Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אי אפשר לרצות את כולם.

 

לדעתי אין סיבה להאריך לצעירים את האבטלה,יש עבודות.

אפשר ללכת להיות מאבטח בלובי של בניין או לעשות קורס ולשמור עם נשק.

לא חסר מודעות דרושים.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
===========================
 
מסתמנת תוכנית חילוץ כלכלית:
 
א. דמי אבטלה עד יוני 2021 (מראה את רמת האופטימיות של נערי האוצר)
ב. מענק דו חודשי כל חודשיים לעצמאיים שהמחזור שלהם ירד לפחות ב-50% 
ג. דחיית החזרי משכנתאות והלוואות עד יוני 2021 
ד. הגדלת הלוואות בערבות מדינה
 
עלות משוערת 80 מיליארד שקל 
 
https://www.themarker.com/news/macro/1.8981182
 
 
 
 
 
דברו על שני מענקים לעצמאים
הוצאות + מענק סיוע לא?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

צריך לחכות לפרסום הרשמי. 
זאת גירסא אחרת8f548aba7dc0d4d176539488dd8c8bb9.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

אי אפשר לרצות את כולם.

 

לדעתי אין סיבה להאריך לצעירים את האבטלה,יש עבודות.

אפשר ללכת להיות מאבטח בלובי של בניין או לעשות קורס ולשמור עם נשק.

לא חסר מודעות דרושים.

 

 

זה לא אתה שכתבת לפני כמה עמודים:

 

בתאריך 30.6.2020 בשעה 08:45, halperin96 כתב:

אבל חכה,בקרוב יספרו לך שיש 4500 משרות פתוחות בנקיון.

אה וגם בבניין.

 

  • מעניין 2
פורסם
  מת לראות את הפרצוף של מישהו שההכנסה שלו הייתה 641,000 ש"ח ב 2019.

בשביל 1,000 ש"ח הוא הולך לא לקבל 7,500 כל חודש למשך 12 חודש... 

 

 

 

הוא יקבל יותר אל תדאג

בטח לבעל עסק כזה יש מה לעשות עם 7500 שקל

לשלם שכירות על מחסן וקצת דלק?

 

 @ChemGuy85

לא לזה התכוונתי...רציתי לראות אנשים קופצים מגגות ושודדים חנויות...

 

אבל תראה זה התחלה

 

6a81248fc02d681f5718b165c67a03a8.jpg

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, Blaz00r כתב:

 

זה לא אתה שכתבת לפני כמה עמודים:

 

 

 

זו היתה עקיצה.

 

לפני 12 דקות, Transporter כתב:

 

 @ChemGuy85

לא לזה התכוונתי...רציתי לראות אנשים קופצים מגגות ושודדים חנויות...

 

אבל תראה זה התחלה

 

6a81248fc02d681f5718b165c67a03a8.jpg

 

Sent from my SM-G975F using Tapata

לצערי אני שכיר ולא אוכל להשתתף במרד.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 25 דקות, Blaz00r כתב:

עזבו עצמאים, מה עם שכירים שהפסיקו לעבוד לפני הקורונה? נופלים בין הכיסאות?

 

ילכו לעזאזל. הפסקתי לעבוד בדיוק לפני החגים, במהלך החגים כידוע, לא שוכרים, אחרי החגים התחילו מגעים ולקראת ינואר כבר זימונים לראיונות.

הגיע סוף ינואר, "חכה רגע".

הגיע פברואר- 3 ראיונות הלכו לפח, ומאז אני אפילו לא מקבל טלפונים חזרה בנוגע לקו"ח. מפה לשם בשנה האחרונה הייתי יותר בבית מאשר לא, מצב עצוב ביותר.

מה עושים? בעיקר מסרבים לתת לי הקלה בביטוח לאומי, אני לא חולם לרגע שמישהו יתן לי גרוש חזרה או משהו. אז אוכלים חסכונות, אוכלים את הלב, ומחכים להזדמנות.

פורסם
Just now, Blaz00r כתב:

העקיצה ההיא היתה ברורה, לא הבנתי אם אתה רציני בהודעה האחרונה.

 

כן.

אם לא היה לי ממה לחיות הייתי הולך לשבת בלובי של אינטל או משהו בשביל 35-38 לשעה.

 

זה לא כזה נורא לסטודנט שרוב הסיכויים לא הרוויח הרבה יותר.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני כשעה, David32 כתב:

יש לך ניסיון עם חינוך סובייטי?

בלי שבנית דירוג של החגורות (עם ובלי אבזמים) לפי דרגת כאב, אי אפשר להגיד שעברת משהו בסגנון. מצד אחד צלקת נפשית, מצד שני הסתברות קטנה לילד/ה קקה ו/או snowflake.

 

Why I'm glad corporal punishment is now only found in books ...

