Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, זה בסדר לקחת כמה שניות אחרי. 

כן, סביר להניח שהאנטיביוטיקה הייתה מצילה אותו.

אם בא לך לקרוא בגוגל חפש "ריקציה".

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 9 דקות, Tsachi89 כתב:

       רשום בקישור שהבאתם לחצות וליטול באותו הזמן? מה הכוונה לחצות וליטול באותו הזמן? אם אני בולע חצי אחד וכמה שניות לאחר מכן את החצי השני זה בסדר? לא ברור מה הכוונה באותו הזמן.. 


באותו זמן, הכוונה לא בהפרש של שעה נניח.

חזיר דיזל

פורסם

רב תודות. חששתי שהכוונה היא לנטילה בו זמנית של שני החצאים מה שיכול היה להיות מאוד קשה לי.  אם אפשר שאלה אחרונה -  אם הנפיחות יורדת משמעותית כעבור מס׳ ימים, אפשר להפסיק באמצע? ראיתי בגוגל כתבות  בוינט מ2017 ועוד אתרי חדשות ישראלים שציטטו איזה מחקר בריטי שטוען שאין בעיה להפסיק באמצע 

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם
לפני 34 דקות, Tsachi89 כתב:

  אם אפשר שאלה אחרונה -  אם הנפיחות יורדת משמעותית כעבור מס׳ ימים, אפשר להפסיק באמצע? ראיתי בגוגל כתבות  בוינט מ2017 ועוד אתרי חדשות ישראלים שציטטו איזה מחקר בריטי שטוען שאין בעיה להפסיק באמצע 


עזוב את גוגל, טמקא ואתרי חדשות ישראליים. תעשה מה שהרופא אמר לך. אם שבוע אז שבוע ואם עשרה ימים אז עשרה ימים, ואם שני כדורים ביום אז שני כדורים וכו'.

יש בעיה גדולה בשנים האחרונות, התפתחות זנים עמידים של חיידקים בדיוק בגלל שאנשים לא משלימים טיפולים אנטיביוטיים כמו שצריך.

חזיר דיזל

פורסם

באותו הזמן - כלומר בהפרש סביר של כמה שניות עד דקות, לא לקחת חצי כדור ואחרי כמה שעות את החצי השני.

ולגבי מערכת החיסון ואיך שהיא מתמודדת - רוב הזמן היא מצליחה להסתדר על הכיפאק ואתה חי בלי אנטיביוטיקה למרות שמיליוני חיידקים פתוגניים נכנסים לגוף שלך כל הזמן. זיהום זה בדיוק המצב שלא - נכנסו יותר מדי חיידקים והם מתרבים מהר ממה שהמערכת החיסונית מחסלת אותם, ואז או שהגוף מצליח להתמודד איכשהו ואתה יוצא מזה, או שלא - ואתה יוצא מזה לבית הקברות... 

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

סליחה מראש, אין בכוונתי להטריל את הדיון 

אבל אני תוהה ממש,  בן כמה פות"ש?  האם הוא אף פעם לא היה חולה? האם אף פעם לא לקח אנטיביוטיקה?

 

מהו החשש הגדול מהכנסת תרופות לגוף? האם את כל מה שאתה אוכל ושותה אתה בודק פעמיים? אני באמת תוהה

מצד אחד אתה מפגין חשש גדול , אך מצד שני חוסר ידע מוחלט(וסליחה... ) 

 

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

גילי ושמי גלויים לכל . הכל מופיע בניק. ואתה צודק, החשש שלי מוגזם. אבל לקחתי בסוף , וזה מה שחשוב. בין היתר בזכות התשובות המצויינות שקיבלתי פה שהחזירו אותי לקרקע המציאות.  האמת שאני לא יודע למה אני חושש הפעם, לקחתי לפחות פעמיים בעבר בגיל ההתבגרות נגד אקנה ולפני שנתיים לאחר עקירת שן. אולי נלחץ הפעם בגלל כל האוירה הכללית של הקורונה, מי יודע. 

עריכה אחרונה על ידי Tsachi89

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם
לפני 4 שעות, Tsachi89 כתב:

 

 

תודה רבה. אעשה זאת. מותר לחצות אותו לשתיים ? הוא יותר מדי גדול

קפסולות אנטיביוטיקה אסור בתכלית האיסור לפתוח כי אם תפתח אותן תמצא את הצ'יפ שמסתירים לך בפנים...

