Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני כחודש היתה לי נזילת שמן שנראה שהגיעה מהמכסה שסתומים, וביצעתי החלפה של אטם מכסה שסתומים.

השבוע הבחנתי שהנזילה לא פסקה ומה ששמתי לב, זה שהמכסה קצת התעוות (נראה מחום) באזור של סעפת הפליטה (מצורפת תמונה).

האם לדעתכם חובה להחליף מכסה? איך דבר כזה קורה? ואיך ניתן למנוע שזה לא יקרה שוב?

 

תודה רבה

20200929_110151.jpg

פורסם (נערך)

כנראה שהאטם ברח מהמסילה וסגרת עליו וזה מה שמעוות את המכסה, או הידוק בסדר ברגים לא נכון או מומנט לא נכון, או שהמנוע בעבר התחמם יתר על המידה ועבר תיקון.

 

פרק את המכסה ותצלם את האיזור והמעוות, לדעתי תגלה כשל בהרכבה של המכסה, אני ממליץ לבדוק את הוראות היצרן לסגירת המכסה וממליץ לסגור את הברגים בהדרגה ב 2-3 שלבים כדי שיסגר שווה.

בנוסף בדיוק באיזור העיוות רואים שיש למכסה חיזוק במבנה של המכסה, אז קשה לי להאמין שהמכסה יתעוות מעצמו בלי סיבה טובה.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם

היי

 

היום ביצעתי החלפה כמו שצריך (כמו שכתבתם למעלה פלוס מדריכים שקראתי) ויצא לי לצלם את המכסה כשהוא מפורק.

מצרף תמונות אשמח לחוות דעתכם.

כמובן שאעקוב ואראה אם ממשיכות הנזילות

 

IMG-20201008-WA0002.jpg

IMG-20201008-WA0001.jpg

IMG-20201008-WA0003.jpg

IMG-20201008-WA0000.jpg

פורסם

זה לא נראה טוב.

לדעתי תחפש מכסה כזה מפירוק או תבדוק לפני כמה עולה חדש.

אם אין סדקים באיזור העיוות אולי הייתי מנסה לחמם את האיזור עם פן פחחים (פן בטמפרטורה גבוהה) ומנסה להחזיר אותו לצורה המקורית.

גילית את הסיבה בזמן הפירוק? האטם ישב במקומו כמו שצריך לפני? 

פורסם

היי, האטם ישב טוב חשבתי שזה אולי בגלל סעפת הפליטה כשהרכב התחמם (בעיה שנפתרה).

אולי בגלל שחסרה לסעפת מגן נגד כוויות (למרות שסה לא נשמע לי הסיבה).

מה דעתך אלו יכולות להיות סיבות לכך?

פורסם
לפני 10 שעות, lizer2121 כתב:

היי, האטם ישב טוב חשבתי שזה אולי בגלל סעפת הפליטה כשהרכב התחמם (בעיה שנפתרה).

אולי בגלל שחסרה לסעפת מגן נגד כוויות (למרות שסה לא נשמע לי הסיבה).

מה דעתך אלו יכולות להיות סיבות לכך?

אכו נזק מחום, אבל לא בכלל איכות לקויי של חלק, אלא תקלה. 

אם חסר מגן חום זאת בהחלט סיבה. 

פורסם (נערך)

המכסה מעוות משני כיוונים מקבילים, משמע חום מסעפת הפליטה - לא כי גם מצד סעפת היניקה המכסה עם עיוות זהה.

אלא אם כן הראש מנוע בעבר רתח ועבר שיפוץ.

 

או שבעבר הורכב האטם בצורה שהוא לא ישב במסילה שלו, או שהידקו את הברגים בצורה לא נכונה. 

בכל מקרה דאג למגן החום, לא קיים ברכב חלק שהוא מיותר.

שורה תחתונה, במצב כזה המכסה לא תקין, במקודם או מאוחר הנזילה תחזור.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
×
×
  • תוכן חדש...