 

[תמונה להמחשה, למרות שזה מקל בידיו של מורה]

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
  כן. אם לא היה לי ממה לחיות הייתי הולך לשבת בלובי של אינטל או משהו בשביל 35-38 לשעה.

 

זה לא כזה נורא לסטודנט שרוב הסיכויים לא הרוויח הרבה יותר.

 

אז לא הבנתי, אתה בעד מה שכתבת לפני כמה עמודים או לא? כי אתה סותר את עצמך.

 

ומי דיבר על סטודנטים? עם כל הכבוד, רוב הסטודנטים יקחו עבודה כזאת גם בלי קשר לקורונה. אני מדבר על אנשים בכל שלב של הקריירה (אחרי תואר/הכשרה) שהפסיקו לעבוד לפני הקורונה וכרגע נופלים בין הכיסאות כי הם לא הפסיקו לעבוד בתווך. אז אם זה לא ברור - הם (אנחנו) במצב הרבה יותר גרוע, כי את כל ההטבות האלה של האבטלה כנראה לא מקבלים (מקווה שכן, לא בונה על זה).

ומה זה הפתרון העקום הזה לשלוח אנשים  לעבוד כשומרים בקניון? אתה תגיד את אותו דבר לעצמאים שנאלצו לסגור, "לא חסר משרות לכו לעבוד בתחנת דלק"?

 

ילכו לעזאזל. הפסקתי לעבוד בדיוק לפני החגים, במהלך החגים כידוע, לא שוכרים, אחרי החגים התחילו מגעים ולקראת ינואר כבר זימונים לראיונות. הגיע סוף ינואר, "חכה רגע". הגיע פברואר- 3 ראיונות הלכו לפח, ומאז אני אפילו לא מקבל טלפונים חזרה בנוגע לקו"ח. מפה לשם בשנה האחרונה הייתי יותר בבית מאשר לא, מצב עצוב ביותר.

מה עושים? בעיקר מסרבים לתת לי הקלה בביטוח לאומי, אני לא חולם לרגע שמישהו יתן לי גרוש חזרה או משהו. אז אוכלים חסכונות, אוכלים את הלב, ומחכים להזדמנות.

  

I feel you, כבר תיארתי בהודעה קודמת איך גם אני לא קיבלתי טלפון אחד לרפואה כבר מעל 3 חודשים. השוק מת מת מת. מקווה שיעבור במהרה ושבכל זאת לא ניפול בין הכיסאות.

פורסם
לפני 23 דקות, Pika007 כתב:

מה עושים? בעיקר מסרבים לתת לי הקלה בביטוח לאומי, אני לא חולם לרגע שמישהו יתן לי גרוש חזרה או משהו. אז אוכלים חסכונות, אוכלים את הלב, ומחכים להזדמנות.

 

לא הבנתי. ביטוח לאומי מסרב לשלם לך קצבת אבטלה ?

למה ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Blaz00r כתב:

 

 

  

 

אז לא הבנתי, אתה בעד מה שכתבת לפני כמה עמודים או לא? כי אתה סותר את עצמך.

 

ומי דיבר על סטודנטים? עם כל הכבוד, רוב הסטודנטים יקחו עבודה כזאת גם בלי קשר לקורונה. אני מדבר על אנשים בכל שלב של הקריירה (אחרי תואר/הכשרה) שהפסיקו לעבוד לפני הקורונה וכרגע נופלים בין הכיסאות כי הם לא הפסיקו לעבוד בתווך. אז אם זה לא ברור - הם (אנחנו) במצב הרבה יותר גרוע, כי את כל ההטבות האלה של האבטלה כנראה לא מקבלים (מקווה שכן, לא בונה על זה). מה זה הפתרון העקום הזה לשלוח אנשים  לעבוד כשומרים בקניון? אתה תגיד את אותו דבר לעצמאים שנאלצו לסגור, "לא חסר משרות לכו לעבוד בתחנת דלק"?.

הפנית אלי שאלה אישית,עניתי אישית.

לא יודע מה יעשה בן 43 מדימונה שיש לו שלושה ילדים,לך תשאל אותו.

 

לפני כמה עמודים הגבתי בציניות לבן אדם שרשם שהוא איבד עבודה ונפל בין הכסאות.

 

ואת מה שרשמתי עכשו כתבתי בהמשך להודעה על הארכת דמי אבטלה לאלה שמתחת לגיל 27 שתהיה או שלא ואת דעתי עליה.

 

אם היית קורא ולא רק מחפש לנסות לתקוף אולי הייתי יכול להמנע מההסבר הדבילי הזה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, מרק10 כתב:

 

לא הבנתי. ביטוח לאומי מסרב לשלם לך קצבת אבטלה ?

למה ?

כנראה שלא מגיע לי, חסר לי חודש בתחשיב הכולל של חודשים מתוך התקופה הדרושה. אני מנסה ברגעים אלו ממש להגיש בקשה שוב, כי הבנתי שהתחילו להתגמש מעט עם מקרי קצה.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...