Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכם חברי הפורום Carsforum, שמי ניב, בן 17 מאזור השרון,

 

לאחרונה אבא שלי קנה פולקסווגן טוארג שנת 2008, יד 2, 210K קילומטרים.

הוא קנה את האוטו מאיזושהי סוכנות פה בעיר שלי, הלך יחד עם חבר שלו המוסכניק (שיש לו ידי זהב חייב לציין!), חבר שלו אמר שהכל בסדר מבחינה מכנית,

אבא שלי הוציא את הסטפות, שם 30K על השולחן ושלום על ישראל...

 

האוטו היה נראה במצב מצוין, עד שהמזל נכנס לתמונה... יום אחרי שאבא שלי קנה את האוטו, לקחתי אותו לסיבוב עם אמא שלי מאחורה,

כשחזרתי לחנייה שבה אבא שלי מחכה לי בה, אני יוצא מהאוטו מחנה ושם לב לשריטה שלא הייתה שם ובאמת שהרסה את היופי של האוטו,

למען האמת שתי שריטות שנראות בצורה מגוונת מידי על מנת שזו תהיה תאונה או שפשוף, חשוב לציין שאמא שלי ישבה בצד של הדבר ולא שמעה כלום וכנ"ל אני.

אפילו יש חתך בטמבון אם תשימו לב, מה שלא הגיוני בשום אופן מדבר שנובע מהנהיגה שלי...

אבא שלי שם איזה צבע חרטא שהביאו לו בסוכנות כמו לק, אבל אתם יכולים לראות שזה לא השתלב משהו...

(תמונות מצורפות למטה)

אבא שלי גם אומר שכנראה נכנסו בי איפה שהוא כשחניתי או שמישהו גרם לכך, התבאס ממש וככה גם אני אבל עברו כבר המים מתחת לגשר.

 

כעת לשאלות:

1. כמה יעלה לי לתקן את זה? אני רוצה לעשות לאבא שלי הפתעה ביום מן הימים ולהוריד את זה מהלב שלי.

ואם אני כבר פה, ממש לעבור על כל שריטה שיש באוטו ולגרום לו להיראות חדש חדש!

 

2. שאלה שנייה היא, איפה אני יכול לעשות בדיקה מקיפה לאוטו על מנת שיתקנו בו הכל מהכל? העיקר שיחזיק לנו כמה שיותר זמן, אני רוצה לעשות מהאוטו הזמן בונבון!

 

3. בנוסף לכך, לאוטו יש בעיה במערכת שלו, הוא מגיע עם מערכת דיי ישנה שדווקא היא עובדת ואפילו יש מצלמת רוורס והכל אבל הרמקולים פשוט על הפנים, ברגע שיש שיר עם באס, הרמקולים עושים רעידה מוזרה כזאת, אי אפשר לשמוע בכלל ככה שירים, כמה יעלה להחליף את הרמקולים שבאוטו, כך שהגלגלי כיוון לווליום והכל יעבדו כמו שהגיעו עם האוטו...

 

אשמח להצעות מחיר, מוסכים באזור המרכז והשרון, תודה רבה לכם, ניב.

 

 

 

נכנסו בי עם האוטו של אבא שלי

 

נכנסו בי עם האוטו של אבא שלי

 

24e435bd06b4e867c0f0b16ee99712bf8b8e13a2.jpg

עריכה אחרונה על ידי ניבונציק
פורסם

תתחדשו!

 

לגבי השריטה - חבל שהוא צבע עם צבע בעצמו. לרוב (תלוי בעומק השריטה) ניתן לטשטש ואף להסיר בחלק מן המקרים. לך לקבל הצעת מחיר מפחח אך לדעתי אין מנוס מצביעה של הטמבון כרגע. לגבי שריטות אחרות ושאר ירקות - תצטרך טיפול דיטיילינג. מחירו תלוי במצב הצבע של הרכב, אך נע בין 1,000 ש"ח ל-2,500 ש"ח.

 

לגבי המערכת - צלם את המערכת ואת הרמקולים שנדע אם זו מערכת מקורית או לא. לדעתי מה שקורה לך זה שהרמקול לא יושב טוב בדלתות או וה-foam של הרמקול זז כתוצאה מהויברציה של הבאס, מה שגורם לך לשמוע את הרעש המוזר. 

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 28.7.2020 בשעה 10:20, Fraysa כתב:

תתחדשו!