  • מצחיק 2

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

@Tsachi89 אכן לחצות את הכדור וליטול את שני החצאים בזה אחר זה. בגלל הגודל, בדיוק העניין שעליו התלוננת.

 

וחשוב מאד להשלים את תקופת הטיפול השלמה. טיפול חלקי שמופסק לפני הזמן עלול להיות לא שלם (והזיהום יתפרץ כעבור מספר ימים) וגם עלול לגרום ליצירת זנים עמדים של חיידקים (המעטים שפיתחו עמידות יתרבו).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בגלל זה אנשים בלי רפלקס הקאה מפותחים יותר אבולוציונית וישרדו טוב יותר. הם יכולים לבלוע "Huge Balls", כדורי אנטביוטיקה ענקיים שמייצרים עכשיו להתמודדות עם החיידקים העמידים, ויש להם גם קריירה מובטחת באחד מהענפים הצומחים בתעשיה העולמית בעת מגפות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

תשמע - זה ממש מסוכן, כיוון שהמשמעות של Balls באנגלית שונה לחלוטין מזו של "כדורים" בעברית.

 

ודרך אגב, חלק גדול אם לא עיקר הנפח של הטבליה היא חומרים לא פעילים, אלה שמאפשרים להפוך את האבקה של חומרים פעילים לטבליה שאפשר לארוז, לאחסן ולבלוע בלי לשקול על מאזניים אנליטיים, ועם צורה, טעם וצבע ייחודיים שמאפשרים להבחין בינה לבין טבליות אחרות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 שעות, arik100 כתב:

סליחה מראש, אין בכוונתי להטריל את הדיון 

אבל אני תוהה ממש,  בן כמה פות"ש?  האם הוא אף פעם לא היה חולה? האם אף פעם לא לקח אנטיביוטיקה?

 

מהו החשש הגדול מהכנסת תרופות לגוף? האם את כל מה שאתה אוכל ושותה אתה בודק פעמיים? אני באמת תוהה

מצד אחד אתה מפגין חשש גדול , אך מצד שני חוסר ידע מוחלט(וסליחה... ) 

 

 

אני בן 28, מעולם לא הזדקקתי לאנטיביוטיקה (טפו טפו...)

פורסם
לפני 8 שעות, קורן בן אשר כתב:

יש בעיה גדולה בשנים האחרונות, התפתחות זנים עמידים של חיידקים בדיוק בגלל שאנשים לא משלימים טיפולים אנטיביוטיים כמו שצריך.

 

יש בעיה עוד יותר גדולה בשנים האחרונות והיא אנשים שקוראים שטויות באינטרנט וחושבים שהם מבינים יותר טוב מאנשי מקצוע שעברו שנים של הכשרה וצברו עשרות שנות ניסיון בפרקטיקה. לקרוא זה טוב ותמיד יהיה איזה אחד שקרא באינטרנט, התעקש על בדיקה נוספת וגילו שיש לו סרטן (סתם זורק), אבל אני מוכן להמר שמספר אנשים מהסוג הזה נמוך פי עשרות המונים בהשוואה לאנשים שקראו באינטרנט, בלבלו לרופא את המוח ובסוף עשו לעצמם יותר נזק. זה נכון בכל מקצוע, לא רק ברפואה.  

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, sperial כתב:

@Tsachi89 אכן לחצות את הכדור וליטול את שני החצאים בזה אחר זה. בגלל הגודל, בדיוק העניין שעליו התלוננת.

 

וחשוב מאד להשלים את תקופת הטיפול השלמה. טיפול חלקי שמופסק לפני הזמן עלול להיות לא שלם (והזיהום יתפרץ כעבור מספר ימים) וגם עלול לגרום ליצירת זנים עמדים של חיידקים (המעטים שפיתחו עמידות יתרבו).

 

 

אבל תראה את המחקר הבריטי הזה:

https://davidson.weizmann.ac.il/online/sciencenews/חוקרים-בריטים-השלמת-טיפול-לא-מונעת-עמידות-לאנטיביוטיקה

 

https://www.bmj.com/content/358/bmj.j3418

עריכה אחרונה על ידי Tsachi89

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם

כלל האצבע שלמדתי הוא שאנטיביוטיקה אסור להפסיק באמצע הטיפול. השלמת הטיפול (גם אם הסיבה לנטילת האנטיביוטיקה כבר חלפה מזמן, והגוף בריא) הוא חיוני על מנת שהחיידק לא יצליח לפתח עמידות מול האנטיביוטיקה הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...