Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשוואה לקטגוריה רכב גרמני לטוב ולרע.

הטוב - יותר קשיח (למי שאוהב להרגיש את הכביש), יותר איכותי בפנים לדעתי משמעותית מהמתחרות.

לרע - עלות טיפולים, רכב קשיח (למי שלא אוהב את זה).

 

ביחס לחלק מהמתחרות ניכר עליו שהוא כבר ישן (המחליפה הוצגה).

 

אם החלק הטוב מעניין אותך - לדעתי עם מנוע 2 ליטר הוא רכישה מצויינת, עד כמה שאני מכיר הוא לא שומר משהו על המחירון.

 

פורסם

כדאי לקחת בחשבון שב-2018 הותקן ברכב מובילאיי.

המובילאיי ירד רק במעבר למנועי 1.5.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

 

לפני 16 שעות, GTאי כתב:

בשוואה לקטגוריה רכב גרמני לטוב ולרע.

הטוב - יותר קשיח (למי שאוהב להרגיש את הכביש), יותר איכותי בפנים לדעתי משמעותית מהמתחרות.

לרע - עלות טיפולים, רכב קשיח (למי שלא אוהב את זה).

 

ביחס לחלק מהמתחרות ניכר עליו שהוא כבר ישן (המחליפה הוצגה).

 

אם החלק הטוב מעניין אותך - לדעתי עם מנוע 2 ליטר הוא רכישה מצויינת, עד כמה שאני מכיר הוא לא שומר משהו על המחירון.

 

מסכים עם כל מה שנאמר.

לגבי ההתיישנות - לא רלוונטי כי לא שאל על רכב חדש. 

לגבי מחירון, לא יודע - וגם מה שמשנה זה מה קורה בעסקאות אמיתיות.

יש 2 מנועים שונים, יש 2 רמות גימור ויש מספר מוגבל שהגיעו עם גג שמש שחציו נפתח.

 

סה"כ רכב מעולה שהדימיון החיצוני שלו לאחיות מטעה כאילו מדובר באותו רכב וזה לא נכון (יותר גדול ויותר איכותי ולא זהה בכל המכלולים).

 

למי שרוצה משהו איכותי ולא לבלוט יותר מדי.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
×
×
  • תוכן חדש...