Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העמסתי את כל הגג (זכוכית) יותר מ 20 פעם בספורטאז', ולפחות עוד 7 פעמים בסורנטו (בדיוק אותו גג עם חלון נפתח בשניהם), ואף פעם לא נפל משהו פנימה...(;-

כמו כן העמסתי עליו קרשים לביניין, זוויות ברזל (עטופות בשמיכה), ומה לא... לדעתי אפילו הוא יותר חזק מהגג פח בקטע של דנטים פוטנציאליים.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני 21 דקות, lanosforce כתב:

אין לי שום כוונה אמיתית להעמיס שום דבר על הגג של הDS - יש לי עריסה מהדודג', מקסימום אארגן גגון לסובארו. 

 

בכל מקרה אם תצטרך אתה יודע למצוא אותי

 

לפני 12 דקות, ST12345 כתב:

העמסתי את כל הגג (זכוכית) יותר מ 20 פעם בספורטאז', ולפחות עוד 7 פעמים בסורנטו (בדיוק אותו גג עם חלון נפתח בשניהם), ואף פעם לא נפל משהו פנימה...(;-

כמו כן העמסתי עליו קרשים לביניין, זוויות ברזל (עטופות בשמיכה), ומה לא... לדעתי אפילו הוא יותר חזק מהגג פח בקטע של דנטים פוטנציאליים.

 

בקטע של דנטים בטוח, אבל על גג רגיל מותר להעמיס לדעתי עד 60 ק"ג, על הגג זכוכית מה המגבלת משקל? בלי עריסה או גגון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בהחלט - כנ"ל 

 

אני חושב שגם לעריסה יש מגבלה וגם לגגון עצמו - לאחד שקניתי לדודג' המגבלה היתה 45 קילו למשל. 

לגג זכוכית אני לא רוצה לדעת והאמת שלא ראיתי בכלל עיגונים לגגון בDS אז אני לא אתפלא אם בכלל הרכב לא נועד לכך. 

 

מרד אלור!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אין עיגונים לגגון אז אין ברירה - רק צ'ימיגג לא? או נגרר

בהזמדנות תבוא ותמשש, אראה לך גם איך שמים על ה-3

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 14 שעות, m3x7r3m3 כתב:

ה-630 לא גדול מדי? את ה-525 לא ניצלתי מעולם במלוא הנפח שלו

אנו יוצאים לקמפיניג בסוכות ופסח שעדיין יחסית קריר. רק שמיכות פוך + כריות + אוהל יתפוס את כל הנפח

פורסם

את כל הציוד שהעמסתי על הספורטאז', זה היה מאזור תעשיה חדרה שיש בו חלק קטן של כביש ממש משובש, ועוד כ 7 באמפרים אצלי בישוב ועוד 2 פסי האטה ממתכת. כמובן שנסעתי מאוד בזהירות. חשוב לציין שכל זמן שחלוקת המשקל פרוסה על כל הגג אז לדעתי אין בעיה. ושוב, תמיד, אבל תמיד אני נוסע ממש לאט ובבאמפרים וקפיצות עובר בזחילה. 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

נגיד את זה ככה - על הDS אני ממש אבל ממש לא מתכוון להעמיס דבר על הגג - לא גגון, לא בטיח. 

 

הסובארו גם ככה רכב מרווח יותר עם תא מטען גדול יותר - לנסיעות ארוכות לכל המשפחה די בטוח שהסבוארו תהיה הבחירה המועדפת - צריך להתאים לה גגון, עריסה כבר יש. 

 

לפותח השרשור - צ'ימיגג נראה כמו פתרון הרבה יותר יעיל במובן הנפח - חושב שהוא פחות יעיל במובן המשקל. אם אתה בוחר בצ'ימיגג תעדיף לשים בו דברים קלים - את הביגוד, כסאות בד, מתנפחים לילדים (או אם יש לך קטע עם בובות למבוגרים, רק אומר שאין שום דבר פסול בכבשה אם היא מאוד חמודה!) וכך הלאה. אם אתה מתכוון לשים על הגג דווקא את הדברים הגדולים או שזה נועד בכלל בשביל קמפינג ואתה רוצה לשים שם מתקן מים\גלגל רזרבי  או פשוט את הציוד הכבד יותר - גגון. 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, שגיא 601 כתב:

אנו יוצאים לקמפיניג בסוכות ופסח שעדיין יחסית קריר. רק שמיכות פוך + כריות + אוהל יתפוס את כל הנפח

 

כמה שמיכות פוך צריך? ב-525 נכנסות 2 מזוודות טרולי ענק ועוד 3 טרולי בינוניות, עגלה בקיפול מטריה ועוד נשאר מקום

 

אגב זה היה סתם כדי לבדוק את הנפח, לא כשהוא היה על הגג.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...