 

לגבי השריטה - חבל שהוא צבע עם צבע בעצמו. לרוב (תלוי בעומק השריטה) ניתן לטשטש ואף להסיר בחלק מן המקרים. לך לקבל הצעת מחיר מפחח אך לדעתי אין מנוס מצביעה של הטמבון כרגע. לגבי שריטות אחרות ושאר ירקות - תצטרך טיפול דיטיילינג. מחירו תלוי במצב הצבע של הרכב, אך נע בין 1,000 ש"ח ל-2,500 ש"ח.

 

לגבי המערכת - צלם את המערכת ואת הרמקולים שנדע אם זו מערכת מקורית או לא. לדעתי מה שקורה לך זה שהרמקול לא יושב טוב בדלתות או וה-foam של הרמקול זז כתוצאה מהויברציה של הבאס, מה שגורם לך לשמוע את הרעש המוזר. 

 

אצלם ואקליט גם את הרעש עם שיר שיש בו באס, את השריטה שנכנסה ממש לתוך הטמבון פחות מעניין, יותר מעניין החלק האחורי, כמה יעלה צביעה נגיד רק לזה, (השריטות שצולמו פה)

פורסם
בתאריך 28.7.2020 בשעה 10:20, Fraysa כתב:

תתחדשו!

 

לגבי השריטה - חבל שהוא צבע עם צבע בעצמו. לרוב (תלוי בעומק השריטה) ניתן לטשטש ואף להסיר בחלק מן המקרים. לך לקבל הצעת מחיר מפחח אך לדעתי אין מנוס מצביעה של הטמבון כרגע. לגבי שריטות אחרות ושאר ירקות - תצטרך טיפול דיטיילינג. מחירו תלוי במצב הצבע של הרכב, אך נע בין 1,000 ש"ח ל-2,500 ש"ח.

 

לגבי המערכת - צלם את המערכת ואת הרמקולים שנדע אם זו מערכת מקורית או לא. לדעתי מה שקורה לך זה שהרמקול לא יושב טוב בדלתות או וה-foam של הרמקול זז כתוצאה מהויברציה של הבאס, מה שגורם לך לשמוע את הרעש המוזר. 

 

הנה התמונות, תודה רבה לך באמת, אתה העונה היחיד פה, הלוואי ועוד היו עוזרים לי.

 

לא הצלחתי להשיג הקלטה טובה מספיק, אבל כל פעם שיש באס פשוט יש רעידה כל האוטו מהרמקולים ולא בקטע טוב, שירים בלי באס הכל סבבה.

אלו הרמקולים שהצלחתי לראות והמערכת נראית לי מקורית כי היא ישנה ממש חחחחח

WhatsApp Image 2020-07-30 at 11.32.20 AM (5).jpeg

WhatsApp Image 2020-07-30 at 11.32.20 AM (4).jpeg

WhatsApp Image 2020-07-30 at 11.32.20 AM (3).jpeg

פורסם

המערכת לא מקורית. ממליץ לך לשדרג למערכת אנדרויד וכך גם תהנה מכל הפיצ'רים שאתה מחפש, ועל הדרך ללכת למתקין שגם יסדר לך את הרעש ברמקולים ואולי אף ישדרג אותם.

 

 

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 7 דקות, Fraysa כתב:

המערכת לא מקורית. ממליץ לך לשדרג למערכת אנדרויד וכך גם תהנה מכל הפיצ'רים שאתה מחפש, ועל הדרך ללכת למתקין שגם יסדר לך את הרעש ברמקולים ואולי אף ישדרג אותם.

 

 

איך זה עובד? איפה אני קונה מערכת שספציפית מתאימה לרכב.

 

Touareg 2008, דגם Comfortline עם 280 כ"ס, בנזין, אוטומט.

 

מה העלויות של מערכת, עלויות של התקנה והאם אתה ממליץ על מישהו?

 

מאיפה בכלל קונים מערכת? הרי אני רוצה שההגה והשליטה שבו נגיד על הווליום יעבדו על המערכת החדשה.

תודה רבה לך.

פורסם
לפני 9 דקות, ניבונציק כתב:

איך זה עובד? איפה אני קונה מערכת שספציפית מתאימה לרכב.

 

Touareg 2008, דגם Comfortline עם 280 כ"ס, בנזין, אוטומט.

 

מה העלויות של מערכת, עלויות של התקנה והאם אתה ממליץ על מישהו?

 

מאיפה בכלל קונים מערכת? הרי אני רוצה שההגה והשליטה שבו נגיד על הווליום יעבדו על המערכת החדשה.

תודה רבה לך.

 

רוב המתקינים מחזיקים מתאמים לכפתורים של הגה ששעושים את העבודה. אין לי המלצה לצערי, ממליץ לך לחפש בפורום אודיו ומולטימדיה המלצה למתקין של מערכת/רמקולים.

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...