Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום.

 

סתם מתוך סקרנות לכול יודעי הדבר!!

 

איזה דאיצו שריד מדובר 1000 או אולי 1300 !!!

כולם תוקעים מחירים ואפילו לא יודעים באיזה רכב מדובר.

לאחר שאקבל אינפורמציה מבעל הרכב סוג, שנה , דגם, והישטלשלות הארועים אוכל להגיב בצורה מיקצועית.

 

בברכה בני ל.

1300 16 שסתומים
פורסם

שלום.

 

מחיר החלקים מוגזם. החלקים כולם צריכים לעלות +- 750 ש"ח.

מחיר העבודה כולל שיפוץ הראש סביר.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • 7 שנים מאוחר יותר...
פורסם
עצתי כשלב ראשון, במידה ועוד לא מאוחר להוציא , את חברך מהמוסך ומייד!

שנית בעל ההצעה של 2242 שקל הוא אכן בעל מוסך , ומומלץ שתפנה אליו בפרטי, להבהרה נוספת,

ולקבלת פרטים נוספים, בכל מקרה הצעת מחיר של 3800 שקל תלוש מהמציאות ולא משתלמת!!

בברכה

צביקה

 

שלום, אמנם השרשור הזה ישן אבל אני מתלבטת בדיוק באותו עניין- גם לי יש שרייד 97 שיש לה בעיה באטם ראש

לא ידעו להגיד לי עדיין מה מידת הנזק ולא קיבלתי הצעת מחיר מסודרת, אבל נראה לי שהמוסך המורשה שאליו פניתי (בגלל שהמוסכניק שלי חושב שכדאי להפטר מהאוטו- עד כה ללא בעיות מיוחדות ועם 180,000 ק"מ) אכן נתן הצעה גבוה...

זה שנראיתי לחוצה בטח עזר וגם ביקשתי לדעת מה התרחיש הרע ביותר וכמה יעלה- החלפת ראש מנוע- 5000 ש"ח כולל עבודה וכל שאר מה שצריך להחליף עם זה

בהנחה שזה מחיר מופקע- למי אפשר לפנות באזור חיפה שיהיה גם מקצועי וגם אמין?

תודה מראש,

אלין

פורסם

אלין שלום רב !

ראשית קיבלת המלצה, על מוסך מומלץ באזור חיפה, בשרשור הקודם שפתחת!

ההמלצה היא על מוסך מרכז אמריקה בצ'ק פוסט.

שנית, באם המוסך מקצועי ואמין, הוא לא אמור לנצל את תמימותך, וחוסר נסיונך, והידע שלך בתחום הרכב, ולא לנצל את העובדה, שאת לחוצה, ולהפחיד אותך , בהחלפת מנוע מיותרת.

מוסך מקצוע ואמין, אמור לא להפחיד אותך, ולהתחיל באבחון מהקל לכבד, לפי הסדר הבא:

1- בדיקה ואיתור נזילות, וסיבות לאובדן מי הקירור, כמו למשל תקינות מכסה רדיאטור, בדיקת לחץ ברדיאטור, כדי לבדוק נזילות אפשריות מהרדיאטור, משאבת המים, צנרת מים כללית לרכב ועוד..

2-בנוסף עליו לבדוק תקינות תרמוסטט, תרמוסטט תפוס גורם להתחממות יתר, מה שגורם לקפיץ במכסה הרדיאטור להתרומם, ולשחרר לחץ הקיים במערכת, ולעתים להעביר מי קירור רותחים למיכל העבוי/ העודפים, ואז המיכל עולה על גדותיו, מי הקירור גולשים, דרך הצינורית עודפים, והתרמוסטט הוא האחראי במקרה זה, להתחממות היתר ולאובדן מי הקירור!

לא אטם ראש מנוע, לא ראש מנוע אכול ,ולא בלוק מנוע אכול, ובוודאי אין צורך להחליף מנוע, וזאת אני מסתמך על המידע שסיפקת על קילומטרז נמוך יחסית לרכב, ורכב שנסע ותפקד היטב ,על להתחממות האחרונה.

תרמוססט תפוס ,הוא בעייה נפוצה ברכב זה, והוא שווה בדיקת תפקוד, והחלפה לפי הצורך, כולל רענון מי קירור לאיכותיים(לא לחסוך בנושא של תרמוסטט מקורי, ומי קירור איכותיים).

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לך,

גם לי יש דייטסהו שרד 98 ואני רק רוצה להמליץ על מוסכניק אמין, הכי זול והכי נחמד שמצאתי בחיים שלי

הוא יעשה לך את העבודה הכי בזול שאפשר ועל הצד הטוב ביותר

אני הגעתי אליו לשיפוץ ראש מנוע והוא לא הסכים לשפץ לי אותו כי לטענתו זה יחזיק מעמד כמה חודשים ושוב יעשה בעיות

הוא המליץ לי לרכוש מנוע חדש

אתה קולט את היושר של הבן אדם? יכל בכייף לעשות את העבודה והרכב היה יוצא טוב מהמוסך

בקיצור אם תרצה, הוא נמצע בכפר ברא (מרכז הארץ, ליד כביש 6)

באים אליו מכל הארץ כי הוא שווה את זה. אני מגיעה אליו מירושלים למשל ...

 

מוסך אחים אדהם ריאן

טלפון: 0577750884

פורסם

דור האם המנוע שהרכב ת,הוא מיבוא, או מפירוק מקומי(רכב לאחר תאונה/מושבת?)

האם המחיר כלל הרכבה, והחלפת דברים נוספים על המנוע, כמו משאבת מים, טיימינג, מחזירי שמן ,בית תרמוסטט, שמן מנוע מסנן שמן מנוע , ומי קירור?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...