Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

אנו משפחה עם 4 ילדים, מתניידים עם אאוטלנדר. בשגרה אין בעיית מקום מאחר וכסא אחד מקופל ויש מקום בתא המטען.

הבעיה היא בטיולים (קמפינג' וכו') שאז נדרשת תוספת מקום.

אני מתלבט בין התקנת גגון ועריסה או צימיגג 650 ליטר. אני יותר נוטה לכיוון הצימיגג מאחר והוא יחסית אטום למים, ניתן להכניס בתוכו גם פריטים קטנים ומפוזרים והוא לא נמצא תמיד על הרכב.

בעריסה ההטענה פשוטה יותר, אין צורך להרכיב ולפרק בכל פעם אך אולי יהיה רעשי רוח? בנוסף עלות של גגון + עריסה גבוה יותר בכ- 50 אחוז מהצימיגג

בקיצור מתלבט..

 

פורסם

יהיו רעשי רוח קשים למדי, בוודאות. עד כמה זה מפריע? טעם אישי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

נסיעה עם תוספת על הגג פוגעת באופן מהותי בצריכת הדלק ובאופן קצת פחות מהותי ביציבות.

אם מדובר בשימוש של פעמים בודדות בשנה, עדיף שתבחר במה שיהיה לך יותר קל לפרק ולאחסן במחסן.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש לי צ'ימיגג 525 קבוע יושב מקופל בתא המטען

יותר מפעם ופעמיים פרשתי אותו (עניין של 20 דקות בפעם הראשונה להבין את הקונספט, היום אני פורש אותו ב-5-7 דקות).

קיפול לוקח חצי שעה בפעם הראשונה, היום אני מקפל ב-10 דקות.

 

והיתרון המשמעותי זה שאין רעשי רוח ביום-יום (כי הוא מקופל בתא המטען)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

האם הקשירה של הצ'ימיגג לא חוסמת את כריות הוילון? העריסה עושה המון רעשי רוח.

פתרון ביניים:

היו לי בספורטאז' 2 כנפיים שהרכבתי על מסילות הגג אצל גבי מ 'הצב' באזור. הכנפיים אווירודינמיות ולכן רעשי הרוח מופחתים משמעותית, והן עוזרות לעגן על הגג ציוד בנסיעות. 

היה לי סידור של כמה מזוודות על הגג, עגלת תינוק, שאת כולם הייתי מכסה ברשת עיגון שיש לה 4 ווים לכל פינה בכנף. הרשת שיש לי אצלי מאז שקיבלתי אותה עם האוקטביה 2013, אבל מאמין ש

ניתן לרכוש.  

עד היום אני משתמש ברשת להעמיס את הגג של הסורנטו כי אכן עם 4 הזאטוטים ברכב לא נשאר הרבה מקום.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)

הקשירה של הצ'ימיגג לא מגיעה בכלל לתוך האוטו, יש 4 ווים שנתפסים בין הגומיה למתכת של הרכב, אין קשירה בפנים (לרוחב האוטו או משהו כזה)

 

למעשה בתוך האוטו אין לך מושג שיש ג'ימיגג על הגג בכלל.

 

ראה את ההוראות פה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הכול עניין של כמות שימוש, אם אתה משתמש פעמים ספורות בשנה ומוכן נפשית לנושא ההתקנה והפירוק שלוקחת כמה וכמה דקות אז עדיף לך צימיגג, היתרון שלו שהוא פשוט לא שם כשאתה לא משתמש ויכול לאחסן אותו בבגאז או במחסן, כשהוא לא שם אין רעשי רוח ואין עליה בתצרוכת דלק.

לעומת זאת אם אתה צריך אותו לשימוש תכוף יותר ומוכן לחיות עם הרעש שמשתנה בין רכב לרכב (הייתה לי דציה סנדרו מהעבודה והרעש למרות שדובר היה מגגונים איכותיים ויוקרתיים היה בלתי נסבל עד שהורדתי וחיברתי לפני כל שימוש) אז תקנה עריסה. בכל מקרה שווה לך אם תוכל למצוא רכב דומה לשלך עם עריסה ולנסוע עליו, אולי הרעש מבחינתך יהיה לא כלכך נורא והדילמה תפתר לפחות מהפן הזה 

פורסם

בסוף קניתי צ'ימיגג 630 ליטר.

