסף בארץ במחיר סביר
שמתי סאנדיסק 10 קלאס וכל התנעה של הרכב אני צריך להוציא את הכרטיס ולהכניס מחדש...אז יש כרטיס אחר מומלץ?(בתקווה שזה הבעיה ולא משהו אחר...)