Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תפוח אדמה זה לא ירק?

צ'יפס איכותי זה החיים, משתתף בצערך דויד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני אנחש שיש פירצה בתקנות שמאפשרת לספורטאים מקצועיים להמשיך להתאמן בחדר כושר, אבל אין הגדרה של מי ספורטאי מקצועי ומי לא או משהו בסיגנון

עריכה אחרונה על ידי BarryG
  • מעניין 1
פורסם
לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

תפוח אדמה זה לא ירק?

צ'יפס איכותי זה החיים, משתתף בצערך דויד.

כל דבר שמטגנים מאבד מכל מה שטוב בו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תקשיב הלפרין, לפעמים צריך לשמור את הבורות שלך לעצמך.

כשתיהיה בבלגיה/הולנד, תשלח הודעה אגיד לך לאן ללכת, תבין על מה מדובר.

לא מדובר פה על צ'יפס של מקדונלדס, או צ'יפס במסעדה. או אפילו לא בצ'יפסרייה הזאת שנפתחה בתל אביב. לא אותה הרמה בכלל.

גם לא מאניקן פיס על הדאמראק באמסטרדם. (אם כי, זה הבא בהעדפות שלי, פשוט בסניף אחר)

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, David32 כתב:

תקשיב הלפרין, לפעמים צריך לשמור את הבורות שלך לעצמך.

כשתיהיה בבלגיה/הולנד, תשלח הודעה אגיד לך לאן ללכת, תבין על מה מדובר.

לא מדובר פה על צ'יפס של מקדונלדס, או צ'יפס במסעדה. או אפילו לא בצ'יפסרייה הזאת שנפתחה בתל אביב. לא אותה הרמה בכלל.

גם לא מאניקן פיס על הדאמראק באמסטרדם. (אם כי, זה הבא בהעדפות שלי, פשוט בסניף אחר)

 

אתה טוען שתפוח אדמה מטוגן מקבל ערכים תזונתיים אחרים בהולנד?

 

עד שאני אצא מהארץ ייקח עוד איזה עשור...

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

כן!

 

איזה קטגוריה אתה?

מג"ב - מעשן גראס בבית.

אבל מכיר את הקומבינה אולי אעשה את זה גם אם המצב ישאר סטטי

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 32 דקות, halperin96 כתב:

כל דבר שמטגנים מאבד מכל מה שטוב בו.

פשוט לא נכון. 

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם מטגנים, אז עדיף לטגן חלבון ולא עמילן שסופג המון. אין ספק שצ'יפס איכותי טעים מאוד, אבל אסון קלורי.

  • אהבתי 1
פורסם

זה מצחיק, לפני 7 שנים התחרתי בפיתוח גוף, האם אני מוחרג להכנס למכון? יש לי גביע ומדליות!

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, SlowRide כתב:

תפוח אדמה זה לא ירק?

צ'יפס איכותי זה החיים, משתתף בצערך דויד.

ירק זה הגדרת מטבח, פרי זו הגדרה בוטנית, חלק ממה שנקרא ירקות במטבח הוא פירות לכל דבר למשל עגבניה היא פרי

יש ירקות שהם שורשים בהגדרה בוטנית (בצל, גזר)

תפוח אדמה הוא לא שורש ד"א

בקיצור אם אתה רוצה להכתיר משהו כירק או לא-ירק במטבח שלך - לך על זה, אין הגדרה חד משמעית שמישהו יכול לחלוק עליך

 

לא זוכר אם הגבתי בטרד הזה כבר אבל אחרי 814 עמודים נכנסתי וראיתי את ההודעה הזו אז חשבתי לקפוץ למים

עריכה אחרונה על ידי DrorZi
  • רעיון טוב! 1

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

@yotams4 @DrorZi

 

ברוכים הבאים, היינו מקבלים את פניכם עם צ'יפס, אבל בדיוק סגרו את המסעדת צ'יפס

  • מצחיק 3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, BarryG כתב:

אני אנחש שיש פירצה בתקנות שמאפשרת לספורטאים מקצועיים להמשיך להתאמן בחדר כושר, אבל אין הגדרה של מי ספורטאי מקצועי ומי לא או משהו בסיגנון

 

איגוד השחיינים המקצועיים הצהיר שהוא לא ישתף פעולה עם הקומבינה.

למרות שדמי רישום שנתיים עולה 100 ש"ח, היו יכולים לעשות אחלה קופה.

 

https://www.isr.org.il/

 

 

 

image.png.c230e19338c2212fad7be0e71ba09b15.png

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...