Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Ragnar כתב:

לא יודע, אף פעם לא חיבבתי אותו

הוא ברמה, מסודר ונקי - אין ספק

 

אבל היעדר רשתות מזון שוות או חנויות יותר "עממיות" פשוט הופכות אותו לכמעט לא רלוונטי 

רק אל תספר לחברה שאמרתי את זה. יש לה חיבה מוזרה לקניון הזה

 

לרוב הוא משמש עבורנו לחניה נוחה באזור לשם טיול בחשמונאים בואך קרליבך. כדורי פירה בסוסו & סאנס וצ'דר קונה אותי בכל מצב

 

ביקרתי בו פעם אחרונה לפני שנה וחצי רכשתי חולצה. אישית אני מתעב קניונים במיוחד כאלה שבנויים כמו מבוך. הקניון הזה נכנס לרשימה השחורה שלי אחרי שנאלצתי לבזבז 20 דקות בשביל למצוא את היציאה. 

  • אהבתי 1
  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

@ChemGuy85 רציתי להרגיש עשיר וקניתי לי גרביים מאנדר ארמור

החנות היחידה ששווה בעיניי משהו בקניון הנ"ל

 

אל תשפוט, זה היה לפני עידן החל"ת והקרנולה 😉

פורסם
בתאריך 9.7.2020 בשעה 21:06, sperial כתב:

בישראל ההגדרות לא השתנו.

 

דווקא כן, השתנו ואז "הקפיצו" את כמות החולים קשה.

בתאריך 11.7.2020 בשעה 07:43, Night Driver כתב:

אתה מדבר על השקעה ממונפת בנכס בר מימוש וזה שונה.

 

כמעט כל עסק שייסגר בפתאומיות ייקלע למשבר קשה מאוד. לא מכיר עסק בלי התחייבויות לזמן ארוך וגם לא מכיר עסק שיגיד החליטו שסוגרים אז אנחנו מרימים ידיים. כל עסק ינסה לפעול בצורה כלשהי בין אם לצמצם נזקים ובין אם לשמר לקוחות.

 

עכשיו עסק יצירתי שהצליח לצמצם את הפגיעה במחזור ל 35% עדיין יפסיד אבל לא יקבל גרוש בתכנית המוצעת של הממשלה.

זה שאתה לא מכיר , זה לא אומר שלא קיים. ישנם עסקים כאלו , אני מכיר כמה. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 4 דקות, YaronNahum כתב:

דווקא כן, השתנו ואז "הקפיצו" את כמות החולים קשה.

 

 

אם אתה סומך על זה ששינוי ההגדרה (המינורי עד כמה שמצאתי) הוא זה שגרם לקפיצה בכמות החולים הקשים (היום פי 2 מלפני 9 ימים) אז אתה נשען על משענת קנה רצוץ

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ברור שלא הכל , אבל חלק כן. 

 

וזה שקול לשינוי של החוקים תוך כדי המשחק. למשל לקבוע שגם בעיטות לשער שפגעו בקורה פתאום יחשבו כשער. 

במחצית. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

בגדול כל ההתנהלות עם הוירוס הזה (או כל וירוס חדש) זה לשחק עם שינוי החוקים תוך כדי המשחק, ובשלב מסוים השופט בועט לך בביצים ומתחיל לשחק נגדך.

מכיוון שהשינוי שמצאתי דיי מינורי אני בספק כמה הוא בא לידי ביטוי באמבטיה הקטנה שלנו עם 172 במצב קשה.

אם בסיס הנתונים גדול יותר כמובן שזה יבוא לידי ביטוי מספרית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, YaronNahum כתב:

זה שאתה לא מכיר , זה לא אומר שלא קיים. ישנם עסקים כאלו , אני מכיר כמה. 

לא אומר שאין אבל הם בודדים (לא מדבר על טכנאי מזגנים שגם הוא לפעמים מתחייב כדי להחליף רכב). עסק מטבעו יודע להשקיע כסף כדי להפוך אותו ליותר כסף ולכן ממנף את עצמו (אפילו לקנות רכב במימון כשאין בעיה לקנות במזומן). כמה ממנף זה כבר משתנה מעסק לעסק לפי הרבה משתנים שחלקם אובייקטיביים וחלקם סובייקטיביים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

ביטוח לאומי טוענים ל-23% אבטלה. הלמ"ס טוענים ל-5.3%. כיצד שני גופים רשמיים יכולים להציג פער כל כך גדול בנתונים?

אני רק יכול לנחש שהאחד לא סופר את כל מי שבחל"ת, שזה הרוב, והשני סופר את כל מי שמקבל קצבה, אבטלה או חל"ת. על הנייר, מי שבחל"ת הוא לא מובטל שכן הוא לא מקבל דמי אבטלה

פורסם
לפני 20 שעות, ch2856 כתב:

אני רק יכול לנחש שהאחד לא סופר את כל מי שבחל"ת, שזה הרוב, והשני סופר את כל מי שמקבל קצבה, אבטלה או חל"ת. על הנייר, מי שבחל"ת הוא לא מובטל שכן הוא לא מקבל דמי אבטלה

 

מי שבחל"ת מבחינת ביטוח לאומי הוא מובטל וזכאי לדמי אבטלה.

 

הלמ"ס אכן לא סופר את האנשים הנמצאים בחל"ת וגם את אלה המקבלים קצבת הבטחת הכנסה ואת אלה שלא זכאים לכלום.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

תיקון קל - אשראי צרכני נדחה ל-6 חודשים, כלומר, מי שכבר לא שילם באפריל יצטרך כנראה לחזור לשלם באוקטובר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

שאלת תם, שאני מניח שהתשובה עליה היא חיובית - האם בזמן דחיית תשלומי ההלוואה/משכנתא, היתרה לתשלום צוברת ריבית כרגיל? 

במידה וכן, זה אומר שמי שדוחה את התשלומים כעת (אלה שזקוקים לזה), ישלם אח"כ הרבה יותר (כי אל הקרן יצטרפו כמה חודשים של ריבית על הקרן)...


×
×
  • תוכן חדש...