העניין הוא לא רק הרעש אלא המוצר בכלל. לצ'ימיגג יתרון שהוא מוגן יחסית מגשם, שניתן להכניס לתוכו גם פריטים קטנים ומפוזרים מבלי לקשור כל אחד בנפרד.

בסוף השימוש שלו יהיה לקמפיניג ומזוודות, שמיכות, כריות ואוהל יכנסו שם בכיף.

וכן, מדובר על פעמים ספורות בשנה ואין טעם שעריסה תשב על הרכב כל הזמן

  • רעיון טוב! 1
פורסם

היה לי גגון עריסה בדודג' - לא שמעתי שום רעשי רוח נכירים ולא הרגשתי שינוי בצריכת הדלק 🤣

 

צ'ימיגג לא סורט את הצבע? 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ברכב הנוכחי יש לי גג זכוכית אז בחיי אולי צ'ימיגג יהיה פתרון עדיף. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 31 דקות, lanosforce כתב:

היה לי גגון עריסה בדודג' - לא שמעתי שום רעשי רוח נכירים ולא הרגשתי שינוי בצריכת הדלק 🤣

 

צ'ימיגג לא סורט את הצבע? 

מנסיון לא שורט את הצבע, לי יש צ'ימיגג של חברת KEEPER נקנה מאמזון בחצי מחיר מהארץ...

 

 

לפני 8 שעות, ST12345 כתב:

האם הקשירה של הצ'ימיגג לא חוסמת את כריות הוילון? העריסה עושה המון רעשי רוח.

פתרון ביניים:

היו לי בספורטאז' 2 כנפיים שהרכבתי על מסילות הגג אצל גבי מ 'הצב' באזור. הכנפיים אווירודינמיות ולכן רעשי הרוח מופחתים משמעותית, והן עוזרות לעגן על הגג ציוד בנסיעות. 

היה לי סידור של כמה מזוודות על הגג, עגלת תינוק, שאת כולם הייתי מכסה ברשת עיגון שיש לה 4 ווים לכל פינה בכנף. הרשת שיש לי אצלי מאז שקיבלתי אותה עם האוקטביה 2013, אבל מאמין ש

ניתן לרכוש.  

עד היום אני משתמש ברשת להעמיס את הגג של הסורנטו כי אכן עם 4 הזאטוטים ברכב לא נשאר הרבה מקום.

יש 2 סוגים הדגם הישן לא מתאים לרכבים עם כריות צד, החדש מותאם.

פורסם
לפני 47 דקות, שגיא 601 כתב:

בסוף קניתי צ'ימיגג 630 ליטר.

העניין הוא לא רק הרעש אלא המוצר בכלל. לצ'ימיגג יתרון שהוא מוגן יחסית מגשם, שניתן להכניס לתוכו גם פריטים קטנים ומפוזרים מבלי לקשור כל אחד בנפרד.

בסוף השימוש שלו יהיה לקמפיניג ומזוודות, שמיכות, כריות ואוהל יכנסו שם בכיף.

וכן, מדובר על פעמים ספורות בשנה ואין טעם שעריסה תשב על הרכב כל הזמן

 

ה-630 לא גדול מדי? את ה-525 לא ניצלתי מעולם במלוא הנפח שלו

 

לפני 42 דקות, lanosforce כתב:

היה לי גגון עריסה בדודג' - לא שמעתי שום רעשי רוח נכירים ולא הרגשתי שינוי בצריכת הדלק 🤣

 

צ'ימיגג לא סורט את הצבע? 

 

לדעתי לא, אבל את הרכב הקודם החזרתי ועל החדש עוד לא יצא לי לשים.

אם תצטרך ואתה יכול לשים על הגג זכוכית אתה מוזמן להשאיל, זה לא רחוק ממך

 

לפני 15 דקות, lanosforce כתב:

ברכב הנוכחי יש לי גג זכוכית אז בחיי אולי צ'ימיגג יהיה פתרון עדיף. 

 

לא בטוח שזכוכית יכולה לעמוד בעומס משקלי כמו גג פח, בספר רכב אין התייחסות לזה?

 

לפני 3 דקות, llaavvii כתב:

יש 2 סוגים הדגם הישן לא מתאים לרכבים עם כריות צד, החדש מותאם.

 

אין יותר את הישן, ולדעתי גם בשבילו ניתן לקנות רק את הווים ולחבר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אין לי שום כוונה אמיתית להעמיס שום דבר על הגג של הDS - יש לי עריסה מהדודג', מקסימום אארגן גגון לסובארו. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...