Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אהלן,

מחפש לרכוש באינטרנט איזה כמה מטליות שיהיו חדשות לqd, דשבורד וכו׳.

יש המלצות?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

פורסם

תבדוק בנעוץ על מטליות של הקוריאני ( אין לי אינטרנט בבית לתת לינקים) יש לו מבחר מטליות מכל הסוגים. בעלי אקספרס תמצא מטליות זולות וטובות לכל מטרה. רכשתי מהם כמה פעמים הן תמיד היו איכותיות. גם בארץ לא חסרות אך במחיר מעט יותר יקר.

 

תעשה חיפוש דנו על הנושא מכל כיוון כולל הסברים על צפיפות, ומה מתאים לכל מטרה.

 

 

פורסם

שיתקנו לי את האינטרנט בבית (פרטנר זוועה) אתן לך קישורים והסברים על סוגי המטליות. בינתיים אתה יכול לבדוק באוטוסטור ועוד כמה אתרים.

 

אחרי שידרוג האתר הרבה לינקים לא עולים, אני מסדר את זה בזמני הפנוי.( סדרתי כמה)

 

כמה מטליות שלי לאחר כביסה עם חומץ.

תענוג לגעת במטלית.

 

 

IMG_20200621_104902.jpg

IMG_20200621_104853.jpg

IMG_20200621_104839.jpg

IMG_20200621_104844.jpg

פורסם

כאן רשמתי המלצות למטליות לא מזמן, כולל לקוריאני שאתה מתעניין.

 

UBER מטלית מעולה לייבוש ראשוני.

https://www.amazon.co.uk/Microfibre-DRYING-Chamois-Microfiber-Detailing/dp/B00FRH1WWQ

 

 

הסברים מעניינים מה זה GSM. (חבל שהקישורים בחלקם שבורים)

 

עוד אחד. הכל דרך חיפוש אגב. ( אם לא באתר, אז דרך גוגל)

 

ואם תנבור ותחפש, תמצא עוד הרבה דיונים.

 

בהצלחה.

פורסם

לצערי, כל הקישורים שצירפת שבורים אצלי - גם דרך המחשב וגם דרך הנייד.
חיפוש בגוגל לא מצא דבר


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

בזמן האחרון אני מחפש מגבות ייבוש חדשות, ואני שם לב שכמעט ואין מלאי של מוצרים בארץ.

אז עשיתי חיפוש קטן בעלי אקספרס ומצאתי את המגבות האלה https://www.aliexpress.com/item/4000073157190.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4e032b8f1Cw3Sq&algo_pvid=4b632507-882a-4d33-81d0-d9ef6150642f&algo_expid=4b632507-882a-4d33-81d0-d9ef6150642f-2&btsid=0ab6f8ad15953150193133940e6cc2&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

לפי מה שהבנתי הסוג שלהם (1200GSM) נחשב טוב, תקנו אותי אם אני טועה.

אז בגדול יש את ה  meguiar's water magnet שאני משתמש בה לייבוש, אבל מרגיש של שאחרי ייבוש של 4\3 רכב היא כבר "עייפה" ומתקשה לספוח את המים. 

לגבי הייבוש אני מייבש את הרכב חלקית (בערך 70%)  עם הwater magnet, ואז עם מגבת אחרת יחסית פשוטה מיישם qd . ושוב ניגוב סופי עם הwater magnet.

ובניגוב הסופי היא לא עושה עבודה מספיק טובה .

אז לפי מה שאני מבין מקריאה בפורום וגם מהניסיון שלי, אני צריך עוד מגבות\ מגבת לניגוב סופי.

לפי התגובות של האנשים בעלי אקספרס היא אחלה. 

 אבל אני הרבה יותר סומך על חברי הפורם כאן, מגבת כזו מיעודת בכלל לניגוב סופי?

אשמח לדעת איך המגבות שצירפתי בקישור , ואם יש למישהו ניסיון איתן .

תודה..

 

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman
פורסם

מה ההבדל בין מטלית המיקרופייבר שמוכרים בסופר בכמה שקלים למטלית מיקרופייבר יקרה ומיוחדת לניקוי רכבים? שווה להשקיע?

פורסם

מנסיון כמה שיותר GSM לא תמיד נוח לעבוד איתה היא כבדה, גדולה ומשאירה סבים, במיוחד אלה מעלי אקספרס. 

מול כל ההמגבות שהיו לי אני נעצרתי על מגבת  של קארפרו סופגת מעולה, דקה ולא משאירה סיבים. 

פורסם

כן יש אותה בשני גדלים, קניתי אחת קטנה לניסיון, אחרי שניסיתי אותה ממש אהבתי, קניתי את הגדולה והקטנה נשארה לפנישים וחלונות.

  • רעיון טוב! 3
  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...