Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 28 דקות, ChemGuy85 כתב:

זה מה שישאר מכלכלת מדינת ישראל אחרי שהמשבר יגמר

 

How to put out the dumpster fire in your mind - The Koko Community ...

ככה מכינים וואגיו וול דאן!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

סיזלזון.

 

 

-------------

בתור ילד קקה, מטריד אותי שהילדים שחינוכם בשנים הקרובות יפגע ממש, יצאו ילדים עוד יותר קקה ממני. וזה לא טוב בכלל - לאף אחד.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה להניח מראש שיחינוך יפגע? ההורים מובטלים ואין בתי ספר אז הם חייבים להיות עם הילדים. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

למה להניח מראש שיחינוך יפגע? ההורים מובטלים ואין בתי ספר אז הם חייבים להיות עם הילדים. 

הוא יוצא מנקודת הנחה שההורים קקה.

 

לא יודע מה עדיף...חינוך סובייטי או בלי חינוך בכלל,שניהם דופקים אותך שנים קדימה כל אחד בדרכו שלו.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 7 דקות, SlowRide כתב:

למה להניח מראש שיחינוך יפגע? ההורים מובטלים ואין בתי ספר אז הם חייבים להיות עם הילדים. 

קודם כול, לא כול ההורים מובטלים.

שנית, חוסר במסגרת ברורה אצל ילדים זה אף פעם לא טוב, בטח שלא לשבת מול הזום. ההגעה לבית הספר חשובה לא רק כדי ללמוד את נוסחת השורשים.

לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

הוא יוצא מנקודת הנחה שההורים קקה.

ג. כע, חלק מההורים קקה.

 

לפני 5 דקות, halperin96 כתב:

לא יודע מה עדיף...חינוך סובייטי או בלי חינוך בכלל,שניהם דופקים אותך שנים קדימה כל אחד בדרכו שלו.

יש לך ניסיון עם חינוך סובייטי? 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 10 דקות, halperin96 כתב:

הוא יוצא מנקודת הנחה שההורים קקה.

 

לא יודע מה עדיף...חינוך סובייטי או בלי חינוך בכלל,שניהם דופקים אותך שנים קדימה כל אחד בדרכו שלו.

 

רגע!!  ומה עם הסטודנטים?  

באוצר מדברים על יוני 2021... כמה סמסטרים יש עד אז?

הולך להיות גל של סטודנטים עם חור בהשכלה.. 

לדעתי הכי טוב להקפיא את כל העולם ובינואר לרוץ עוד פעם על שנת 2020 .

היו כבר אירועים לאורך ההיסטוריה ששינו תאריכים... היום עם המחשבים זה הרבה יותר קל. 

פשוט מעלים משחזור את המצב של ינואר 2020 לכולם..  

  • מעניין 1
פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

 

רגע!!  ומה עם הסטודנטים?  

באוצר מדברים על יוני 2021... כמה סמסטרים יש עד אז?

הולך להיות גל של סטודנטים עם חור בהשכלה.. 

לדעתי הכי טוב להקפיא את כל העולם ובינואר לרוץ עוד פעם על שנת 2020 .

היו כבר אירועים לאורך ההיסטוריה ששינו תאריכים... היום עם המחשבים זה הרבה יותר קל. 

פשוט מעלים משחזור את המצב של ינואר 2020 לכולם..  

אני לא מבין מה רע לאנשים ללמוד מקוון...

אם הייתי לומד בסמסטר רגיל כמו שלמדתי במקוון הייתי עם ציונים הרבה יותר סבירים.

 

מה שכן,קשה קצת לשמור על ריכוז כשאני יושב כל היום בבית ואין ספריות וכיתות לימוד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

===========================

 

מסתמנת תוכנית חילוץ כלכלית:

 

א. דמי אבטלה עד יוני 2021 (מראה את רמת האופטימיות של נערי האוצר)

ב. מענק דו חודשי כל חודשיים לעצמאיים שהמחזור שלהם ירד לפחות ב-50% 

ג. דחיית החזרי משכנתאות והלוואות עד יוני 2021 

ד. הגדלת הלוואות בערבות מדינה

 

עלות משוערת 80 מיליארד שקל 

 

https://www.themarker.com/news/macro/1.8981182

 

 

 

 

 

 

image.thumb.png.d24788446c597594ef20d30f066a2e84.png

 

פה אני רואה בעיה !!!  640,000 שנתי .. מישהו פה הולך לבכות הרבה.

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

image.thumb.png.d24788446c597594ef20d30f066a2e84.png

 

פה אני רואה בעיה !!!  640,000 שנתי .. מישהו פה הולך לבכות הרבה.

פראייר מי שהוציא קבלות...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

פראייר מי שהוציא קבלות...

 

מת לראות את הפרצוף של מישהו שההכנסה שלו הייתה 641,000 ש"ח ב 2019.

בשביל 1,000 ש"ח הוא הולך לא לקבל 7,500 כל חודש למשך 12 חודש... 

 

 

  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...